Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

godas

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. godas odpowiedział kajot → na temat → Maya
    Poniewaz referujesz wszystko co juz jest w tej scenie, lacznie z kluczami. Zreferuj postac bez animacji i wtedy animuj. Oczywiscie to co zrobiles nie musi byc stracone. Przenies klucze do nowej sceny.
  2. godas odpowiedział kajot → na temat → Maya
    niech ktos poda nazwe tegotutoriala to moze sie wynajdzie na sieci
  3. godas odpowiedział kajot → na temat → Maya
    A jeszcze lepiej uzyj do tego RealFlow
  4. godas dodał temat → w Inne
    Witka, Moze ktos z was pracuje w Boujou. Mam problem taki ze bez problemu trakuje kamere ale chcialbym czasami traknac poruszajacy sie przedmiot w scenie. Za nic nie moge tego ugryzc. Jezeli ktos wie jak to samo zrobic w Matchmover to tez bede wdzieczny za podpowiedz.
  5. godas odpowiedział odpowiedź w temacie → Animacje
    Ladne animacje na poczatek. Zaczne od jaskolki: Mysle ze nie ma sensu w tym wypadku dawac IK na rece. Jak bedzie FK na rekach wowczas w czasie obrotu beda sie poruszaly po ladnych, naturalnych lukach. Rowniez podczas uginania nogi beda podazac za ruchem ciala co jest bardziej naturalne. W tej chwili wyglada to tak jak by byly oparte na niewidzialnym stole. Brakuje mi energii ktora wprawia goscia w ruch obrotowy. Aby wykonac taki piruet powinien sie gosc przed skokiem skrecic w strone przeciwna, przede w szystkim w barkach i - co za tym idzie - zamachnac soczyscie rekami. Tak mi sie przynajmniej wydaje. W momencie obrotu zblizyl bym noge wybijajaca do osi obrotu. W przypadku lyzwiazy figurowych sprawia to ze szybciej wiruja. Przed sokiem moglby sie bardziej "zebrac". Pochylic tolow i glowe do dolu, rece tez opuscic w dol, noge prawa opuscic i podkurczyc troche. A potem sprezyscie sie odbic. Podczas odbicia glowa i tulow dynamicznie do gory, rece szeroko i tez mocno do gory, noga do gory i wyprost w kolanie. Podczas ladowania gibnal bym tulowiem, glowa i noga do dolu - bezwladnosc masy ciala. Ladowanie powinno wypasc troche na prawo od miejsca wybicia. Gosc sie wybija nie tylko w gore ale takze troche w prawo. Dzieki temu wiruje. Sugeruje tez sprobowac techniki zwanej pose to pose. Polega to na tym ze ustawiasz postac w kluczowych pozycjach animacji, tak aby maksymalnie oddac ekspresje i dynamike momentu a na koniec laczysz je animacja. W tym wypadku byly by to pozy: - pozycja startowa - przed wibiciem kiedy sie maksymalnie zebral do wybicia - wybicie, ktore dalo mu energie do lotu i obrotu - obroty, czyli pozycja w ktorej fajnie wiruje, jak lyzwiz w czasie piruetow - ladowanie, kiedy sie "otworzyl" z pozycji wirujacej i stawia noge na ziemi - przyziemienie, gdy na skutek bezwladnosci powstaje gibniecie do dolu - pozycja startowa
  6. Dziekuje za podpowiedzi. Zdecydowanie pomogly mi ruszyc z tym koksem dalej. Widze tez ze sporo mam jeszcze do nauki.
  7. Dziekuje wszystkim za komentaze. Na pewno wezme je po uwage. Czekam rowniez na kolejne. Kannu: w poniedzilek wrzuce na YouTuba.
  8. Witam wszystkich po raz pierwszy tutaj. Robie animacje postaci. Jest to zwalisty, ciezko poruszajacy sie a jednoczesnie silny demon. Animacje walk i run mozna obejrzec pod ponizszym linkiem: http://www.mediafire.com/abc?fgjul1aebml Problem w tym, ze wg bossa: "Generalnie fajne te animki, ale jak to czesto u Ciebie duzy koles biega i chodzi jakos tak smiesznie. Naprawde trudno mi powiedziec dokladnie co zmienic, ale te animki chodzenia/biegania kojarza sie z jakims takim wesolym biegiem przelajowym, a nie wielka rozjuszona bestia, ktora chce kogos dopasc. Nie jest to raczej kwestia samej umiejetnosci animowania - bo pozostale animacje sa albo fajne, albo bardzo fajne. Ale ten nieszczesny bieg i chodzenie w przypadku tym nie moze byc taki "lekki". Prawdopodobnie chodzi glownie o balansowanie masa i cialem, nadanie postaci mniej komiksowego charakteru (w tej chwili ciagle budzi skojarzenia z kreskowkami, gdzie postacie w czasie biegu tak troche karykaturalnie bujaja sie na boki, a moze u nas powinno to bardziej balansowac gora/dol albo przod/tyl) - postaraj sie poprawic walk i run, jesli sam nie dostrzegasz co moze byc nie tak, to sprobuje pogadac z jakims specem zeby znalazl konkretne bledy w zalozeniu tych animacji, ale mam nadzieje ze sam tez cos wymyslisz."Jak myslicie co trzeba zmienic? Za wszelkie podpowiedzi dziekuje.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.