-
Pojazd 3D: Toyota Celica tuning
Tak, to taki bodykit kolego, samochód jest na wpół już zrobiony, więc część została wymodelowana na podstawie zdjęć fotograficznych prosto z warsztatu, w tym również ta obrzydliwa twoim zdaniem tylna lota. Lamp przednich nie zmieniałem zostały oryginalne, karbowane.
-
Pojazd 3D: Toyota Celica tuning
Jest to drugie auto nad jakim pracowałem, lecz pierwsze jakie udało mi się skończyć :) Model Toyoty to nie tylko sam model, ale jednocześnie stanowi on projekt dla samochodu, który niedługo będzie jeździł po Wrocławiu jako demo-car firmy tuningowej. a to link stronki www.bmd.blo.pl Rendery:
-
Dziwne przepalenia
generalnie to gdy obniżę trochę ten spoiler to dziwne kolory znikają, wyłączając ten przedni neon też pozbywam się intensywności błędu,ale nie wiem skąd coś takiego się bierze i jaka jest przyczyna
-
Dziwne przepalenia
2 * v-ray lights, jedno area omni, a te cztery neony to też v-raylights
-
Dziwne przepalenia
Witam wszystkich.Moim problemem są te dziwne przebarwienia na lakierze samochodu, które występują w kilku miejscach na karoserii. W sumie to nie pierwszy raz mam taki problem, z tego typu przepaleniami. Nie mam pojęcia co to jest. Jeżeli znalazł by się ktoś kto znał by przyczynę takich błędów byłbym bardzo wdzięczny za pomoc
-
Jakie parametry na teksturę..
Tworzę scenę w, której nacisk kładę na lakier samochodu. Chciałbym uzyskać bardzo realistyczny i ostry połysk, tak aby auto wyglądało na solidnie wypolerowane. Operuje V-rayem oraz max 9. Zauważyłem że przy tego typu połyskach główne odbicie na karoserii to nie nawet jakieś środowiskowe HDRI ale światło V-rey light. Rzuca ono wyraźny biały połysk w postaci większej plamy na karoserii. Czy jest ktoś w stanie podać parametry pod taką teksturę. Z góry bardzo dziękuję za udzielenie odpowiedzi.
Mutak
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta