Chciałem rozświetlić budynek, więc wstawiłem 4 spoty i:
http://picasaweb.google.pl/pixel1984/3DMAX/photo#5213575228656634946
no właśnie... jak oświetlić TYLKO budynek??
Renderuję w Mental Ray`u
O co chodzi z tym 3gb switch`em?? co to robi??
Piszecie tu o XP 64bit, a co z Vista 64bit(poza tym że jest do dupy jako system, ale wykorzystuje 4gb)??
Błąd zmieniania nazwy pliku :(
EDIT: Już jest ok, dzięki wielkie :)
EDIT2: Jednak nie do końca... ponumerował mi je od tyłu . Czy VD może zkleić film od tyłu??
Wyrenderowałem sobie co drugą klatkę, żeby było szybciej i VD nie chce mi ich wszystkich wczytać bo nie ma ciągłości w numeracji :/
Jest na to jakiś sposób??
Mam problem... robię wszystko tak jak w helpie napisali, ale po kliknięciu connect na managerze serwery wyskakują mi z szarą kropką (absent).
I drugie pytanie: jak usunąć zadania z okna po porawej na dole, albo jak zmienić im priorytet??
Witam
Chodzi mi o wykończenie budynku na rogach tak jak na zdjęciu:
http://picasaweb.google.com/pixel1984/3DMAX/photo#5206170805407720466
Jak polecalibyście to wykonać? Próbowałem spline`em, ale kiedy konwertowałem go na mesh`a albo poly to poprostu znikał :(
Z góry dzięki za podpowiedzi:)
No właśnie... jak najlepiej je zrobić, żeby wyglądały w miarę realistycznie?
Z jednego box`a i kombinować z opacity map (żeby na krawędziach nie były jak "od linijki"), czy raczej składać z wielu box`ów (np. każdą deskę z osobnego box`a), a może są jeszcze jakieś lepsze metody?
Dzięki z góry
Ok, więc tak to wygląda:
http://picasaweb.google.pl/pixel1984/3DMAX/photo#5200547946076268754
Przy okazji może ktoś mi powie czemu ta textura tak głupio sie układa??
Macie może jakiegoś tutka odnośnie tego tematu, bo się chlastam z tym niemiłosiernie :/ Boolean chrzani siatkę na maxa łączne z tworzeniem krawędzi "w oknach", które wycinam.
"przed booleanem trzeba zbudowac odpowiednia siatke i tyle"
Jak powinna wyglądać ta "odpowiednia siatka" skoro wycinam te okna w sześcianie z modem "shell"??