Witam
Przedstawię mój problem na prostym przykładzie.
Zrobiłem stół z kulką na nim. Animuję kulkę. Nad tym wszystkim umieszczam plane-a któremu nadaje reactor cloth. Stół i kóleczka dostają reactor RB.
Obrusik opada - kuleczka się rusza pod obrusem poruszając nim i wszystko działa fajnie. Kuleczce zaznaczyłem opcje Unyielding.
Teraz chciałbym zrobić coś takiego, że kuleczka się nie rusza ale np w 100 klatce obrus zostaje ściągnięty ze stołu ześlizguje się z kuleczki i stołu. Przed przeliczeniem reactora zrobiłem animacje plane-a do 100 klatki się nie porusza po 100 do 150 jest przesunięty poza stół. ,
Schodzi ze stołu ale przenika przez stół i kuleczkę a nie ładnie się po nim ześlizguję. Co należy zaznaczyć, żeby ładnie się to animowało
Mam nadzieję, że ktoś juz rozwiązał ten problem - wielkie dzięki za odpowiedzi.
Udało się udało - jeżeli ktoś będzie miał taki sam problem - to proponuje nie wchodzić w reactor a jedynie w modyfikator clothe - odpowiednio ustawić parametry materiały - i kolizje z obiektami - a następnie stworzyć obiekt ciągnący za obrus połączony z nim przez wi-fi :) Surface
I nastał nastepny problem - Panie i Panowie jak zrobić aby materiał (plaine) który jest ciągnięty przez 2 obiekt połączony surfacem nie rozciągał się? - (zaczepia sie jakby na obiekcie na ktorym lezy i tam zostaje a 2 jego czesc mega sie rozciaga) W object properties juz caly dzien siedze i dalej sie rozciaga. Jakieś propozycje ?