Cały render po psół DOF lightwave ale nastepny renderek zrobie na innym dofie
na suficie dałem tapete o wyglądzie nieba(moje nie spełnione marzenie we własnym pokoju)
PZDR
Render bez AA i bez DOF bo sie długo renderowało.
Poprawione cienie ale coś sie stało z materiałami.
Czarnymi kółkami zaznaczyłem moje pytanie. Czy to co sie odbija w kulkach powinno być widać na blacie biurka czy nie ?
1 Ściany - dziwnie textura gdzie neigdzie wyglada
2 Rozświetl scene pod spodem
3 Ustaw parametr szkła dal świecznika żeby się obraz zaginał w nim
4 Świeczka do poprawy
5 Obrus róg który jest najbliżej nas ma widoczne ostre krawedzie(brak plynnego przejscia)
6 Daj bump na podłodze
Więc się bierz do pracy
Podniesione. Zmienilem otoczenie za oknem.
Musze dopracowac Depth of Field.
Zmienilem troche ustawienia swiatla. Scena ma teraz chyba lepszy "smaczek".
Render bez AA.
texturka na snieg tylko i w zależności jakie programu używasz to, albo sasquatch w lw albo jakies inne oprogramownie do robienia "wlosow" w twoim programie. I problem z glowy :)
Render bez AA.
Chyba dałem za duży bump na kulkach.
Zmieniłem pozycje kamery, aby obiekt w pełni wypełniał kadr i skupiał uwage widza na tym że właśnie obiekcie. DOF jeszcze dodatkowo wzmacnia skupienie na obiekcie.
Myślałem nad tym żeby do modelować jakiegoś paprotnika na półce i dać go między krzesłem, a oknem, albo jakiś może plakat czy lustro ?
Przy następnym renderowaniu zmniejszę colorbleeding.
Skomentujcie to trochę. Moje oko czuje nie realność, ale nie mogę jej zobaczyć. Oświećcie mnie.
Niebo za oknem wyszło mi za jasne.
I teraz kolejne pytanie. czy z zgodnie z zasadą wypełniania kadru wycentrować wahadło ?
Bump na moje oko dobry.
Przydałyby sie jakieś okna i widoczek za nimi.
I zrób coś z tym łamaniem rurki miedzy siedzeniem a oparciem. Widać, że są one "kwadratowe".(Widać na pierwszym krześle po prawo)
A teraz taki OFF
Ciekawe czy takie krzesełka byłyby wygodne ?
Tu juz sa wszedzie cienie, tylko swiatlo za mocne wyszlo.
Ten render jest po przyciemnieniu w psie i cos nie wyszlo przy obrazie podczas renderingu. Bede musial cos z tym zrobic.
ps. Ta czarna linia obok obrazu to przez mnie zrobiona bo cos sie stalo, ze sie ramka zlała z ścianą.