Jestem zielony. Dobra siatka pod silnik musi między innymi składać się tylko z trójkątów i czworkątów, tak? Należy unikać wielokątów o większej ilości krawędzi, tak?
Mi się najbardziej tło podoba. Lewa ręka na oko złamana w dwóch miejscach koło łokcia. Prawe przedramię spuchnięte u góry. No, ale może ktoś ją napadł, połamał łapki, zabrał torebkę, dlatego upadła? Praca ma klimacik. Jak na początek jest super.
Bardzo ładne. Wygląda pro, ale troche też old school, bo tylko diffuse. Widać, że tekstury umiesz robić to dorzuć coś jeszcze, bo sam diffuse wygląda raczej płasko.
Chyba zidentyfikowałem problem. Fejs miał normala w złą stronę. BTW, jak wyświetlić normalne w Edit/Editable Poly, bez konwertowania do Editable Mesh lub modyfikatora Edit Mesh?
Eksperymentuje z Editable Poly i poly modelingiem. Co chwila gdy używam create z edit geometry żeby dodać nowy wielokąt, to wyskakuje mi komunikat "Illegal new face". Dzieje się tak gry po prostu wskazuje trzy lub więcej już istniejące wierzchołki które mają wyznaczyć nowy trójkąt lub wielokąt, ale nie zawsze. W czym problem?
Też jestem zielony i przymierzam się do wymodelowania samochodu, łącznie z wnętrzem. Dlaczego nie zrobić tego przy pomocy spline cagów? Dlaczego poly modeling jest lepszy? Większa kontrola nad siatką?
Z jakiegoś powodu moje domyślne oświetlenie sceny jest znacznie intensywniejsze niż to było na początku. Domyślne materiały w edytorze są białe a nie szare a wszystkie stworzone obiekty są bardzo jasne. Co może być tego przyczyną?
Jestem totalne początkujący w modelowaniu materiałów.
Mój problem: Jak zrobić materiał białej i czarnej perły? Dla uproszczenia, potrzebna mi tylko dobrze wyglądająca kulka. Żadnych innych kształtów.
Czy jest sens modelować obiekty organiczne w maxie, czy lepiej zastosować program taki jak zbrush? Modelując organikę chcialbym móc precyzyjnie rzeźbić powierzchnie przy użyciu różnych dłut/braszów, a nie manipulować wektorami, werteksami i fejsami. Jakie programy najlepiej nadają się do modelowania i teksturowania organiki?