Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aef

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Poszukuje osoby, ktora wytlumaczylaby mi i pokierowala przez podstawy animowania, a raczej tylko i wylacznie kwestii technicznej w Maya. Rezultatem takiej wspolpracy ma byc walk cycle, a musi byc to skonczone na poniedzialek, 10.09.07. Gdy mowie 'korepetycje' - mam na mysli kogos, kto poswieci wystarczajaco czasu, aby mi przekazac brakujaca mi wiedze - w sposob do uzgodnienia - skype, gg, telefony (moge bezproblemowo dzwonic na telefony stacjonarne, jesli zajdzie potrzeba). Za oplata, takze do uzgodnienia - najlepiej gdyby taka osoba miala konto w PayPalu (jesli nie ma, bardzo latwo zalozyc) - wtedy i placenie przebiegaloby super plynnie. Teraz kilka slow o co dokladnie chodzi. Potrzebuje by nauczono mnie, wyjasniono w jaki sposob ustawiac modelem pozy, jak w fk, jak w ik, jak stawiac keyframe, moze jakies podpowiedzi do tego. Samej nauki animacyjnej, teorii, jak mniemam - nie potrzebuje, przynajmniej teraz, bo walkuje to juz od roku, i jakiestam pojecie mam o tym, jak chce zeby to wygladalo, i jak wygladac nie powinno. Jesli jestes zainteresowany, i masz czas w ten weekend - daj znac. -------- [email protected] gg: 5521469 skype: michael7s -------- Dzieki za czytanie, Aef.
  2. Cześć, Potrzebuje osoby, która jest w stanie sprawnie (termin środa, 13/06/07) nanieść kilka poprawek, wstawić grafikę (przygotowana już) oraz przygotować prosty kontroler audio (muzyka także już gotowa) krotko mówiąc - 'dopieścić' prawie skończony projekt we Flash'u (wersja 8 lub wyżej). Proszę o kontakt mailowy w sprawie wynagrodzenia, oraz więcej informacji: [email protected] . Aef.
  3. Aef odpowiedział Kris_R → na temat → Speed Animating
    wywalcie Aef'a z tej ankiety, bo wstyd. . a tak serio - prosilem, zeby mnie nie umieszczac, bo to wip. . a glos poszedl na kojota. najbardziej cartoony wg mnie - a tak lubie najbardziej. . . . wybaczcie ten spozniony Post Scriptum, aczkolwiek uwazam, ze nie ma sensu pisac nowego posta, a mysl dokonczyc wypada, ba, wrecz autorom, uczestnikom speed'a nalezy sie conieco wiecej slowa od ogladajacych. bo do tych sie, niestety, zaliczam - mimo usilnych prob. nastepnym razem na pewno, oj, tak. alfabetycznie wiec, Aef'a pomijam, bo 'ssie'. : ) asblaze, a jednak - przypatrzylem sie, i nonono. praktycznie tylko ten moment 'modlitwy' (tak?) mi nie pasuje - ale nie pod wzgledem wykonania, tylko raczej samego tam bycia. wydaje mi sie, ze gdyby go tam nie bylo - dzialalo by to raczej na plus, niz na minus dla caloksztaltu. swietna sprawa ze splunieciem po rzucie, w ogole naprawde dobrze wyszedl podskok do tylu, noga w przod i caly timing rzutu, obrot klatki piersiowej itd. pozniej przysiadniecie, zaslanianie i odkrywanie uszu, tez zwisajace stopy, gdy on sie podciaga - jej, pelno dobrego. za duzo? raczej nie. na pewno nie. im wiecej ogladam, tym bardziej sie podoba, to chyba dobrze. belzebub - z pomyslem, to dobrze. najbardziej podoba mi sie trzecie [ostatnie] ujecie, ta twarz zyje - w momencie gdy zakrywa dlonia usta - moglbys dopracowac dlon - go jest sztywna [gdy juz dotknie twarzy] - a tu palce moglyby ladnie sie zawinac w okolo policzka. wiesz o czym mowie, na pewno. takze jesli by Ci sie zechcialo - przy wyjmowaniu zawleczki, a zarazem szczeki - mozna by takie 'plusk' dodac, bardziej rozciagnac skore, policzku, do przodu, moze jakis opor dac tego, i spust - niby 'plusk' byl, ale krotki, i bardzo bardzo malo znaczacy. swoje znaczacy, ale nie tak... bardzo. Jim mee - wedlug mnie - strasznie to sie dluzy, przerazliwa wrecz dluzyzna. krotsze, to nie znaczy gorsze, przeciez wiesz. troche to wyglada, jakbys animowal na zywiol, z zerem przemyslunku ile klatek na to, a ile na tamto. grymasy twarzy grymasami, ale nie o miny tu chodzilo, tylko o zgola inna bron przeciwpiechotna - granaty, a raczej rzut nimi. w zasadzie rzut. sam w sobie. a rzut czajniczkiem byl... nazwijmy to, niedopracowany. Kris_r - och, caly filmik z tego wyszedl, nonono. pod wzgledem ruchu - podoba mi sie praca skrzydel u ptaszyska - zarowno przed wybiciem sie, jak i samo latanie, podobaja mi sie szybkie, 'ptasie' ruchy glowa, podoba mi sie waga przy rzucie na ziemie u postaci, i ruch dloni tuz po tym, gdy wypuszcza zawleczke - a na koniec - to co sie dzieje z twarza, gdy granat laduje obok niego. i sam granat, w momencie, gdy sie odbija od helmu. dobrze zrobione. [reszta niebawem, uciekam na wyklad]
  4. Aef odpowiedział Kris_R → na temat → Speed Animating
    w sumie, to do rzutu jeszcze kawalek - dopiero wczoraj po południu zasiadlem, a dzisiaj sie okazuje, ze nie bede mogl nad tym pracowac - conajmniej do poniedzialku - wiec z ankiety wykluczam sie automatycznie. ale wydaje mi sie, ze temat moglby byc - bo z biegiem czasu : ) chce w koncu ten test rzutu granatem zrobic - w sumie to pozyteczna sprawa. (tak, rzucanie granatami.) . tak wiec to jest mocny [wip], zero in-between'ow i i tak chyba nawet nie do polowy, ale - jak work in progress, to work in progress. . http://www.youtube.com/watch?v=5IthsDljLDQ . pzdr, aef.
  5. Aef odpowiedział Kris_R → na temat → Speed Animating
    przedłóżmy. (mozilla nie ma nic przeciwko ortografii wyrazu powyżej, ale wyglada conajmniej dziwnie. moze jestem zbyt podejzliwy wzgledem niektorych, przeciez banalnych rzeczy.) . a chcialbym zeby przedluzono, no tak, bo niby dla wszystkich ten sam czas, ale o ile przekladamy, to przeciez i takze dla wszystkich. w kazdym badz razie, ja absolutnie nie mialem 'okazji' nic przygotowac, a to z powodu obowiazkow... 'finansowych'. innymi slowy, codzien z roboty tak zmeczony wracalem, ze juz o rzucaniu czymkolwiek nie chcialem myslec, a juz w szczegolnosci nie granatami. dwie mapy w cs'a i spac. och, no tak, po prostu. . czyli - dajmy dodatkowe siedem dni. albo czternascie. albo nie. siedem. niech Kris decyduje. ps. coz za paradoks - 'a juz w szczegolnosci nie granatami' a za chwile 'dwie mapy w cs'a' : )
  6. Aef odpowiedział Kris_R → na temat → Speed Animating
    na podforum, czy nie - zaczynajmy nowa bitwe, bo zdaje sie temat mial byc ogloszony juz wczoraj. no, jest zapał. . z gif'em nie taki zly pomysl, a nawet dobry, bo to przeciez 10 minut roboty - zeby tylko kazdy porobil stille ze swoich pracek. ja zrobie, ale ruszmy juz z kopyta. no wio.
  7. Aef odpowiedział Kris_R → na temat → Speed Animating
    swietnie, ze jest poparcie i ludzie (czlowiek?) chetni do pomocy. jesli by sie wszyscy zorganizowali z opisywaniem pracy ("wyrazna czcionka, chociazby w Windows Movie Maker") wyslali to w jedno miejsce, dajmy na to - albo uploadowac na jakis jeden ustalony serwer (np. mi rapidshare'y nie chodza obydwa, ale wyslijto.pl np. bez problemu.) moglbym sie tego podjac - z tym ze, moge robic to tylko na uczelni, bo u mnie to by zajelo nie godzine a osiem. totez tylko od poniedzialku do czwartku mozna by robic termin nadsylania prac, zebym najpozniej w piatek siadl, zlozyl, wyrenderowal, i na wieczor wrzucil na youtube. koniec akapitu. . niech wypowie sie wiecej osob na ten temat. . mysle tez, ze moznaby po prostu zrobic 'team organizatorski' czyli kilka badz tez pare osob (2, 3, 4) ktore by sie po prostu tym zajmowaly - czyt. oglaszanie battle, oglaszanie zwyciezcow, robienie topic'u z ankieta (sonda), czy tez to co omawiane bylo wyzej - wrzucanie wszystkiego do jednego pliku, a sam plik na youtube - slowem cala 'techniczna' strona. (ta grupa ludzi by tez prowadzila wspolne konto e-mail na ktoro mozna by nadsylac prace/linki do nich - chyba ze ktos na forum na PW woli - oraz prowadzeniem konta na youtube) bardzo by mi nie odpowiadalo, gdyby czlonkowie ow teamu nie mogli wysylac prac, ale chyba nikt takiego paragrafu nie bedzie tutaj rzadal - bo przeciez oni nie maja absolutnego wplywu na wylonienie zwyciescy. zreszta, samo zwyciestwo nie jest tutaj najwazniejsze. o tym kiedy indziej. . jakoby 'przy okazji' doszedl pomysl na inna battle - na intro takiego wlasnie materialu, o ktorym pisal juz charlie. oczywiscie dluzszy time limit, i ogolnie taka 'oddzielna', na boku, zeby nie zaklucac porzadku 'obrad'.
  8. rozumiem ze tyle, tak? . a ktos powazny?
  9. bez przedmowy. . bo pytanie jest nastepujace - po co umieszczac/zakladac temat, gdy jeszcze praktycznie zadno modelowanie nie zostalo wykonane, poza bryla. ano dlatego, ze to jest 'developement', i dopiero jest na etapie szkicu. zreszta niepelnego, zreszta takiego, ktory i mi sie nie podoba, ale ale, i tu sedno tego postu - chcialbym uslyszec wylewna krytyke na temat narazie samego szkicu, moze nie tyle od kwestii technicznej, bo tutaj akurat bledy wychwycic latwo - ale raczej przydatnosci ow, przy modelowaniu. chociaz stwierdzenie ze 'posladki zle usytuowane' bedzie takze na miejscu. . slowo o samej postaci. i ogolnie o tym co chce zrobic. do piatku, do godziny 1600GMT musze wymodelowac, zriggowac, i zanimowac walk cycle wlasnie taka pania. jako ze na modelowaniu sie nie znam absolutnie (EDIT: ok, grubo przesadzone, ale oczywiscie skromnosc zostala wykorzystana odpowiednio) - wszelkie wskazowki mile widziane. pani nie musi byc wymodelowana idealnie, wrecz nie jest to wskazane. zeby bylo widac okaglosci tam gdzie maja byc a detali wrecz nie. jak najbardziej low-poly - twarzy praktycznie nie trzeba bedzie w ogole - nie mowiac juz o jej rigowaniu. postac jest jedna z bohaterek scenariusza filmu noir, ktorego miejsce akcji toczy sie w Ameryce lat 30'tych. ma byc femme fatale, i ma wykiwac mezczyzn kilku na kase. ale taka delikatna femme fatale bardziej. o. . oczywiscie w miare czasu postac na pewno przejdzie spora metamorfoze, ale narazie musze modelowac na bazie tego co jest - tylko i wylacznie z kwestii czasu. . wszelkie rady mile widziane - czy to w kwestii rysowania, samej postaci, wizerunku, modelowania, co rigowac/co nie, i wreszcie samej animacji - na czym sie skupic, jak to sie widzi. osobiscie mi sie wydajze, ze pewnie jakies wolniejsze, mniejsze ruchy tlowia na osi 'gora-dol", bardziej machanie biodrami, itd. ale glownie narazie skupiamy sie na modelowaniu, rysowaniu, i wszystkim co z tym zwiazane. pzdr. aef. ps. software - tylko i wylacznie moge uzywac Maya 7.0.1. link do rysunku w wiekszej rozdzialce: http://img77.imageshack.us/img77/5893/img070oh2.jpg
  10. Aef odpowiedział Kris_R → na temat → Speed Animating
    albo inny pomysl: gdyby wszystkie pracki byly wysylane na jeden e-mail/wrzucane na serwer, a jedna osoba (zwyciezca ; ) ) by to wszystko sciagnal, przerenderowal razem Premierem, lub czymkolwiek, i wrzucic jedynie na youtube gotowy plik, gdzie wszyscy by byli ladnie podpisani (trzeba by wprowadzic dodatkowy wymog podpisania jakims widocznym sposobem pracy, zeby ten skladajacy mial mniej roboty. w sumie to jakies 30-60 min roboty by bylo, a duzo, duzo wygodniej dla glosujacych - i wszyscy maja pewnosc, ze ich prace zostana obejzane - bo, tak jak np. ja, nie moglem obejzec jednej pracy, bo byla na serwerze, z ktorego nie moge sciagac z dziwnych przyczyn. watpie tez, zeby wszyscy ktorzy wchodza, przegladali WSZYSTKIE propozycje przed zaglosowaniem (na Krisa ; ) ). co myslicie o takim rozwiazaniu?
  11. Aef odpowiedział Kris_R → na temat → Speed Animating
    a tak a'propos niczego - czy 'dalo by sie', zeby wszyscy uploadowali video w nastepnych edycjach tylko i wylacznie na youtube (ew. googlevideo, albo metacafe, itd.) ? chodzi o to, zeby nie sciagac plikow na dysk, odpalac je i ogladac, tylko 'po prostu' klikac i ogladac. wiadomo o co chodzi. ot, takie przemyslenia.
  12. praca Krisa - w sumie to dobra interpretacja 'hasla', bo skoku tu praktycznie nie bylo, chyba ze mowa o jakoby 'wskoczeniu' do tej chochli - co faktycznie calkiem niezly timing mialo. generalnie pod wzgledem animacyjnym - (co prawda nie mialem przyjemnosci obejzenia pracy ceest'a, bo ja po prostu nie moge sciagac z rapidshare) - bez watpienia jest najlepsza. . juz szykuje peg-bar na kolejna runde. swietnie sie sklada, ze nastepna kolejka (przypuszczalnie) od poniedzialku - akurat w piatek konczy mi sie sesja, wszystkie deadline'y, wiec bedzie czas i checi byc stanac we szranki.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.