Skocz do zawartości

godas

Members
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Ostrava

godas's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. godas

    import animacji

    Poniewaz referujesz wszystko co juz jest w tej scenie, lacznie z kluczami. Zreferuj postac bez animacji i wtedy animuj. Oczywiscie to co zrobiles nie musi byc stracone. Przenies klucze do nowej sceny.
  2. godas

    walk cycle i rig

    niech ktos poda nazwe tegotutoriala to moze sie wynajdzie na sieci
  3. godas

    ciecz w maya

    A jeszcze lepiej uzyj do tego RealFlow
  4. godas

    Trakowanie w Boujou

    Witka, Moze ktos z was pracuje w Boujou. Mam problem taki ze bez problemu trakuje kamere ale chcialbym czasami traknac poruszajacy sie przedmiot w scenie. Za nic nie moge tego ugryzc. Jezeli ktos wie jak to samo zrobic w Matchmover to tez bede wdzieczny za podpowiedz.
  5. godas

    animacje 3d: treningowe :)

    Ladne animacje na poczatek. Zaczne od jaskolki: Mysle ze nie ma sensu w tym wypadku dawac IK na rece. Jak bedzie FK na rekach wowczas w czasie obrotu beda sie poruszaly po ladnych, naturalnych lukach. Rowniez podczas uginania nogi beda podazac za ruchem ciala co jest bardziej naturalne. W tej chwili wyglada to tak jak by byly oparte na niewidzialnym stole. Brakuje mi energii ktora wprawia goscia w ruch obrotowy. Aby wykonac taki piruet powinien sie gosc przed skokiem skrecic w strone przeciwna, przede w szystkim w barkach i - co za tym idzie - zamachnac soczyscie rekami. Tak mi sie przynajmniej wydaje. W momencie obrotu zblizyl bym noge wybijajaca do osi obrotu. W przypadku lyzwiazy figurowych sprawia to ze szybciej wiruja. Przed sokiem moglby sie bardziej "zebrac". Pochylic tolow i glowe do dolu, rece tez opuscic w dol, noge prawa opuscic i podkurczyc troche. A potem sprezyscie sie odbic. Podczas odbicia glowa i tulow dynamicznie do gory, rece szeroko i tez mocno do gory, noga do gory i wyprost w kolanie. Podczas ladowania gibnal bym tulowiem, glowa i noga do dolu - bezwladnosc masy ciala. Ladowanie powinno wypasc troche na prawo od miejsca wybicia. Gosc sie wybija nie tylko w gore ale takze troche w prawo. Dzieki temu wiruje. Sugeruje tez sprobowac techniki zwanej pose to pose. Polega to na tym ze ustawiasz postac w kluczowych pozycjach animacji, tak aby maksymalnie oddac ekspresje i dynamike momentu a na koniec laczysz je animacja. W tym wypadku byly by to pozy: - pozycja startowa - przed wibiciem kiedy sie maksymalnie zebral do wybicia - wybicie, ktore dalo mu energie do lotu i obrotu - obroty, czyli pozycja w ktorej fajnie wiruje, jak lyzwiz w czasie piruetow - ladowanie, kiedy sie "otworzyl" z pozycji wirujacej i stawia noge na ziemi - przyziemienie, gdy na skutek bezwladnosci powstaje gibniecie do dolu - pozycja startowa
  6. Dziekuje za podpowiedzi. Zdecydowanie pomogly mi ruszyc z tym koksem dalej. Widze tez ze sporo mam jeszcze do nauki.
  7. Dziekuje wszystkim za komentaze. Na pewno wezme je po uwage. Czekam rowniez na kolejne. Kannu: w poniedzilek wrzuce na YouTuba.
  8. Witam wszystkich po raz pierwszy tutaj. Robie animacje postaci. Jest to zwalisty, ciezko poruszajacy sie a jednoczesnie silny demon. Animacje walk i run mozna obejrzec pod ponizszym linkiem: http://www.mediafire.com/abc?fgjul1aebml Problem w tym, ze wg bossa: "Generalnie fajne te animki, ale jak to czesto u Ciebie duzy koles biega i chodzi jakos tak smiesznie. Naprawde trudno mi powiedziec dokladnie co zmienic, ale te animki chodzenia/biegania kojarza sie z jakims takim wesolym biegiem przelajowym, a nie wielka rozjuszona bestia, ktora chce kogos dopasc. Nie jest to raczej kwestia samej umiejetnosci animowania - bo pozostale animacje sa albo fajne, albo bardzo fajne. Ale ten nieszczesny bieg i chodzenie w przypadku tym nie moze byc taki "lekki". Prawdopodobnie chodzi glownie o balansowanie masa i cialem, nadanie postaci mniej komiksowego charakteru (w tej chwili ciagle budzi skojarzenia z kreskowkami, gdzie postacie w czasie biegu tak troche karykaturalnie bujaja sie na boki, a moze u nas powinno to bardziej balansowac gora/dol albo przod/tyl) - postaraj sie poprawic walk i run, jesli sam nie dostrzegasz co moze byc nie tak, to sprobuje pogadac z jakims specem zeby znalazl konkretne bledy w zalozeniu tych animacji, ale mam nadzieje ze sam tez cos wymyslisz."Jak myslicie co trzeba zmienic? Za wszelkie podpowiedzi dziekuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności