Skocz do zawartości

avalanche

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. avalanche odpowiedział avalanche → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Cały render po psół DOF lightwave ale nastepny renderek zrobie na innym dofie na suficie dałem tapete o wyglądzie nieba(moje nie spełnione marzenie we własnym pokoju) PZDR
  2. avalanche odpowiedział kamil.ochel → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    popraw tą poduszkę na krześle okropna tu masz przykład takiej poduszki
  3. avalanche odpowiedział avalanche → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Render bez AA i bez DOF bo sie długo renderowało. Poprawione cienie ale coś sie stało z materiałami. Czarnymi kółkami zaznaczyłem moje pytanie. Czy to co sie odbija w kulkach powinno być widać na blacie biurka czy nie ?
  4. avalanche odpowiedział avalanche → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Ustawiony troche za maly AA, w nastepnym renderze ustawie wiekszy.
  5. avalanche odpowiedział jr_ches → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    1 Ściany - dziwnie textura gdzie neigdzie wyglada 2 Rozświetl scene pod spodem 3 Ustaw parametr szkła dal świecznika żeby się obraz zaginał w nim 4 Świeczka do poprawy 5 Obrus róg który jest najbliżej nas ma widoczne ostre krawedzie(brak plynnego przejscia) 6 Daj bump na podłodze Więc się bierz do pracy
  6. avalanche odpowiedział avalanche → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Podniesione. Zmienilem otoczenie za oknem. Musze dopracowac Depth of Field. Zmienilem troche ustawienia swiatla. Scena ma teraz chyba lepszy "smaczek". Render bez AA.
  7. avalanche odpowiedział svensoon → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    texturka na snieg tylko i w zależności jakie programu używasz to, albo sasquatch w lw albo jakies inne oprogramownie do robienia "wlosow" w twoim programie. I problem z glowy :)
  8. avalanche odpowiedział avalanche → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Render bez AA. Chyba dałem za duży bump na kulkach. Zmieniłem pozycje kamery, aby obiekt w pełni wypełniał kadr i skupiał uwage widza na tym że właśnie obiekcie. DOF jeszcze dodatkowo wzmacnia skupienie na obiekcie. Myślałem nad tym żeby do modelować jakiegoś paprotnika na półce i dać go między krzesłem, a oknem, albo jakiś może plakat czy lustro ?
  9. avalanche odpowiedział avalanche → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Przy następnym renderowaniu zmniejszę colorbleeding. Skomentujcie to trochę. Moje oko czuje nie realność, ale nie mogę jej zobaczyć. Oświećcie mnie. Niebo za oknem wyszło mi za jasne. I teraz kolejne pytanie. czy z zgodnie z zasadą wypełniania kadru wycentrować wahadło ?
  10. avalanche odpowiedział avalanche → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Renderuje w renderze LW. Aktualny stan pracy poniżej. Dodać na tą ścianę jeszcze coś ?
  11. avalanche odpowiedział avalanche → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    I teraz trzeba zapełnić scenę z drugiej strony. No i chyba jeszcze nad oświetleniem muszę popracować
  12. avalanche odpowiedział SereCk → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Świetny stwór !!! Czekam na kolejne postępy
  13. avalanche odpowiedział kamil.ochel → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Bump na moje oko dobry. Przydałyby sie jakieś okna i widoczek za nimi. I zrób coś z tym łamaniem rurki miedzy siedzeniem a oparciem. Widać, że są one "kwadratowe".(Widać na pierwszym krześle po prawo) A teraz taki OFF Ciekawe czy takie krzesełka byłyby wygodne ?
  14. avalanche odpowiedział avalanche → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Tu juz sa wszedzie cienie, tylko swiatlo za mocne wyszlo. Ten render jest po przyciemnieniu w psie i cos nie wyszlo przy obrazie podczas renderingu. Bede musial cos z tym zrobic. ps. Ta czarna linia obok obrazu to przez mnie zrobiona bo cos sie stalo, ze sie ramka zlała z ścianą.
  15. avalanche odpowiedział avalanche → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Teraz zabieram sie za tyl otoczenia Oczywiscie texturki nadal do poprawy chyba

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności