-
Pojazd 3D - Da Fink
niezle ziomek wymiata. na ten czas to ja swojego skoncze i zmapuje texporterem. potem pobawie sie w texturki, albo i nie jak dostane zawalu z braku wiedzy jak:P
-
Pojazd 3D - Da Fink
na smcars tez mi mowia o dobrym texturowaniu, ale ja nie potrafie robic dobrych materialow. narazie mam cos takiego i szczyt dobrego brudu to to nie jest:( pomozecie jakos to dopracowac?
-
Pojazd 3D - Da Fink
siatex na zamowienie: jak by kogos interesowalo to tam jest 813 tys poly. moglo by byc mniej, ale zdeka przesadzilem i zrobilem nawet wlokno zarnika w halogenach i tym podobne kompletnie zbedne zeczy. pierwsze rendery tego czegos mam z listopada 2007 roku... ps. czemu zalaczniki tak wala po jakosci?
-
Modele 3d: Doodles
skoro to napakowany typ to zrob szrsze plecy, zeby bylo widac najszersze grzbietu.
-
Pojazd 3D - Da Fink
hm.... ten ostatni to jest stara wersja, ta niby militarna. te 3 pierwsze przedstawiaja jego obecna postac. z wydechem walczylem, ale nie mam pomysly jak po wyprowadzic. narazie bedzie jak jest. z przodu oczywiscie jest zabudowa. tylko na renderach jej nie bylo zeby pokazac dyfer. pare detali:
-
Pojazd 3D - Da Fink
witam, nad tym czymś pracuje już bardzo dlugo, swego czasu pokazywałem go na smcars, teraz nadszedł czas na rodzime forum. projekt nie ma ogólnych założeń, ponieważ ciągle się zmienia jego koncepcja. stara koncepcja zakładała pojazd wojskowy z działem na pace, nowa go lekko ucywilizowała. prace nadal trwają.
-
Zabawa z pluginem MadCar - łączenie madcara z innymi obiektami
dzieki Ci bardzo. Tego wlaśnie potrzebowałem. Działa jak potrzeba. pozdro.
-
Zabawa z pluginem MadCar - łączenie madcara z innymi obiektami
witam, borykam się z nastepującym problemem: robię animację pojazdu uzywając pluginu madcar. wszystko działa swietnie, ale - jak uzależnić obroty wału napędowego zlinkowanego z nadwoziem od obrotów kół samochodu? próbowałem przez wire parameters bezpośrednio z koła na wał i lipa, linkowałem do koła dummy i do niego obiekt przez wire parameters, ale brak odzewu ze strony obiektu. ma ktoś jakiś pomysł? a może madcar jest bardzo sterylny i niepozwala na wyciąganie informacji o transformacjach swoich obiektów?
-
Pojazd 3d: Audi R8
no własnie studio...nie mam na nie pomysłu. próbowałem sie wzorować na realnych studiach do fotografii samochodów, ale nie umiałem osiagąć odpowiednich świateł. zawsze jakies pokrzaczone wychodziły. Od czego sugerujecie zacząć, w tworzeniu studia?
-
Pojazd 3d: Audi R8
no tu ich nie ma. ja pracuje na 2 plikach i w każdym jest inny progres. na tm drugim sa te ledy na obwodzie. dalej nie mam pomysła na lakier. obecnie to jakis pomixowany shellac. ale to nie ejst to co ckem miec:(
-
Pojazd 3d: Audi R8
Moje R8. Nie mam juz do niego sił. Ciągle coś mi nie pasuje w renderze. Może jakaś konstruktywna krytyka mnie zmobilizuje do dalszego dzialania z tym projektem. Sugestie i krytyka mile widziane:)
-
ms robi dziwne rzeczy z siatką.
hm.....znalazłem rozwiązanie. przekonwertowałem do editable mesh, potem spowrotem do editable poly i ms działa normalnie. dziwne, ale skuteczne i działa. dzieki wszystkim za porady:)
-
ms robi dziwne rzeczy z siatką.
takie badziewia mi sie tworzą:
-
ms robi dziwne rzeczy z siatką.
niema podwójnych. ten model byl juz renderowany, teraz go lekko odświerzam. i sie takie badziewie zrobiło. jak usune poly gdzie to sie dzieje, to sie znowu pojawia obok. tak to wyglądało wcześniej:
-
ms robi dziwne rzeczy z siatką.
witam. mam taki problem: modeluje sobie autko. siata może nie jest super, ale też chyba nienajgorsza: po zapodaniu ms robi się tak: i pytanie, skąd się wzięły te pokrzywienia na kantach, zaokrąglenia...czemu siata tak dziwnie sie wygina. w sumie to niedzieje mi sie pierwszy raz, i niewiem co jest tego przyczyną. wszystkie vertexy maja taką samą wage, niedawałem żadnego smootch'owania po grupach czy materiałach. poprostu sie tak zrobiło.
vbl_
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta