nooo, dobra, racja... popracuję nad proporcjami. swoją drogą (z racji że sam NIGDY do winy się nie przyznam, of course) proporcje te to wina temaplate'ów, których się wiernie trzymałem...
acha - co do wieku - tu pomyłki nie ma (patrz: powyżej, w nawiasie) - postać MA być bardzo młoda i drobnej postury.
tia... po tym jak brat sformatował mi 65% moich prac, ogłaszam (nie)tryumfalny powrót z nowymi renderami, którymi pragnę was pomęczyć.
ale do rzeczy - prosiłbym o wszelakie sugestie dotyczące ewntualnych poprawek w pancerzu - i tylko pancerzu (głowa, stopy i dłonie są jeszcze bardzo WiP)...
ech, man... GF 4 Ti 4xxx bije każdego FX-a na głowę... wiem że to dziwne, ale taka jest prawda - seria GF 4 Ti była najlepiej przemyślaną i opracowaną kartą graficzną nVidii. ŻADEN FX nie miał lepszych osiągnięć od GF 4 Ti...
a jeśli chcecie film na dostresowanie, to polecam "The Thing" Johna Carpentera - film ma 25 lat, a mimo to wgniata w fotel/kanapę (niepotrzebne skreślić). klimat, muzyka, totalny brak zaufania i pewności kto może być teraz Rzeczą sprawia że nigdy nie odpuszczę sobie przyjemności obejrzenia tego (moim skromnym zdaniem) najlepszego horroru wszechczasów.
dorzucę się do KBP (Klubu Beznadziejnych Procesorów):
AMD Duron 1800Mhz
Ge-Force 7600GT
1024MB DDR-SDRAM 400
HDD: 400GB
tiaaa... przez ten procek wykorzystuję z 15% rzeczywistej mocy tej maszyny...
poprawki postępują - nowa fryzura, nowe życie, jak mówią :D.
acha - dzięki DiO - ale nie będę chamferował krawędzi - to ubranie w założeniu miało być czymś konkretniejszym, a nie kolejnym fatałaszkiem a'la "Larwa Croft"...
mmm... ok. zmieniłem dostrzeżone błędy - dłonie wygładziłem, twarz przemodelowałem (choć w perspektywie nadal nie najlepiej wygląda :(). zmieniłem też materiał użyty do skóry.
tak więc, w dalszym ciągu otwarty jestem na sugestie.
http://members.lycos.co.uk/metamind/3dmax/fml/test.png
po wieeelu godzinach pracy COŚ udało mi się stworzyć... chciałem prosić o sugestie dotyczące dodatków, broni (?), itp. za włosy i skórę z góry przepraszam - ciągle nad tym pracuję. za (nieco) dziwaczny wygląd postaci, też przepraszam - jest to mój dziewiąty model i jednocześnie pierwszy w hi-poly.