Skocz do zawartości

dino1984

Members
  • Liczba zawartości

    83
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

dino1984's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Chciałem rozświetlić budynek, więc wstawiłem 4 spoty i: http://picasaweb.google.pl/pixel1984/3DMAX/photo#5213575228656634946 no właśnie... jak oświetlić TYLKO budynek?? Renderuję w Mental Ray`u
  2. O co chodzi z tym 3gb switch`em?? co to robi?? Piszecie tu o XP 64bit, a co z Vista 64bit(poza tym że jest do dupy jako system, ale wykorzystuje 4gb)??
  3. dino1984

    VirtualDub

    XnView, .jpg
  4. dino1984

    VirtualDub

    Błąd zmieniania nazwy pliku :( EDIT: Już jest ok, dzięki wielkie :) EDIT2: Jednak nie do końca... ponumerował mi je od tyłu . Czy VD może zkleić film od tyłu??
  5. Wyrenderowałem sobie co drugą klatkę, żeby było szybciej i VD nie chce mi ich wszystkich wczytać bo nie ma ciągłości w numeracji :/ Jest na to jakiś sposób??
  6. Mam problem... robię wszystko tak jak w helpie napisali, ale po kliknięciu connect na managerze serwery wyskakują mi z szarą kropką (absent). I drugie pytanie: jak usunąć zadania z okna po porawej na dole, albo jak zmienić im priorytet??
  7. Witam Chodzi mi o wykończenie budynku na rogach tak jak na zdjęciu: http://picasaweb.google.com/pixel1984/3DMAX/photo#5206170805407720466 Jak polecalibyście to wykonać? Próbowałem spline`em, ale kiedy konwertowałem go na mesh`a albo poly to poprostu znikał :( Z góry dzięki za podpowiedzi:)
  8. No właśnie... jak najlepiej je zrobić, żeby wyglądały w miarę realistycznie? Z jednego box`a i kombinować z opacity map (żeby na krawędziach nie były jak "od linijki"), czy raczej składać z wielu box`ów (np. każdą deskę z osobnego box`a), a może są jeszcze jakieś lepsze metody? Dzięki z góry
  9. dino1984

    Wycinanie okien w budynku

    I od tego trzeba było zacząć :) Dzięki
  10. dino1984

    Wycinanie okien w budynku

    Ano przeszkadzają mi tyle, że czasami taki EDGE przebieg przez środek otworu okiennego i nic z nim nie mogę zrobić :)
  11. dino1984

    Wycinanie okien w budynku

    Gdyby to było takie proste to nie zawracałbym głowy :) Jakkolwiek tego nie ustawie w unwrap UVW to nic się nie zmienia :/
  12. dino1984

    Wycinanie okien w budynku

    Ok, więc tak to wygląda: http://picasaweb.google.pl/pixel1984/3DMAX/photo#5200547946076268754 Przy okazji może ktoś mi powie czemu ta textura tak głupio sie układa??
  13. A ja mam następujący problem... zrobiłem zamkniętego spline`a i chcę go extrudować... ale jak zmieniam go w mesha, albo poly to mi poprostu znika :(
  14. dino1984

    Wycinanie okien w budynku

    Macie może jakiegoś tutka odnośnie tego tematu, bo się chlastam z tym niemiłosiernie :/ Boolean chrzani siatkę na maxa łączne z tworzeniem krawędzi "w oknach", które wycinam. "przed booleanem trzeba zbudowac odpowiednia siatke i tyle" Jak powinna wyglądać ta "odpowiednia siatka" skoro wycinam te okna w sześcianie z modem "shell"??
  15. dino1984

    Wycinanie okien w budynku

    No właśnie nie tak łatwo naprawić siatkę po Boolean`ie... niektórych krawędzi stworzonych przez Boolean nie można usunąć poprostu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności