Skocz do zawartości

mrkaktus

Members
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Gdańsk

mrkaktus's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Czesc, Może nie pamiętacie ale pisałem już tutaj kiedyś w sprawie modeli do gry: ( http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=43384 ). Teraz mam już całkiem dobrze działający engine i wersje Beta testowej gry multiplayer na nim opartej (napisana w 3 weekendy wiec troche bugow jest). Można ja ściągnąć i poprobować tutaj: http://eros.vlo.gda.pl/~mrkaktus/ENGINE/Stardust_Beta.zip ). Dlatego tez razem z kolega z którym tworzymy kod, zaczynamy szukać modelera i grafika który przygotował by porządne modele do nowej gry, przygotowywanej na Summer of Code 2008. (dokładniejsze info tutaj: http://www.gamedev.pl/compo/summer2008/index.html ) Nowa gra również będzie kosmicznym symulatorem, tym razem jednak planujemy stworzyć ją od podstaw w trybie singleplayer. Oczywiście najchętniej zawiązalibyśmy taką współpracę na stałe :). Kierujemy się pisaniem dla przyjemności i rozwijania swoich umiejętności. Na razie robimy to za free ale nie wykluczone że w przyszłości zaczęlibyśmy pisać jakieś casuale (szczególnie że rynek ostatnio się rozwija). Aby zapewnić was że wysiłki włożone w ten projekt nie pójdą na marne opowiem jakie mam doświadczenie do tej pory :). A więc zacząłem jako tester gier, później zatrudniłem się jako programista gier na konsole, a stamtąd przeskoczyłem do Intela gdzie optymalizuje sterowniki do kart graficznych :). Jestem studentem 4-tego roku na Politechnice Gdańskiej na wydziale ETI kierunek Informatyka (dzienne). Tak więc widzicie że nie jestem zapalonym piętnastolatkiem porywającym się z motyką na słońce ;). Mam nadzieję że znajdzie się tutaj ktoś chętny do współpracy :).
  2. Dzieki za zainteresowanie, napewno sie odezwe. Ponizej nowy screen (import modeli z textura z 3ds): http://eros.vlo.gda.pl/~mrkaktus/ENGINE/engine%20tex.PNG
  3. Dzieki, narazie gra niekomercyjna oczywiscie, inaczej nie moglbym prosic was o darmowe modele :), mimo to mam pewna wizje calosci i wole miec juz modele pod gre zeby potem bylo mniej roboty.
  4. Model chciałbym żeby zawierał sie tak miedzy 500 a 1000 polygonow, sadze ze starczy to do wykonania modelu odpowiadającego konceptowi i nie wyglądającego kanciaście (model pokazany na jednym ze screenow ma jakies 320 poly). Jezeli chodzi o otexturowanie modelu to narazie niemam jeszcze w enginie importu textur i ich wspolrzednych z plikow 3ds, tymbardziej normalnych, jednak sam engine udostepnia takie opcje wiec jezeli przygotowalbys prosta texturke i mape normalnych, mialbym je na przyszlosc do testow :). Tak wiec jezeli beda potrzebne jakies oddatkowe koncepty czy cokolwiek to pisz, cokolwiek zrobisz bede zadowolony :).
  5. Dzieki, narazie jestes jedyna osobą która sie odzywa, ale pocekamy zobaczymy :).
  6. Witam, Poszukuje osoby która wykonałaby na podstawie konceptartu model low-poly. Model jest mi potrzebny do testów enginu gry którą pisze, niestety nie mogę zapłacić za wykonanie modelu a jedynie umieścić w grze informację o autorze. Widząc jednak poziom umieszczanych tu prac sądzę że wykonanie tego modelu będzie dziecinnie proste dla osób znających 3DSMax (a mi by to bardzo pomogło). Aby udowodnić że engine ten nie jest tylko porywem z motyką na słońce poniżej zamieszczam linki do przykładowych screenów prezentujących aktualne zaawansowanie prac: http://eros.vlo.gda.pl/~mrkaktus/ENGINE/engine.PNG http://eros.vlo.gda.pl/~mrkaktus/ENGINE/ship%203d%20only%20polys.png Oraz aktualne konceptarty potrzebnego modelu: http://eros.vlo.gda.pl/~mrkaktus/ENGINE/art1.png http://eros.vlo.gda.pl/~mrkaktus/ENGINE/art2.png Dzięki za wszelką pomoc :).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności