-
Modelowanie ucha
ja wymodelowałem ucho z tego tutka : http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials/max/joanofarc/ear1.asp Efekt jak dla mnie zadowalający :) blueprinta ucha można pobrać również z tego tutka razem z blueprintem głowy (link: http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials/max/joanofarc/head1.asp) Tutek jest pod maxa :) Pozdrawiam i powodzenia.
-
Problem z v-ray'em
Witam. Ściągnąłem demo v-ray'eja i ustawiłem (chyba) wszystko jak potrzeba. Problem polega na tym, że po wyrenderowaniu jakiejkolwiek sceny pokazuje się okienko v-ray messages z którym nie da się nic zrobić (wyłączyć, przesunąć) podobnie jak z wszystkimi opcjami max. W menadżerze zadań windowsa max ma status 'uruchomiony'. Nie wiem co mam zrobić, żeby działało jak powinno. Pomóżcie. P.S. max 'wiesza się' dopiero po wyrenderowaniu sceny v-rayem
-
mirror reference
ok dzieki.
-
mirror reference
hmm znalazłem opcje symetry, ale to chyba nie do końca o to chodziło. Może podam link to turtoriala: http://www.3dm3.com/tutorials/female_body/index2.php ściślej chodzi o punkt 3. " 3) Since it's tedious to model both sides we'll cut away one half and mirror-reference it."
-
mirror reference
Witam. Mam problem ze znalezieniem w maxie opcji mirror reference. Nie jestem pewien czy to na pewno tak się nazywa, bo przeczytałem to w pewnym angielski turtorialu, więc może wyjaśnię o co mi chodzi. Jest to opcja ułatwiająca modelowanie symetrycznych obiektów, używając jej możemy modelować tylko połowę obiektu, natomiast druga połowa zmienia swoją siatkę w ten sam sposób. Mam nadzieję, że ktoś zrozumiał o co mi chodzi :) Będę wdzięczny jeżeli ktoś powiem mi gdzie tego szukać. Z góry dzięki.
untitled
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta