Co konkretnie z metalem nie tak? Trochę go rysowałem w pejntbraszu, bo w ogóle wyszło jakieś odbicie niewiadomego pochodzenia na środku.
Aha, a do wosku użyłem właśnie sss fast. Pewnie też kwesta wprawy, bo nie mam za bardzo pojęcia jak ten materiał ustawić. Poza tym oświetlenie na wersji dziennej to ok 40000 cd, na nocnej 5-10 cd. Materiał ten sam na obu, może dlatego...
Ogień jest oczywiście dodany w pejntbraszu :). Modelować go w 3d byłoby raczej... hmm... niemądre. Co do wosku to rzeczywiście wiele mu brakuje, pierwsza moja walka z sss, jeden dzień straciłem na próby zrobienia tego materiałem physical sss, efekt był tylko gorszy.
No tak, wiem, mam włączone fotony. Coś się niby dzieje, ale jest strasznie ciemny ten materiał. Szczególnie ze słońcem włączonym. Poza tym jak temu materiałowi włącza się reflect, diffuse, specular??
Witam wszystkich użytkowników forum i zapytuję się o jedną rzecz...
mam problem z materiałem sss physical shader.
Jakkolwiek bym nie próbował manipulować ustawieniami, wychodzi mi zawsze coś dziwnego, czarnego.
Co robię nie tak? Czy ten materiał stosuje się jako kanał w innym materiale, czy jak?
Wedle tutoriala nalezy stosowac go jako shader do fotonow i materialu... i to nie bardzo rozumiem - gdzie? w samym materiale sss?
Załączam obrazek.