-
dobra siatka pod engine
Jestem zielony. Dobra siatka pod silnik musi między innymi składać się tylko z trójkątów i czworkątów, tak? Należy unikać wielokątów o większej ilości krawędzi, tak?
-
Scena 3D: upadek v2
Mi się najbardziej tło podoba. Lewa ręka na oko złamana w dwóch miejscach koło łokcia. Prawe przedramię spuchnięte u góry. No, ale może ktoś ją napadł, połamał łapki, zabrał torebkę, dlatego upadła? Praca ma klimacik. Jak na początek jest super.
-
Postać 3D:Trooper
Bardzo ładne. Wygląda pro, ale troche też old school, bo tylko diffuse. Widać, że tekstury umiesz robić to dorzuć coś jeszcze, bo sam diffuse wygląda raczej płasko.
-
Animacja 3D: BOKS
Bardzo ładnie. :P Ile Ci zajęło zrobienie tego?
-
Postać 3D: Organika
Dałbyś link do torrenta albo Twojego torrenta, bo w Google tylko texturing z tej serii znalazłem. BTW, modele ok, ja jeszcze tak nie umiem.
-
Illegal new face
Chyba zidentyfikowałem problem. Fejs miał normala w złą stronę. BTW, jak wyświetlić normalne w Edit/Editable Poly, bez konwertowania do Editable Mesh lub modyfikatora Edit Mesh?
-
Illegal new face
Eksperymentuje z Editable Poly i poly modelingiem. Co chwila gdy używam create z edit geometry żeby dodać nowy wielokąt, to wyskakuje mi komunikat "Illegal new face". Dzieje się tak gry po prostu wskazuje trzy lub więcej już istniejące wierzchołki które mają wyznaczyć nowy trójkąt lub wielokąt, ale nie zawsze. W czym problem?
-
Bryły ze Splainów - Problem
A jak poly modelingiem robisz subtelnie zaokrąglone/wypukłe powierzchnie? Splajnami można kontrolować to bardzo precyzyjnie.
-
Bryły ze Splainów - Problem
Też jestem zielony i przymierzam się do wymodelowania samochodu, łącznie z wnętrzem. Dlaczego nie zrobić tego przy pomocy spline cagów? Dlaczego poly modeling jest lepszy? Większa kontrola nad siatką?
-
Dziwne domyślne oświetlenie sceny
Tak, o to chodziło, thx :)
-
Dziwne domyślne oświetlenie sceny
Z jakiegoś powodu moje domyślne oświetlenie sceny jest znacznie intensywniejsze niż to było na początku. Domyślne materiały w edytorze są białe a nie szare a wszystkie stworzone obiekty są bardzo jasne. Co może być tego przyczyną?
-
Patch vs NURBS
Czy Patche się do czegoś przydają? Czy to przypadkiem nie jest "legacy feature" względem NURBSów, które zdają się mieć większe możliwości?
-
modelowanie materiałów - perła
Aha, to już mnie nauczyłeś, że dużo zależy od renderera :) Scanline lub mental.
-
modelowanie materiałów - perła
Jestem totalne początkujący w modelowaniu materiałów. Mój problem: Jak zrobić materiał białej i czarnej perły? Dla uproszczenia, potrzebna mi tylko dobrze wyglądająca kulka. Żadnych innych kształtów.
-
modelowanie organiki
Czy jest sens modelować obiekty organiczne w maxie, czy lepiej zastosować program taki jak zbrush? Modelując organikę chcialbym móc precyzyjnie rzeźbić powierzchnie przy użyciu różnych dłut/braszów, a nie manipulować wektorami, werteksami i fejsami. Jakie programy najlepiej nadają się do modelowania i teksturowania organiki?
Hideo
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta