Oto więcej szczegółów.
Windows Xp 32bity
Service Pack 1
3ds max 9
V-Ray 1.5 RC3
procek core2duo 1.8GHz
3GB RAM
karta grafiki zintegrowana
No to chyba na tyle. Jakbym jeszcze coś pominął to dajcie znać. Ja bym chciał po prostu żeby włączyć render i nie martwić się że się zaraz wysypie, nawet kosztem dłuższego czasu renderingu.backburnerem też próbowałem ale on również się sypie.
Help me
Jak już będą mi rendery śmigać to pogadamy o wpłacie piksar :)
Przy renderingu max wyłącza mi się bez żadnego powodu. Sprawdziłem że scena zabiera 600 MB ramu a ja mam 3 GB. Pomyślałem że jeśli zwiększyło by się limit wykorzystywanego ramu to max nie sypałby się. W ustawianiach V-Ray pokręciłem trochę "Dynamic memory limit" No ale kiedy wpiszę tam np 1500 MB to wtedy nie wiedząc czemu max wysypuje się momentalnie. ktoś wie może jak to powinno być ustawione albo co innego można zrobić żeby rozwiązać ten problem.
Z góry dzieki
nic się nie odbija, jest po prostu czarno bo w GI Environment nie dałem żadnej mapy. Ale odbicie ze slotu reflection i tak chyba powinno być.Wrzucona jest oczywiście VRay HDRI, multiplier też dałem całkiem spory ale nadal kicha:(
Czy można oświetlić scenę lampą VRay Sun i jednocześnie założyć mapę HRDI która mogłaby odbijać się w modelach z połyskującymi materiałami? Bo próbuję ale jakoś mi nie wychodzi
Witam!
W scenę z trawnikiem chcę wstawić drzewo które mam jedynie na obrazku.W jaki sposób można to zrobić żeby mieć również ładny cień tego drzewka rzucony na trawkę?
Z góry dzięki