ja wymodelowałem ucho z tego tutka :
http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials/max/joanofarc/ear1.asp
Efekt jak dla mnie zadowalający :)
blueprinta ucha można pobrać również z tego tutka razem z blueprintem głowy (link: http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials/max/joanofarc/head1.asp)
Tutek jest pod maxa :)
Pozdrawiam i powodzenia.
Witam.
Ściągnąłem demo v-ray'eja i ustawiłem (chyba) wszystko jak potrzeba. Problem polega na tym, że po wyrenderowaniu jakiejkolwiek sceny pokazuje się okienko v-ray messages z którym nie da się nic zrobić (wyłączyć, przesunąć)
podobnie jak z wszystkimi opcjami max. W menadżerze zadań windowsa max ma status 'uruchomiony'. Nie wiem co mam zrobić, żeby działało jak powinno.
Pomóżcie.
P.S.
max 'wiesza się' dopiero po wyrenderowaniu sceny v-rayem
hmm znalazłem opcje symetry, ale to chyba nie do końca o to chodziło.
Może podam link to turtoriala: http://www.3dm3.com/tutorials/female_body/index2.php
ściślej chodzi o punkt 3.
" 3) Since it's tedious to model both sides we'll cut away one half and mirror-reference it."
Witam.
Mam problem ze znalezieniem w maxie opcji mirror reference. Nie jestem pewien czy to na pewno tak się nazywa, bo przeczytałem to w pewnym angielski turtorialu, więc może wyjaśnię o co mi chodzi. Jest to opcja ułatwiająca modelowanie symetrycznych obiektów, używając jej możemy modelować tylko połowę obiektu, natomiast druga połowa zmienia swoją siatkę w ten sam sposób.
Mam nadzieję, że ktoś zrozumiał o co mi chodzi :)
Będę wdzięczny jeżeli ktoś powiem mi gdzie tego szukać.
Z góry dzięki.