Skocz do zawartości

vbl_

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. vbl_ odpowiedział vbl_ → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    niezle ziomek wymiata. na ten czas to ja swojego skoncze i zmapuje texporterem. potem pobawie sie w texturki, albo i nie jak dostane zawalu z braku wiedzy jak:P
  2. vbl_ odpowiedział vbl_ → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    na smcars tez mi mowia o dobrym texturowaniu, ale ja nie potrafie robic dobrych materialow. narazie mam cos takiego i szczyt dobrego brudu to to nie jest:( pomozecie jakos to dopracowac?
  3. vbl_ odpowiedział vbl_ → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    siatex na zamowienie: jak by kogos interesowalo to tam jest 813 tys poly. moglo by byc mniej, ale zdeka przesadzilem i zrobilem nawet wlokno zarnika w halogenach i tym podobne kompletnie zbedne zeczy. pierwsze rendery tego czegos mam z listopada 2007 roku... ps. czemu zalaczniki tak wala po jakosci?
  4. vbl_ odpowiedział Innos → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    skoro to napakowany typ to zrob szrsze plecy, zeby bylo widac najszersze grzbietu.
  5. vbl_ odpowiedział vbl_ → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    hm.... ten ostatni to jest stara wersja, ta niby militarna. te 3 pierwsze przedstawiaja jego obecna postac. z wydechem walczylem, ale nie mam pomysly jak po wyprowadzic. narazie bedzie jak jest. z przodu oczywiscie jest zabudowa. tylko na renderach jej nie bylo zeby pokazac dyfer. pare detali:
  6. vbl_ dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    witam, nad tym czymś pracuje już bardzo dlugo, swego czasu pokazywałem go na smcars, teraz nadszedł czas na rodzime forum. projekt nie ma ogólnych założeń, ponieważ ciągle się zmienia jego koncepcja. stara koncepcja zakładała pojazd wojskowy z działem na pace, nowa go lekko ucywilizowała. prace nadal trwają.
  7. dzieki Ci bardzo. Tego wlaśnie potrzebowałem. Działa jak potrzeba. pozdro.
  8. witam, borykam się z nastepującym problemem: robię animację pojazdu uzywając pluginu madcar. wszystko działa swietnie, ale - jak uzależnić obroty wału napędowego zlinkowanego z nadwoziem od obrotów kół samochodu? próbowałem przez wire parameters bezpośrednio z koła na wał i lipa, linkowałem do koła dummy i do niego obiekt przez wire parameters, ale brak odzewu ze strony obiektu. ma ktoś jakiś pomysł? a może madcar jest bardzo sterylny i niepozwala na wyciąganie informacji o transformacjach swoich obiektów?
  9. vbl_ odpowiedział vbl_ → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    no własnie studio...nie mam na nie pomysłu. próbowałem sie wzorować na realnych studiach do fotografii samochodów, ale nie umiałem osiagąć odpowiednich świateł. zawsze jakies pokrzaczone wychodziły. Od czego sugerujecie zacząć, w tworzeniu studia?
  10. vbl_ odpowiedział vbl_ → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    no tu ich nie ma. ja pracuje na 2 plikach i w każdym jest inny progres. na tm drugim sa te ledy na obwodzie. dalej nie mam pomysła na lakier. obecnie to jakis pomixowany shellac. ale to nie ejst to co ckem miec:(
  11. vbl_ dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Moje R8. Nie mam juz do niego sił. Ciągle coś mi nie pasuje w renderze. Może jakaś konstruktywna krytyka mnie zmobilizuje do dalszego dzialania z tym projektem. Sugestie i krytyka mile widziane:)
  12. vbl_ odpowiedział vbl_ → na odpowiedź w temacie → Modeling
    hm.....znalazłem rozwiązanie. przekonwertowałem do editable mesh, potem spowrotem do editable poly i ms działa normalnie. dziwne, ale skuteczne i działa. dzieki wszystkim za porady:)
  13. vbl_ odpowiedział vbl_ → na odpowiedź w temacie → Modeling
    takie badziewia mi sie tworzą:
  14. vbl_ odpowiedział vbl_ → na odpowiedź w temacie → Modeling
    niema podwójnych. ten model byl juz renderowany, teraz go lekko odświerzam. i sie takie badziewie zrobiło. jak usune poly gdzie to sie dzieje, to sie znowu pojawia obok. tak to wyglądało wcześniej:
  15. vbl_ dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    witam. mam taki problem: modeluje sobie autko. siata może nie jest super, ale też chyba nienajgorsza: po zapodaniu ms robi się tak: i pytanie, skąd się wzięły te pokrzywienia na kantach, zaokrąglenia...czemu siata tak dziwnie sie wygina. w sumie to niedzieje mi sie pierwszy raz, i niewiem co jest tego przyczyną. wszystkie vertexy maja taką samą wage, niedawałem żadnego smootch'owania po grupach czy materiałach. poprostu sie tak zrobiło.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności