Skocz do zawartości

Hideo

Members
  • Liczba zawartości

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Hideo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Jestem zielony. Dobra siatka pod silnik musi między innymi składać się tylko z trójkątów i czworkątów, tak? Należy unikać wielokątów o większej ilości krawędzi, tak?
  2. Mi się najbardziej tło podoba. Lewa ręka na oko złamana w dwóch miejscach koło łokcia. Prawe przedramię spuchnięte u góry. No, ale może ktoś ją napadł, połamał łapki, zabrał torebkę, dlatego upadła? Praca ma klimacik. Jak na początek jest super.
  3. Hideo

    Postać 3D:Trooper

    Bardzo ładne. Wygląda pro, ale troche też old school, bo tylko diffuse. Widać, że tekstury umiesz robić to dorzuć coś jeszcze, bo sam diffuse wygląda raczej płasko.
  4. Hideo

    Animacja 3D: BOKS

    Bardzo ładnie. :P Ile Ci zajęło zrobienie tego?
  5. Dałbyś link do torrenta albo Twojego torrenta, bo w Google tylko texturing z tej serii znalazłem. BTW, modele ok, ja jeszcze tak nie umiem.
  6. Hideo

    Illegal new face

    Chyba zidentyfikowałem problem. Fejs miał normala w złą stronę. BTW, jak wyświetlić normalne w Edit/Editable Poly, bez konwertowania do Editable Mesh lub modyfikatora Edit Mesh?
  7. Hideo

    Illegal new face

    Eksperymentuje z Editable Poly i poly modelingiem. Co chwila gdy używam create z edit geometry żeby dodać nowy wielokąt, to wyskakuje mi komunikat "Illegal new face". Dzieje się tak gry po prostu wskazuje trzy lub więcej już istniejące wierzchołki które mają wyznaczyć nowy trójkąt lub wielokąt, ale nie zawsze. W czym problem?
  8. Hideo

    Bryły ze Splainów - Problem

    A jak poly modelingiem robisz subtelnie zaokrąglone/wypukłe powierzchnie? Splajnami można kontrolować to bardzo precyzyjnie.
  9. Hideo

    Bryły ze Splainów - Problem

    Też jestem zielony i przymierzam się do wymodelowania samochodu, łącznie z wnętrzem. Dlaczego nie zrobić tego przy pomocy spline cagów? Dlaczego poly modeling jest lepszy? Większa kontrola nad siatką?
  10. Tak, o to chodziło, thx :)
  11. Z jakiegoś powodu moje domyślne oświetlenie sceny jest znacznie intensywniejsze niż to było na początku. Domyślne materiały w edytorze są białe a nie szare a wszystkie stworzone obiekty są bardzo jasne. Co może być tego przyczyną?
  12. Hideo

    Patch vs NURBS

    Czy Patche się do czegoś przydają? Czy to przypadkiem nie jest "legacy feature" względem NURBSów, które zdają się mieć większe możliwości?
  13. Aha, to już mnie nauczyłeś, że dużo zależy od renderera :) Scanline lub mental.
  14. Jestem totalne początkujący w modelowaniu materiałów. Mój problem: Jak zrobić materiał białej i czarnej perły? Dla uproszczenia, potrzebna mi tylko dobrze wyglądająca kulka. Żadnych innych kształtów.
  15. Czy jest sens modelować obiekty organiczne w maxie, czy lepiej zastosować program taki jak zbrush? Modelując organikę chcialbym móc precyzyjnie rzeźbić powierzchnie przy użyciu różnych dłut/braszów, a nie manipulować wektorami, werteksami i fejsami. Jakie programy najlepiej nadają się do modelowania i teksturowania organiki?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności