Skocz do zawartości

Graffu

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Graffu odpowiedział Graffu → na odpowiedź w temacie → V-Ray
    chyba nie, bo pierwszy obrazek mial 140kb a ten, ktory chce umiescic ma 120kb - dziwne
  2. Graffu odpowiedział Graffu → na odpowiedź w temacie → V-Ray
    cos jest nie tak... nie wrzuca mi obrazka:mad:
  3. Graffu odpowiedział Graffu → na odpowiedź w temacie → V-Ray
    i jeszcze...
  4. Graffu odpowiedział Graffu → na odpowiedź w temacie → V-Ray
    ... i jeszcze takie pozdr
  5. Graffu dodał odpowiedź w temacie → w V-Ray
    Witam A mnie takie szkielko wyszlo ;)
  6. Graffu odpowiedział Graffu → na odpowiedź w temacie → Brazil R/S
    Swiatlo area jest za oknem czyli mozna wylaczyc rzucanie ciania przez szklo jak kto woli. W wewnatrz jest tylko omni i to z mala wartoscia. Fotoas - co do kontrastow to wydaje mi sie tak z obserwacji, ze w pomieszczeniu gdzie sciany i sufit sa biale jest z regoly dobre doswietlenie nawet z malego okna ale pozmieniam - owszem- dzieki. - viewpotra zalacze ale pozniej bo teraz nie nadaje ze swego kompa. pozdr.
  7. Graffu odpowiedział Graffu → na odpowiedź w temacie → Brazil R/S
    rozdzielczosc lipna bo tylko 320x250 wiec i czas krotki w granicach 2 minut ale przy tych ustawieniach na celeronie 1.7Gh/512 RAM ustawiajac wieksze rodzielczosci nie ma az tak drastycznej roznicy w czesie renderingu - niech sie 4krotnie wydluzy czas - da sie przezyc ;)
  8. Graffu odpowiedział Graffu → na odpowiedź w temacie → Brazil R/S
    ok. oto parametry: - nie zastosowalem fotonow. - 3 zrodla swiatla (2x omni i 1x arealight) - jedno omni na symulacje sloneczka (indirect off) - arealight w oknie (indirect off) - i ostatnie omni- doswietlenie pomieszczenia w wewnatrz (indirect on!). (wszystkie zrodla oczywiscie brazilowskie ;)) parametry renderingu: luma server -indirect illumination : on - global illumination: lock to image rate =on - view rate = od 8 do 15 (w zaleznosci jak jak chcemy dokladniej) - indirect energy filters =1.0 i 1.0 ale za to w materiale brazil utility podkrecam do 2.0 i 2.0 w zaleznosci od wlasnosci symulowanego materialu - shader degradation = quick shade (jak kto woli) no i z podstaw to tyle pozdr.
  9. Graffu odpowiedział Dibo → na odpowiedź w temacie → Brazil R/S
    czy kolega HUMP moze dokladniej powiedziec gdzie jest ow tutorial na stronce splutterfisha??
  10. Graffu odpowiedział Graffu → na odpowiedź w temacie → Brazil R/S
    wreszcie znalazlem czas na poprawki, cos wymodzilem i tak mi wyszlo:
  11. Graffu odpowiedział Graffu → na odpowiedź w temacie → Brazil R/S
    wreszcie znalazlem czas na poprawki, cos wymodzilem i tak mi wyszlo:
  12. Graffu odpowiedział Graffu → na odpowiedź w temacie → Brazil R/S
    bedzie cd, zaraz jak zorganizuje sobie czas :) no i oczywiscie sie podszkole w tym temacie... pozdr.
  13. Graffu dodał odpowiedź w temacie → w Brazil R/S
    Prosty przyklad pokoiku o roznych porach dnia i nocy.
  14. Graffu odpowiedział campo → na odpowiedź w temacie → Brazil R/S
    moze takie szkielko?
  15. Graffu dodał odpowiedź w temacie → w Hardware
    Czy szybszy procesor przyspieszy nam rendering czy moze lepsiejsza karta graficzna skroci oczekiwanie na niemajace konca przeliczanie...?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności