-
Wiz: A może tak na początek ... kuchnia
to nie jest moj pierwszy interior, takze juz sloneczne robilem, ale dzieki :)
-
Wiz: A może tak na początek ... kuchnia
dzieki za wskazowki, postaram sie poprawic najlepiej jak potrafie i nadesle rezultaty niebawem. Bede czekal na inne wskazowki :) jeszcze raz wielkie dzieki
-
Wiz: A może tak na początek ... kuchnia
troche fotografuje i wiem ze odwietlenie JEST bardzo wazne, ale skoro to jest dzien to nie chce dawac innych zrodel swiatla ( chyba ze powinienem ). swiatlem zaczne sie bawic, po tym czego nie umiem wymiary wziete z kuchni od znajomego ..... odp, moze sie gdzies walnalem delf77: To jest szyba (jesli to masz na mysli), a jesli chodzi o sciane to zwykly VrayMtl z difColor. rozumiem, ze czeka mnie jeszcze duzo zabawy z mapowaniem i teksturowaniem. |Nie rozumiem okreslenia thx4comments
-
Wiz: A może tak na początek ... kuchnia
witam serdecznie, lustrzane kuleczki w vrayu juz mnie nudza, takze pora na kolejny etap nauki, takze zamieszczam tutaj w miare wymodelowana kuchnie. Oczywisce nie jestem zadowolony z efektu, bo jest jakas taka dziwna, bez duszy ( pomijajac garnki i ekspres do kawy ), ale wydaje mi sie ze jest to po prostu wina zlych materialow i oswietlenia (chociaz co tu duzo kombinowac z oswietleniem - z jednego okna i z drugiego i tyle ). z rzeczy ktore mnie draznia, to to ze sufit nigdy nie jest bialy... prosze o jakas namiastke informacji zebym mogl isc dalej do przodu z ta kuchnia, bo czasami mam wrazenie ze sie cofam.
-
Krzywa tekstura
z podloga juz sobie poradzilem, ale mam problem z meblami poniewaz, nie maja one normlanych jakby sierowane w jedno strone tylko tak naprawde w 6. z tym ma problem.
-
Krzywa tekstura
zastanwialem sie czy naprawde tu dac, ale widocznie sie pomylilem, dzieki
-
Krzywa tekstura
Wydaje mi się ze nie ma co tu duzo pisac. Zobaczcie sami na efekt: Troche sie juz meczylem z ustawieniami tego materialu, ale dalej to samo.Pomyslalem, iż moze to byc problem, ze mam za duzo poligonow na podlodze, dlatego wszystkie je usunalem i zrobilem jeden duzy, tak jak to widac nizej, ale dalej to samo. Czy ktos wie gdzie moze byc problem ??
-
Backburner, Master -> x86, Slave -> x64
witam serdecznie, Z dotychczasowych moich wyszukiwań dowiedziałem się, iż niemożliwe jest render w sieci ( za pośrednictwem Backburnera ) na kompach, gdzie Master ma 32bitowy system, 3ds'a 9 (x86), i Vray'a(x86) oraz Slave ma 64bitowy system, 3ds'a (x64) i Vray'a (x64). Może udało się już któremuś z forumowiczów uzyskać taki efekt w jakiś "cudowny" sposób. Z tego co udało mi się zauważyć w BB Monitor to to, iż te dwa (niby te same) 3ds max'y korzystają z innych pluginów. Stąd też błąd BB - "no plugin to handle the job".
-
Animacja, IR Map, LightCache
sory panowie, wszystko jest tu opisane http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/tutorials_imap2.htm
-
Animacja, IR Map, LightCache
witam ponownie, Mam zamiar zrobić animacje z wszystkimi obiektami stałymi oprócz kamery. Jako Primary Bounces używam IRMap natomiast jako Secondary Bounces - LightCache. Na początku chciałbym stworzyć IR Map całej animacji, także ustawiam odpowiednie opcje i zapisuje ją do pliku ( oczywiście nie renderuje jeszcze finalnego obrazu ). Zastanawiam się, czy przy obliczaniu IRMap'y animacji potrzebny jest jako Seconday Bouces, LightCache. Nie wiem czy pomaga on w uzyskaniu lepszego rezultatu podczas liczenia IRMap'y czy po prostu zajmuje nie potrzebnie czas. I nie wiem, czy wlączać LightCache podczas liczenia IRMap'y czy może podczas liczenia już finalnych obrazów ( po obliczeniu całej IRMap'y i wczytaniu jej ), czy może powinna być on (LightCache) włączony przy tym i przy tym. Mam tutaj na myśli szybkość już całej animacji, ponieważ wydaje mi się że LightCache nie musi się "liczyć" dwa razy a wystarczy tylko raz, tylko nie wiem przy którym etapie (IRMap albo przy renderowaniu finalnego obrazu).
- duzy szum
-
duzy szum
spróbuję też spróbuję tak, chce rozjaśnić, tak jak mówisz miałem na samym początku ze względów czysto logicznych, ale próbowałem wszystkiego żeby pozbyć sie tego szumu i akurat skończyło sie na takich ustawieniach jakie podałem w poście, teraz wiem, że są złe. Przestawiam tak jak mówisz na nowo. dżings
- duzy szum
-
duzy szum
(tak, to jest vraylight) szczerze powiedziawszy nie zauwarzylem subdivow we wlasciwosciach vraylighta i jest tam 8, rozumiem ze jest to dosyc malo, bo np przy wlasciwosciach jakiegosc materialu przy REFLECTION subdivy ustawiam na 32 ( jest w ogole taka potrzeba ?? ) .... na poczatek sprobuje ustawic na 16 (vraylighta) ... i tak jeszcze na marginesie jeszcze jest okno male za kamera z vraylightem - tam tez przestawie. druga metoda to to iz mam wlaczyc "store ... " ?? bardzo bym sie cieszyl
-
duzy szum
witam serdecznie wszystkich, rozpoczynam swoja z vray'em i oto co mi wyszlo, albo co mi nie wyszlo. Otoz nie jestem zadowolony z efektu na scianach i suficie i kompletnie nie wiem jak to zmienic. Primary bounces: IR Map Secondary bounces: QMC Zakladka IR Map -current preset: medium -HSph. subdivs: 90 // probowalem sie tym bawic na rozne sposoby i bez wiekszych rezultatow -interp. samples: 60 // tym rowniez Zakladka ColorMapping -type: exponential -dark multiplier: 1,0 -bright multiplier: 4,0 czy to jest blad moich ustawien wlasnie tutaj w colormapping ?? moze dlatego tak bo daje za duza roznice pomiedzy dark a bright Multi. ?? dzieki za odp. pozdr.
noszki
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta