Tak, to taki bodykit kolego, samochód jest na wpół już zrobiony, więc część została wymodelowana na podstawie zdjęć fotograficznych prosto z warsztatu, w tym również ta obrzydliwa twoim zdaniem tylna lota. Lamp przednich nie zmieniałem zostały oryginalne, karbowane.
Jest to drugie auto nad jakim pracowałem, lecz pierwsze jakie udało mi się skończyć :) Model Toyoty to nie tylko sam model, ale jednocześnie stanowi on projekt dla samochodu, który niedługo będzie jeździł po Wrocławiu jako demo-car firmy tuningowej.
a to link stronki www.bmd.blo.pl
Rendery:
generalnie to gdy obniżę trochę ten spoiler to dziwne kolory znikają, wyłączając ten przedni neon też pozbywam się intensywności błędu,ale nie wiem skąd coś takiego się bierze i jaka jest przyczyna
Witam wszystkich.Moim problemem są te dziwne przebarwienia na lakierze samochodu, które występują w kilku miejscach na karoserii. W sumie to nie pierwszy raz mam taki problem, z tego typu przepaleniami. Nie mam pojęcia co to jest.
Jeżeli znalazł by się ktoś kto znał by przyczynę takich błędów byłbym bardzo wdzięczny za pomoc
Tworzę scenę w, której nacisk kładę na lakier samochodu.
Chciałbym uzyskać bardzo realistyczny i ostry połysk, tak aby auto wyglądało na solidnie wypolerowane. Operuje V-rayem oraz max 9.
Zauważyłem że przy tego typu połyskach główne odbicie na karoserii to nie nawet jakieś środowiskowe HDRI ale światło V-rey light. Rzuca ono wyraźny biały połysk w postaci większej plamy na karoserii.
Czy jest ktoś w stanie podać parametry pod taką teksturę.
Z góry bardzo dziękuję za udzielenie odpowiedzi.