Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

matti7

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Co do ograniczeni to po prostu jest mniej materiałów w każdym razie nie zauważyłem żadnych ograniczeń czasowych. Co do ścieżki którą mi podałeś to po kliknięciu w standard nie widzę opcji open, wyświetla mi się tylko lista "Material/Map Browser" na której nie ma shaderów które wgrałem.
  2. Ściągnąłem i zainstalowałem sobie demo archshaders vol. 1 i 2. Jak to wczytac w maxie? Prosił bym o dokładną ścieżkę.
  3. Witam wszystkich, ostatnio zwiedzałem sobie stronę Evermotion i natknąłem się na coś co nazywa się Archshaders wygląda to za****ście. Zamierzam sobie to kupić. Tylko nie wiem dokładnie jak się z tego korzysta. Sporo to kosztuje i nie chciał bym wydać pieniędzy na marne, więc proszą was o pomoc. Które według was są lepsze Archshaders vol. 1 czy vol.2 i czy wogóle opłaca się to kupić.
  4. Dzięki za pomoc. Wreszcie ktoś mi pomógł. Respekt +.
  5. Witam wszystkich, Mam problem z łączeniem obiektów w maxie 8. Stwożone modele muszę wyexporyować do formatu .dff ( tworzę domki do GTA Vice City), w tym formacie można zapisać tylko całkowicie spójny obiekt. Niestety po użyciu funkcji group albo assembly obiekty się rozłączają. Proszę o podanie mi dokładnej ścieżki ( dopiero uczę się 3ds maxa) do funkcji które rozwiązały by mój problem. Z góry dziękuję.
  6. matti7 odpowiedział matti7 → na temat → 3ds max
    \ Po wciśnięciu f1 nic się nie dzieje.
  7. matti7 odpowiedział matti7 → na temat → 3ds max
    Czytałem jeszcze gdzieś o funkcji, która nazywała się jakoś w stylu - compare... łączy ona obiekty na stałe "skleja" ( właśnie to czego potrzebuję ) tylko nie mogę jej nigdzie znaleźć. Myślę, że to mogłoby mi pomóc ale nie wiem gdzie jest.
  8. matti7 odpowiedział matti7 → na temat → 3ds max
    Jestem początkującym, prosiłbym o dokładniejsze opisanie mi lokalizacji tej funkcji.
  9. matti7 odpowiedział matti7 → na temat → 3ds max
    Niestety nie pomogło. Może jest jeszcze jakiś inny sposób. To, że zgrupowane modele się rozłączają po eksporcie do formatu gry (.dff używam plug-inu ) dotyczy również formatów, które oferuje program od samego początku np. *.3ds
  10. Witam wszystkich Jak już wspomniałem jestem początkującym użytkownikiem, zacząłem od tworzenia grafik na potrzeby gier - dokładnie GTA Vice City - takie tam proste modele budynków składające się box - ów oblanych teksturą. Korzystam z 3d studio max 8. Wiadomo nieraz budynki są bardziej złożone i muszę połączyć ze sobą kilaka elementów (używałem opcji group i assembly ) tylko po wyeksportowaniu modelu do formatu który obsługuje gra modele były rozdzielane a niestety model musi być jednolity. Jak inaczej mogę połączyć ze sobą kilka obiektów? Proszę o pomoc i przepraszam jeśli umieściłem temat w niewłaściwym dziele.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.