Skocz do zawartości

nemesis_88

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. nemesis_88 odpowiedział nemesis_88 → na odpowiedź w temacie → Maya
    Dziękuję wam za pomoc, jak znajdę chwilkę czasu to się tym zajmę.
  2. nemesis_88 odpowiedział nemesis_88 → na odpowiedź w temacie → Maya
    Zależy mi na .ma ponieważ chcę osiagnąć to co pokazuje ten Pan: http://www.pixologic.com/docs/index.php/Scott_Spencer
  3. nemesis_88 dodał odpowiedź w temacie → w Maya
    Specyfikacja Maya 8.5 Zbrush 3.5 r2 Mam problem z importem pliku .ma z ZBrush`a do Maya. 1. Tworzę obiekt w Maya. 2. Importuję go do ZBrusha, poddaje obróbce, tworzę displacement mapę. 3. Schodzę do SDiv 1 i exportuję obiekt w formacie .ma 4. Otwierając plik z Zbrusha wyskakuje mi taki oto błą. O ile dobrze wyczytalem w logu chodzi o złą wersje. Jak rozwiązać ten problem, jaką wersje Maya należy posiadac? Proszę o pomoc.
  4. nemesis_88 odpowiedział nemesis_88 → na odpowiedź w temacie → ZBrush
    Problem w tym, że ja mam tą opcje off :/ a i tak się tak dzieje...
  5. nemesis_88 dodał odpowiedź w temacie → w ZBrush
    Witam, jestem poczatkujacy w Zbrushu i mam taki problem, że kiedy nakladam jakąś alfe na bok kwadratu to wszystkie jego boki sa pokryte tą własnie alfą :/ Prosze o pomoc i wyrozumiałość ;) Pozdrowienia.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności