moge sie na to pisac ,tylko powiedz cos wiecej , czy chcesz robic fajna anime czy tylko rzeczy pod www. w razie czego
gg:1717811
aha niestety za duzo nie potrafie , ale jestem piorunsko uparty :d
ehhee !!!!
Bardzo fajny stateczek , choc mi przypomina bardziej odwlok skorpoina , ale czy to wazne grunt ze jest fajny . Zaś co do tego ze wyglada to jak rysowane kredkami , to moze warto pójśc w tym kierunku , bedzie odważnie i orginalnie . Nie wszystko musi być jak real :D
powodzonka
no wiec .. to faktycznie to jest trunde pytanko . Chodzi o to ze trudno jednoznacznie wykazac wyzszosc jednego sposbu modelowania nad innym . Kazdy z nich jest dobry , w zaleznosci od tego co chcesz uzyskac (lub jak szybko) stosuje sie jeden z nich . Ale ktory zastosowac --> to wynika z praktyki i troche teori jak dane narzedzie dziala . Poprostu pobaw sie tym wszystkim (wiem ze to brzmi smiesznie ,ale ..) , popatrz jak to dziala , jakie ma plusy i minusy i bedziesz wiedzial [lol]
ps . nad maxem trzeba siedziec i miec duużo cierpliwości . powodzenia
tez tak kiedys mailem , szczerze nie wiem dlaczego , natomiast problem obszedlem w ten sposob ze jak zobaczylem ktory element miesza , to go wywalilem i zrobilem nowy troche innym sposobem . wiem ze to nie pociesza ale .. zawsze jest troche do przodu [lol2]
hello all !!!
mam takie pytanko :
czy istnieje jakis sposob na odzyskanie lub naprawe plikow ( *.max ) ,ktore sie uszkodzily ? jesli niema (troche przeszperalem i nie widze) w maxie to moze robi to jakis plugin , albo zewnetrzny programik .
Byłbym wdzieczny za odpowiedz , bo niestety troche plików z prackami mi sie rozjechalo i .... to boli .[killer]
osobiscie polecam plytke na n-force2 solteka , co do procka to kazdy athlon ktory ma juz 333 , coby wykorzystac mozliwisci chipsetu plyty , pamieci crosair , albo te lepsiejsze . jak masz wiecej kaski ti plyta z wyzszej polki np.epox .Zreszta przyjrzyj sie mozliwoscia : http://www.benchmark.pl/
n-force 2 jest stanowczo lepszy , co do mozliwosci poszczegolnych plyt to polecam servis http://www.benchmark.pl/
. jest tam sporo informacji a takze porownanie mozliwosci chipsetow .
szkoda ze nie napisales czegos wiecej .ulegaja deformacji to bardzo ogolne stwierdzenie .Moze problem tkwi w tym ze srodek obrotu nie pokrywa sie z pivotpoint wszystkich zlinkowanych elementow .
no wiec hmmmm ten tego ..
jesli nic mi sie nie popierniczylo , to widac to w oknie ,ktoore otwiera sie po wlaczeniu renderowania , sa tam informacje dotyczace renderowanej sceny (face ,lights , shadow ) i .... jesli zejdziemy na sam dool to jest rowniez informacja o wykorzystaniu pamieci .
co do tych renderooff to ,mozesz sobie sciagnac wersje testowe .np pod tym linkiem na tej stronce .tylko sciagnij taki ktoory pasuje do twojej wersji maxa
http://www.max3d.pl/download/render.php
milej zabawy z maxem [papapa]
HELL O WSZYSTKIM!!
mam takie pytanko , pewnie lamowe ale cooz...
Wiec mam amd 1200/512ddr na nforce 2 solteka 40 gb quantum win2000prof i ...
Kiedy wykonuje rendery to max (5) korzysta w duzej mierze z swapa (mniej wiecej tak ze 30-40%) jest to znacznie wolniejsza pamiec niz ram . wiec czy da sie zrobic tak zeby zminimalizowac uzycie swapa przy renderze tak aby maxymalnie korzystal ( max) z pamieci ram ?
please help , bo mnie czas oczekiwania na wyniki zabija ..
witam !!
musisz miec znaczie wiecej ramu i moim zdaniem przydal by sie lepszy procek .co do szybkosci podczas pracy w maxie to mozna tez zmniejszyc ilosc undo (jest to chyba w preference ) z 20 na powiedzmy 10 . Jesli urzywasz zewnetrznych pluginow to nie laduj ich jesli nie sa ci potrzebne , bo tez zwalniaja kompa.
milej zabawy z maxem[papapa]
mam problem z gasienicami do czolgu .tzn.element gasienicy wrzucony na sciezke ,sie kreci i jest spoko , jak mam uzyskac mozliwosc regulacji szybkoscia krecenia sie elementow na sciezce ? tak aby zwalniac lub przyspieszac ruch gasienicy ( predkosc jazdy modelu :)