- Jak najlepiej modyfikować w modo model aby nie popsuć UV? Jest w modo jakiś odpowiednik maxowego "preserve UV"?
- Jak sprawić aby modo zaznaczał niewidoczne (zasłonięte) vertexy?
- Jest w modo jakiś odpowiednik maxowego "target weld"? szybkie łączenie vertexów w miejscu wybranego vertexa?
wielkie dzięki za wszelką pomoc, muszę na szybkiego zmodyfikować model a w modo jestem raczkujący i nie mam za wiele czasu na kompleksową naukę.
[Praca] Dla teksturatorów Zatrudnię grafików do współpracy przy produkcji gry wyścigowej, praca na odległość.
Graficy 2D - tekstury
- umiejętność tworzenia tekstur dobrej jakości.
- podstawy 3ds max w zakresie mapowania
- mile widziane doświadczenie przy produkcji gier.
próbki swoich umiejętności proszę przysyłać na:
[email protected]
jedyna moja uwaga: oswietlenie na zdjeciu nieco ruzni sie od tego z renda.
na zdjeciu jest bardziej jaskrawe i cienie sa ostrzejsze. ale to pierdolka 8].
daje sie jeszcze zauwazyc ze podciagales dosc mocno jesnosc na zdjeciu, mam racje? 8].
[Praca] Dla teksturatorów
Zatrudnię grafików do współpracy przy produkcji gry wyścigowej, praca na odległość.
Graficy 2D - tekstury
- umiejętność tworzenia tekstur dobrej jakości.
- podstawy 3ds max w zakresie mapowania
- mile widziane doświadczenie przy produkcji gier.
próbki swoich umiejętności proszę przysyłać na:
[email protected]
Zatrudnię grafików do współpracy przy produkcji gry wyścigowej, praca na odległość.
Graficy 2D - tekstury
- umiejętność tworzenia tekstur dobrej jakości.
- podstawy 3ds max w zakresie mapowania
- mile widziane doświadczenie przy produkcji gier.
Graficy 3D - modelowanie
- umiejętność modelowania w 3ds max (low-poly)
- wymagana bardzo dobra znajomość 3ds max.
- mile widziane doświadczenie przy produkcji gier.
próbki swoich umiejętności proszę przysyłać na:
[email protected]
Zatrudnie grafika przy produkcji gry wyscigowej, praca na odległość.
Grafik 2D - tekstury, modelowanie
- umiejetność twożenia tekstur (+ mapowanie).
- digital painting (mile widziene).
- twozenie modeli 3D (podstawy/srednio zaawansowany).
- wymagana ogolna znajomość 3ds max.
- mile widziane doświadczenie przy produkcji gier.
probki swoich umiejetnosci prosze przysylac na:
[email protected]
Jest to oferta pracy dla grafika/designera.
Zatrudnię grafika przy produkcji gry wyścigowej, praca na odległość. Nie wykluczam dłuższej współpracy. Mile widziane doświadczenie przy tego typu projektach.
Praca dotyczy stworzenia kompletnego interface’u oraz logosa do gry wyścigowej.
Kompletny interface wykonany na warstwach w formacie *.PSD
Na początek proszę ew. chętnych o przysłanie próbek swoich możliwości na adres [email protected].
do przeczytanie!
Zatrudnie grafików do produkcji gier wyscigowych, praca na odległość.
Praca w młodym zespole i w miłej atmosferze.
Wymagania:
Grafik 3D - modelowanie, tekstury
- umiejętność tworzenia modeli 3D (zaawansowany).
- tworzenie tekstur + mapowanie (średnio zaawansowany).
- wymagana bardzo dobra znajomość 3ds max.
- umiejętność pracy w zespole.
- mile widziane doświadczenie przy produkcji gier.
Grafik 2D - tekstury, modelowanie
- umiejetność twożenia tekstur (+ mapowanie) oraz interfejsów.
- digital painting (mile widziene).
- twozenie modeli 3D (srednio zaawansowany).
- wymagana dobra znajomość 3ds max.
- umiejętność pracy w zespole.
- mile widziane doświadczenie przy produkcji gier.
probki swoich umiejetnosci prosze przysylac na:
[email protected]
kontakt, pytania, sugestie: [email protected]
wypada jeszcze dodac zalozenie bylo takie zeby postac miala zwykle/przecietne proporcje oraz jest przed dodaniem miesni i ze aktualnie postac ma 1102 trojkaciki 8].
witam: jest to wprawka, nie wiele mialem wczesniej wspulnego z organika wiedz prosze o komentaze, pomysly jak poprowadzic siatke w newralgicznych miejsciach itp. 8].
czesc! poszukuje fotografii amerykanskich miast z lat 60-70.... takrze przedmiesc... nie wzgardze rownierz fotkami pojedynczych bodynkow.
i to zaznaczam ze niechodzi mi tylko o jakies wypasle 'nanhatany' gdzie sa same wiezowce... ale takie typowe dzielnice mieszkalne. za pomoc z gory dziekuje 8)
cześć!
poszukuję zdjęć, materiałów referencyjnych blueprintów rakiety VOSTOK 1 (tej Gagarina).
jeśli ktoś miałby jakieś info gdzie znaleść coś podobnego, to z góry dziękuje.
ps. szperanie w googlach jest straszne na dłóższą metę... a niewiele ciekawego znalazłem do tej pory.