Na razie miałem pokazać łącznik właśnie w ten sposób,
jest dopiero w fazie koncepcji,
więc bardziej chodziło o to jak będzie wyglądał z zewnątrz
jak z elewacjami będzie grał
szkic wnętrza łącznika czeka na swoją kolej
jeśli będzie taka potrzeba
Pozdrawiam
@Godzil , ano, ano.
szumy są bo to na razie testy jeszcze,
poza tym na budynek założyłem dirt mapę roboczo
jeszcze będę nad tym siedział
bo nigdzie mi się nie śpieszy,
dzięki za uwagi:)
@mkk3a, o to to,
w końcu trafię w odpowiedni odcień:P
test kolejny i niebo w kolorze mydła:
@JohnyCa najprawdopodobniej tak właśnie zrobię
bo i tak scena jest już ciężka.
@mkk3a poeksperymentowałem ze szkłem
glass test wygląda tak:
Wydaję mi się, że szkło na łączniku wygląda lepiej,
ale reszta szyb nie jest fajna...
Drzewa wyglądają jeszcze gorzej niż poprzednio:P
Wszelkie sugestie mile widziane:)
Dzięki za komentarze
Sorry za refleks Godzil:P
łech,
kombinuję jak to zrobić, żeby nie rzeźbić kowalstwa na balkonach
i walczę z kolorem,
na razie przegrywam więc taki mały up:
Witam,
pracuję nad projektem przeszklonego łącznika między dwoma hotelami.
Zakładam WIP'a bo będę miał kilka pytań do Was dot. materiałów i oświetlenia.
Ale o tym dopiero kiedy skończę budować scenę %)
Pozdrawiam
To moja pierwsza skończona wizka w vrayu,
robiona jakiś czas temu.
Eksperymentowałem z lens efect'em i zapomniałem go wyłączyć w końcu.
Jeśli te promienie będą Was raziły za bardzo to podmienię render ; )
ech, będzie mi szło wolniej niż myślałem:/
gregorjan => dzięki za komentarz:)
to jest muzeum komiksu,
tak, sporo elementów jest do wymiany
max nie lubi cad'owskich modeli, lub ja nieumiejętnie je importowałem
apropos przejść - nie są za wąskie:)
będę zajmował się fragmentami modelu,
najpierw księgarnia komiksów na parterze:D
na razie bez detalu:
hej,
dzięki wielkie za komentarze:)
apropos tych przegiętych gzymsów i schodów
to nie jest mój pomysł ani projekt...na szczęscie:D
ja tu tylko renderuję ( no dobra, uczę się renderować )
heh
testów ciąg dalszy,
tutaj wyszła mi taka iluminacja, że chyba kiedyś sobie wymodeluję Maryjkę i postawię na górnym spoczniku;P
i drugi:
pozdrawiam
hej,
kamera o kilka stopni w lewo poszła
kafle na podłodze do poprawy
i chyba jednak trochę za ciemno w tym korytarzu
czy coś jeszcze daje po oczach?
pozdrawiam
mały update,
zszedłem z czasem renderu z 7miu godzin do 30tu minut :P
wydaję mi się, że nadal jest trochę za ciemno w prawej części,
ale chyba bardziej naturalnie się cień rozchodzi
pozdrawiam
EDIT> małe zmiany po uwagach oo79