Skocz do zawartości

Mat Berserk

Members
  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Wrocław

Mat Berserk's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Wiem na razie tak na dobrą sprawę uczę się Hipoly. Przedtem caly czas pracowałem na modelach do gier (jestem modderem Mount and Blade, chyba nikt się nie obrazi jak dam linka do tego co robie klik i w ). Ostatnio zastanawiałem się nad kadrem i wyszło mi takie coś Po niebie będą latały samoloty i najprawdopodobnij zjajdzie się też V2. Zamiast sześcianów na ziemi(przeoranej kraterami) będą czołgi (zniszczone i na chodze), trupy i ruiny. Render nie jest najładniejszy bo miałem małe problemy z oświetleniem ale to tylko szkic. jakieś rady i propozycje co do przyszłej kompozycji?
  2. Wiele słyszy się o dziwnych i tajemniczych projektach 3 Rzeszy lecz ignoruje się maszyny które były w planach lecz nie ujżały światła dziennego przez koniec wojny. Gdyby Niemcom udało się powstrzymać Rosjan możliwe że takie pojazdy siały by spustoszenie. Mam zamiar zaprezentować czołg Ratte P1000. Niedługo dodam wstępne rendery. PS. Wiem że jest temat o tajnych projektach ale autor idzie z fikcją na całego. Edit: Daje jeszcze niedokończony i nie oteksturowany model Ratte P1000 EDIT2: Działko przeciwlotnicze Flak 38 znajdujące się blisko kamery.
  3. I o to chodzi ;) czym mniej osób wie o konkursie tym mniejsza konkurencja a większa szansa na wygranie tym bardziej że by się jakaś fajna gra przydała;). Co do rendera parę rzeczy można by bez problemu poprawić ale na moim złomie renderowało się 4 g 56 min dodatkowo mam słaby zasilacz i podczas renderowania komp lubi się porostu wyłączać, dlatego zostawiłem tak jak jest. EDIT Więcej wyciągnąć z internala (wymóg konkursu) jest bardzo ciężko każdy kto z niego korzysta to powie. Ale udało mi się wmontować glowa w nodes editor.
  4. HA sądzisz że bym pokazał grafikę i oznajmił całemu światu że można wysyłać tam swoje prace. Termin miną wczoraj. Nagrody to zestawy gier i publikacja grafiki w CD-Action
  5. Pracka naprawdę fajna tylko ma bardzo słaby kontrast wszystko jest za jasne . Przez to ciężko zobaczyć szczegóły wszystko się razem zlewa. Pozatym IMO wtedy pracka miała by więcej klimatu
  6. Witam wszystkich grafików. Dzisiaj mam zamiar przedstawić grafikę pt. Kominek przygotowaną na konkurs Blendera w CD-Action. Jednym z warunków konkursu było wyrenderowanie w blender internalu i nie używanie żadnych zewnętrznych tekstur. Wiem że nie jestem mistrzem ale w porównaniu z poprzednią grafiką (mrówka też człowiek w bitwie małe jest piękne) widać postępy. PS. Właśnie zaczynam prace nad "remejkiem" mrówka też człowiek.
  7. Gratuluje wszystkim nominowanym i tym któży odpadli (to oczywiście ja i "paru innych). Zrobiliśmy kawał dobrej roboty
  8. No to już skończyłem, chciałbym podziękować wszysktkim któży komętowali moją pracę pozytywnie i tych któży nie dokońca ;). Dzięki tej bitwie wiele się nauczyłem i życze wszystkim powodzenia.
  9. Moim zdaniem praca jest super napewno będzie na podium myśle nawet że na 1 miejscu. Chciałbym kiedyś tak modelować hjak ty.
  10. Najnowszy render ale chyba sie juś nic nie zmieni.
  11. Kurcze nie moge sobie poradzić z dodaniem wypukłości ale jeszcze dzisiaj popracuje.
  12. No to kolejny render. Narazie to moje pierwsza praca w bitwie i pierwsze więklsze przedsiemwźięcie. Dopiero sie uczę i dlatego prosze o wyrozumiałość. Wiem że nie będe na podium ale zawsze trzeba walczyć i dać z siebię wszystko. Wiele żeczy się dzięki tej bitwie nauczyłem i może jkiedyś będe dobrym grafikiem 3D. PS. Te misie są chołdem dla mojej ulubionej przytulanki z dziecinstwa :D . PS2 ta "Pani Mrówka" jest stylizowana na dodę :D
  13. Eh.. nie umiem robić grafiki 3D ale ostatnio sie przymusiłem i zmieniłem koncepcje mrówki na bajkową i temam na "mrówki to też ludzie".
  14. No to następny render. Nie wiem co jeszcze można dodać. Co potrzebne takim "postępowym" mrówkom?
  15. Spoko narazię się rozkręcam, a poza tym chodzi mi o futurystyczność dla mrówek a nie ludzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności