Skocz do zawartości

Charzak

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Charzak odpowiedział Charzak → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    Dzięki wielkie. udało się.
  2. Witam, Mam pewien problem a mianowicie jak zrobić kurz? Nie chodzi mi o kurz na meblach tylko np jak samochód jedzie po piaszczystej drodze i zostawia za sobą kłęby kużu. jak coś takiego zrobić w 3dsmax żeby to bardzo realistycznie wyglądało?
  3. Charzak odpowiedział Charzak → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Jak wam się podoba taka wersja skrzyżowania? Oczywiśćie bedą światła, znaki, pasy ruchu i nakazy skrętu.
  4. Charzak odpowiedział Charzak → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Ten model Lamborghini Diablo w rzeczywistości nie ma tylniej szyby.
  5. Charzak odpowiedział Charzak → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    i tył:
  6. Charzak odpowiedział Charzak → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    mkk3a: przejscie to chce zrobic cos w stylu \"konmiczny tunel\" taki teleporter. Poprawiłem troche samochód:
  7. Charzak odpowiedział Charzak → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Samochody będą po starcie przejeżdżać przez skrzyżowanie:
  8. Charzak odpowiedział Charzak → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Tył:
  9. Charzak dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Witam. Aby lepiej nauczyć się modelować, teksturować i animować postanowiłem zrobić krótką animke o wyścigu 4 samochodów (po tiuningu). Wszystkie obiekty będą low-poly. Scenariusz: Wyścig zaczyna się w mieście. Fury są startowane przez ładną panią. Rozpędzają się i jeden rozbija się o tramwaj, reszta przenosi się w czasie na pustynie – dalsza część wyścigu. Po pustyni przenoszą się na drogę w lesie – tu wyścig jest utrudniony warunkami atmosferycznymi. Kolejne przeniesienie jest na tereny starej opuszczonej fabryki. Wyjeżdżając z niej jeden z samochodów rozbija się o autobus. Na ostatniej prostej trwać będzie zacięta walka pomiędzy ostatnimi rywalami. Przewidywane efekty: - palenie gum (opon) - ostre hamowania z dymem i śladami na podłożu - wybuchy - zmiany pogody - spowolnienia czasu Nie wiem czy zdołam zrealizować ten projekt, czy mnie nie przerośnie. Licze na Waszą pomoc i krytyke. Pierwsze autko w trakcie robienia:
  10. Charzak odpowiedział Charzak → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    Dzieki pomoglo.
  11. Charzak odpowiedział Gacu666 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    To bedzie transformers? Jesli tak to zrob jeszcze animacje jak sie sklada w jakis pojazd.
  12. Charzak dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Witam. Mam male pytanie: jak zrobic aby plane bylo widoczne z obu stron??
  13. Charzak odpowiedział Mr Pank → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Ja bym go dal jako posag straznika strzerzacego jakiegos mostu, bramy. I w tej glowie tez mi cos nie pasuje moze dlatego ze nie ma szyi, ale mi sie podoba.
  14. Charzak odpowiedział Charzak → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    Pomoglo ale bardzo malutko prawie nie widac poprawy. A da sie wyostrzyc w jakis inny sposob?
  15. Charzak dodał odpowiedź w temacie → w Teksturowanie / Texturing
    Witam. Nie wiem w ktorym dziale mam umiescic ten temat i w koncu umiescilem tutaj. Mam teksture twarzy w bardzo duzej rozdzielczosci, jak ja naloze na model i wyrenderuje brazil\' em z Image Sampling P3ta tekstura jest za molo ostra, jak zrobic aby byla bardzo ostra? Bardzo dziekuje za pomoc.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności