Skocz do zawartości

Calliactis

Members
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Kraków/Nowy Sącz, Polska

Calliactis's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Dzięki! W zasadzie o to chodziło - ale jeszcze 1 pytanie: - czy da się jakoś wymusić 100% rozdzielczości docelowej? Chcę 1920x1080 (rozdz. ekranu mam ustawioną na 1920x1200), a umożliwia mi tylko realizację 90% pełnej rozdzielczości - 1778pix w poziomie. Da się to jakoś obejść?
  2. Quadro świetnie się sprawdza w CADzie - wygładzanie kresek powoduje, że zdecydowanie przyjemniej ogląda się wyświetlaną zawartość - choć to i proste GF mają, lecz brakuje im sterownika dla CADa. Porównuję jeszcze wcześniejsze sceny - całe osiedla po ok 14mln poligonów i wychodzi na to, że im więcej obiektów jest w scenie tym lepiej sobie quadro z nią radzą - fakt - wtedy nawet 2x szybciej. Mimo wszystko - przy okazji najbliższej rozbudowy sprzętu dokupię do drugiego zestawu gtx 275 ;)... "dla porównania" :) - cena w zasadzie ta sama, albo nawet z korzyścią dla gtx
  3. Czy jest jakaś szansa, aby zrzucić wszystkie klatki animacji przygotowanej w MAXie poprzez renderowanie na karcie (opengl / directx - tak jak jest widoczne w viewporcie) do plików - ale aby przechwycić każdą klatkę? Dochodzę do "powiedzmy" zadowalających efektów jeśli chodzi o ruch kamery w maxie i chciałbym jakoś to zrzucić do pliku w celu równoległej edycji w Adobe Premiere i AfterEffects - potem podmienię sobie pliki na finalnie renderowane klatki i trochę przyśpieszyłbym workflow. Taką funkcjonalność miał nawet dawno zapomniany Accurender dla AutoCAD'a - renderował podgląd z okienki bazując na karcie (wraz z teksurami np. z radiosity) i efekt był bardzo zadowalający.
  4. W końcu kupiłem Quadro FX 1800 - na powyższej scenie wychodzi pomiędzy 390 a 560 klatek. Co gorsza na moim starym GF 8600 który ma sterowniki od Quadro (via softquadro mod) - są identyczne wyniki... W momencie włączenia HW Shading przy światłach sceny prędkość spada do 10-13fps
  5. Witam, przesiadłem się niedawno z Max'a 9-tki na 2010 - niestety już podczas pierwszego użycia po instalacji na nowym sprzęcie są już problemy. Max wysypuje się za każdym razem kiedy chcę wykonać operację move/scale/rotate na dowolnym typie obiektów. Nawet jeśli scena jest pusta, wstawiam plane/box cokolwiek z prostych brył - wciskam "W" - i już zwis. Zrobiłem reinstalację i dalej te same problemy. Pracowałem nad jedną sceną w Maxie 9 i teraz w 2010. Ostatnią rzeczą którą zrobiłem w 2010 było dodanie świateł IES i tyle (choć sądzę, że to wpływu nie miało). Miał może ktoś takie przypadki z 2010 (2009?)? Jak się tego wyzbyć? Czas leci a zlecenie czeka i kwiczy... System: Win 7 Pro x64 Max: Design 2010 x64 PC: Xeon W3520 / 6GB / Quadro FX1800 / Intel SSD
  6. Witam, Podłączę się trochę pod temat, bo jestem bezpośrednio przed zakupem karty. Ostrzę zęby na Quadro FX 1800, ale odkąd przeczytałem ww. posty, oraz sprawdziłem wydajność samego układu wg. wskazań na wiki, to wychodzi, że karta ta nie jest tak szybka. Jak FX 1800 przekłada się na wydajność w MAXie '09 / '10 (system Win 7 x64)? Ktoś może miał podobny dylemat i zamiast Quadro wybrał np. GTX 285? Póki co używałem GeForce'a 8600 GT i od około roku przestaje dawać rady. Głównie importuję modele z AutoCAD'a, względem z innych aplikacji przez 3DS'a więc ilość trójkątów ostro i niepotrzebnie rośnie. Największy "bottleneck" mam w momencie próby obrócenia sceny osiedla (12 domów, dosyć duży detal) - zanim obrót się "rozpocznie" następuje moment przeładowania sceny, zredukowania poligonów i w efekcie otrzymuję po 3-5sek widok a'la bounding box, a nie shaded... Liczby poligonów w scenie nawet nie chcę sprawdzać ;). Czy Quadro jakoś "inteligentniej" buforuje scenę w pamięci, aby przyśpieszyć fazę początkową zmiany punktu widoku sceny w viewporcie, lub też jakoś przyśpiesza wybieranie obiektów, itp... ? Jeśli nie Quadro FX1800 to co innego byście polecili?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności