Skocz do zawartości

noszki

Members
  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

noszki's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. to nie jest moj pierwszy interior, takze juz sloneczne robilem, ale dzieki :)
  2. dzieki za wskazowki, postaram sie poprawic najlepiej jak potrafie i nadesle rezultaty niebawem. Bede czekal na inne wskazowki :) jeszcze raz wielkie dzieki
  3. troche fotografuje i wiem ze odwietlenie JEST bardzo wazne, ale skoro to jest dzien to nie chce dawac innych zrodel swiatla ( chyba ze powinienem ). swiatlem zaczne sie bawic, po tym czego nie umiem wymiary wziete z kuchni od znajomego ..... odp, moze sie gdzies walnalem delf77: To jest szyba (jesli to masz na mysli), a jesli chodzi o sciane to zwykly VrayMtl z difColor. rozumiem, ze czeka mnie jeszcze duzo zabawy z mapowaniem i teksturowaniem. |Nie rozumiem okreslenia thx4comments
  4. witam serdecznie, lustrzane kuleczki w vrayu juz mnie nudza, takze pora na kolejny etap nauki, takze zamieszczam tutaj w miare wymodelowana kuchnie. Oczywisce nie jestem zadowolony z efektu, bo jest jakas taka dziwna, bez duszy ( pomijajac garnki i ekspres do kawy ), ale wydaje mi sie ze jest to po prostu wina zlych materialow i oswietlenia (chociaz co tu duzo kombinowac z oswietleniem - z jednego okna i z drugiego i tyle ). z rzeczy ktore mnie draznia, to to ze sufit nigdy nie jest bialy... prosze o jakas namiastke informacji zebym mogl isc dalej do przodu z ta kuchnia, bo czasami mam wrazenie ze sie cofam.
  5. noszki

    Krzywa tekstura

    z podloga juz sobie poradzilem, ale mam problem z meblami poniewaz, nie maja one normlanych jakby sierowane w jedno strone tylko tak naprawde w 6. z tym ma problem.
  6. noszki

    Krzywa tekstura

    zastanwialem sie czy naprawde tu dac, ale widocznie sie pomylilem, dzieki
  7. noszki

    Krzywa tekstura

    Wydaje mi się ze nie ma co tu duzo pisac. Zobaczcie sami na efekt: Troche sie juz meczylem z ustawieniami tego materialu, ale dalej to samo.Pomyslalem, iż moze to byc problem, ze mam za duzo poligonow na podlodze, dlatego wszystkie je usunalem i zrobilem jeden duzy, tak jak to widac nizej, ale dalej to samo. Czy ktos wie gdzie moze byc problem ??
  8. witam serdecznie, Z dotychczasowych moich wyszukiwań dowiedziałem się, iż niemożliwe jest render w sieci ( za pośrednictwem Backburnera ) na kompach, gdzie Master ma 32bitowy system, 3ds'a 9 (x86), i Vray'a(x86) oraz Slave ma 64bitowy system, 3ds'a (x64) i Vray'a (x64). Może udało się już któremuś z forumowiczów uzyskać taki efekt w jakiś "cudowny" sposób. Z tego co udało mi się zauważyć w BB Monitor to to, iż te dwa (niby te same) 3ds max'y korzystają z innych pluginów. Stąd też błąd BB - "no plugin to handle the job".
  9. noszki

    Animacja, IR Map, LightCache

    sory panowie, wszystko jest tu opisane http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/tutorials_imap2.htm
  10. witam ponownie, Mam zamiar zrobić animacje z wszystkimi obiektami stałymi oprócz kamery. Jako Primary Bounces używam IRMap natomiast jako Secondary Bounces - LightCache. Na początku chciałbym stworzyć IR Map całej animacji, także ustawiam odpowiednie opcje i zapisuje ją do pliku ( oczywiście nie renderuje jeszcze finalnego obrazu ). Zastanawiam się, czy przy obliczaniu IRMap'y animacji potrzebny jest jako Seconday Bouces, LightCache. Nie wiem czy pomaga on w uzyskaniu lepszego rezultatu podczas liczenia IRMap'y czy po prostu zajmuje nie potrzebnie czas. I nie wiem, czy wlączać LightCache podczas liczenia IRMap'y czy może podczas liczenia już finalnych obrazów ( po obliczeniu całej IRMap'y i wczytaniu jej ), czy może powinna być on (LightCache) włączony przy tym i przy tym. Mam tutaj na myśli szybkość już całej animacji, ponieważ wydaje mi się że LightCache nie musi się "liczyć" dwa razy a wystarczy tylko raz, tylko nie wiem przy którym etapie (IRMap albo przy renderowaniu finalnego obrazu).
  11. noszki

    duzy szum

    niebo lepiej !! natomiast drażni mnie jeszcze sufit nad ławą, nie jest on za ciemny ?? .. nie przyjmuje on za duża światła z podłogi ??
  12. noszki

    duzy szum

    spróbuję też spróbuję tak, chce rozjaśnić, tak jak mówisz miałem na samym początku ze względów czysto logicznych, ale próbowałem wszystkiego żeby pozbyć sie tego szumu i akurat skończyło sie na takich ustawieniach jakie podałem w poście, teraz wiem, że są złe. Przestawiam tak jak mówisz na nowo. dżings
  13. noszki

    duzy szum

    efekt znacznie lepszy, jestem bardzo wdzięczny za pomoc. pozdrawiam
  14. noszki

    duzy szum

    (tak, to jest vraylight) szczerze powiedziawszy nie zauwarzylem subdivow we wlasciwosciach vraylighta i jest tam 8, rozumiem ze jest to dosyc malo, bo np przy wlasciwosciach jakiegosc materialu przy REFLECTION subdivy ustawiam na 32 ( jest w ogole taka potrzeba ?? ) .... na poczatek sprobuje ustawic na 16 (vraylighta) ... i tak jeszcze na marginesie jeszcze jest okno male za kamera z vraylightem - tam tez przestawie. druga metoda to to iz mam wlaczyc "store ... " ?? bardzo bym sie cieszyl
  15. noszki

    duzy szum

    witam serdecznie wszystkich, rozpoczynam swoja z vray'em i oto co mi wyszlo, albo co mi nie wyszlo. Otoz nie jestem zadowolony z efektu na scianach i suficie i kompletnie nie wiem jak to zmienic. Primary bounces: IR Map Secondary bounces: QMC Zakladka IR Map -current preset: medium -HSph. subdivs: 90 // probowalem sie tym bawic na rozne sposoby i bez wiekszych rezultatow -interp. samples: 60 // tym rowniez Zakladka ColorMapping -type: exponential -dark multiplier: 1,0 -bright multiplier: 4,0 czy to jest blad moich ustawien wlasnie tutaj w colormapping ?? moze dlatego tak bo daje za duza roznice pomiedzy dark a bright Multi. ?? dzieki za odp. pozdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności