Witam,
Podłączę się trochę pod temat, bo jestem bezpośrednio przed zakupem karty.
Ostrzę zęby na Quadro FX 1800, ale odkąd przeczytałem ww. posty, oraz sprawdziłem wydajność samego układu wg. wskazań na wiki, to wychodzi, że karta ta nie jest tak szybka. Jak FX 1800 przekłada się na wydajność w MAXie '09 / '10 (system Win 7 x64)? Ktoś może miał podobny dylemat i zamiast Quadro wybrał np. GTX 285?
Póki co używałem GeForce'a 8600 GT i od około roku przestaje dawać rady. Głównie importuję modele z AutoCAD'a, względem z innych aplikacji przez 3DS'a więc ilość trójkątów ostro i niepotrzebnie rośnie. Największy "bottleneck" mam w momencie próby obrócenia sceny osiedla (12 domów, dosyć duży detal) - zanim obrót się "rozpocznie" następuje moment przeładowania sceny, zredukowania poligonów i w efekcie otrzymuję po 3-5sek widok a'la bounding box, a nie shaded... Liczby poligonów w scenie nawet nie chcę sprawdzać ;). Czy Quadro jakoś "inteligentniej" buforuje scenę w pamięci, aby przyśpieszyć fazę początkową zmiany punktu widoku sceny w viewporcie, lub też jakoś przyśpiesza wybieranie obiektów, itp... ?
Jeśli nie Quadro FX1800 to co innego byście polecili?