Czesc,
Może nie pamiętacie ale pisałem już tutaj kiedyś w sprawie modeli do gry:
( http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=43384 ).
Teraz mam już całkiem dobrze działający engine i wersje Beta testowej gry multiplayer na nim opartej (napisana w 3 weekendy wiec troche bugow jest). Można ja ściągnąć i poprobować tutaj: http://eros.vlo.gda.pl/~mrkaktus/ENGINE/Stardust_Beta.zip ).
Dlatego tez razem z kolega z którym tworzymy kod, zaczynamy szukać modelera i grafika który przygotował by porządne modele do nowej gry, przygotowywanej na Summer of Code 2008.
(dokładniejsze info tutaj: http://www.gamedev.pl/compo/summer2008/index.html )
Nowa gra również będzie kosmicznym symulatorem, tym razem jednak planujemy stworzyć ją od podstaw w trybie singleplayer.
Oczywiście najchętniej zawiązalibyśmy taką współpracę na stałe :). Kierujemy się pisaniem dla przyjemności i rozwijania swoich umiejętności. Na razie robimy to za free ale nie wykluczone że w przyszłości zaczęlibyśmy pisać jakieś casuale (szczególnie że rynek ostatnio się rozwija).
Aby zapewnić was że wysiłki włożone w ten projekt nie pójdą na marne opowiem jakie mam doświadczenie do tej pory :). A więc zacząłem jako tester gier, później zatrudniłem się jako programista gier na konsole, a stamtąd przeskoczyłem do Intela gdzie optymalizuje sterowniki do kart graficznych :). Jestem studentem 4-tego roku na Politechnice Gdańskiej na wydziale ETI kierunek Informatyka (dzienne). Tak więc widzicie że nie jestem zapalonym piętnastolatkiem porywającym się z motyką na słońce ;).
Mam nadzieję że znajdzie się tutaj ktoś chętny do współpracy :).