Wastelands Interactive – wypełnione sympatycznymi ludźmi studio z Łodzi, poszukuje osoby która będzie organziować oraz sprawdzac jakość pracy naszych podwykonawców 3D. Na pewno musi mieć doświadczenie, ale nie musi być rzeźnikiem. Zależy nam na tym aby była skrupulatna, obowiązkowa i terminowa, a także umiała przekazywać konstruktywną krytykę.
Praca na miejscu.
Zakres obowiązków:
Prowadzenie projektów dla klientów z zakresu grafiki 3D (okazjonalnie 2D)
Kontakt z klientem, ustalanie założeń projektów, harmonogramu, itd.
Określanie zapotrzebowania na artystów przy danym projekcie, dobór odpowiednich osób do odpowiednich zadań
Rola pierwszej ściany feedbacku w zespole. Utrzymywanie wysokiej jakości assetów wychodzących do klienta, zapewnienie feedbacku dla grafików pracujących nad assetami, wyłapywanie błędów zarówno technicznych jak i artystycznych
Wsparcie zespołu w kwestiach technicznych
Tworzenie i rozwijanie dokumentów związanych z workflow pracy nad danym projektem, list assetów, wymagań technicznych, itd.
Ustalenie i rozwijanie pipelinu w projektach
Zarządzanie outsourcowym zespołem artystów
Ścisła współpraca z liderami zespołów w kwestii planowania pracy
W czasie wolnym od zarządzania i planowania, tworzenie assetów 3D :)
Wymagania:
3+ lat doświadczenia w pracy nad assetami 3D na potrzeby gier video
Znajomość 3DS Max, Zbrush, Photoshop, Marmoset Toolbag, Substance Painter
Udokumentowane doświadczenie w pracy w zespole
Dobra znajomość zarówno nowych jak i starszych technik tworzenia grafiki 3D
Umiejętność modelowania, rzeźbienia, wypalania map, teksturowania, prezentacji postaci i elementów otoczenia
Duża wiedza techniczna dotycząca procesu tworzenia modeli do gier
Świetne umiejętności komunikacji i organizacji pracy
Dobra znajomość języka angielskiego
Pozytywne nastawienie i dużo cierpliwości
Podeślij info o sobie i tym co robiłeś na maila:
praca(at)wastelands-interactive.com
Jeśli ktoś nie jest pewien czy spełnia wszystkie nasze wymagania, ślijcie śmiało CV i portfolio. Podsumowując szukamy osoby, która ogarnia organikę i hard surface i będzie w stanie kontrolowac jakość tego co nam nadsyła outsource a wolnym czasie sama pomodeluje. Temat dotyczy w sporej części tego co robimy dla Paradox Interactive.