Do Tomka.
Najwyrazniej nie przeczytales uwazne mojego posta. camera match uzywam od baardzi dawna ( od kiedy sie pojawil w maxach) i diskonale wiem ( tak mi sie wydaje) jak dziala. chodzi o to,ze w wersjach 4 i 5 ten plug kłamie. jeszzce raz szybko opisze procedure ktora ujawnia bład:
1. budujesz zwykly box
2. robisz dowolną kamere (cam1)
3.renerujesz obrazek z perspektywy ww. kamery.(image 1)
4. podkladasz ww. obrazek w tło ( rowniez jako tlo renderingu).
5. na wierzcholkach boxu ustawiasz punkty kontrolne (cam points)...nic bardziej dokladnego!!
6. na ich podstawie tworzysz kamere \"camera match\'em\".(cam2)
7. i tu zdziwienie,bo teoretycznie powinienes uzyskac kamere identyczną z
cam1....tak nietety nie jest.
ww. procedura przprowadzana w wersjach \"3\"..zarowno maxa ja ki viza nie myli sie...a co z 4 i 5? moze ja cos chrzanie? szopen