Skocz do zawartości

mateusz1985

Members
  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

mateusz1985's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. mateusz1985

    Woda w 3ds max

    Guru realflow zostawię na później. Chciałbym na razie zrobić efekt wody w Particle Flow i go opisać - potrzebuję to do projektu a widziałem, że jest to możliwe tą metodą tylko pewnie problem z ustawieniami albo innym obiektem zamiast BlobMesh
  2. mateusz1985

    Woda w 3ds max

    problem. Zatrzymałem się przy Particle Flow. Stworzyłem scenę wpadających cząsteczek do pudełka. Grawitacja i undeflector dodany. Stworzyłem BlobMesh połączyłem z cząstkami, dodałem na niego materiał wody ale problem mój polega na tym, że Blobmesh nie łączy się za bardzo między sobą. Czy istnieje coś innego zamiast blobmesh dzięki czemu uzyskam efekt wpadającej wody do pudełka ?
  3. mateusz1985

    Woda w 3ds max

    Planuję zacząć od szklanek a zakończyć na rzekach, oceanie
  4. Witam - potrzebuję pomocy przy opisie sposobów tworzenia wody w 3ds max Jest to temat mojego projektu. Będę porównywać rożne metody wymodelowana wody jak i jej animacji. Różne pluginy, tekstury. Wszystko planuje robić na w maxie 2009 na mentalu. Prosiłbym o wasze propozycje, sugestie, doświadczenie. A moża powstanie ciekawy wątek który będzie opisywać wszystko co najciekawsze związane z wodą. Pozdrawiam Mateusz
  5. Witam Potrzebuję ściągnąć płachtę z auta - mniej więcej coś takiego jak pokaz nowego modelu na targach samochodowych. Kombinowałem z reactorem, kombinowałem z modyfikatorem cloth. Ale nie wychodzi do końca. Czy macie jakieś propozycje jak wykonać to zadanie?
  6. Witam Przedstawię mój problem na prostym przykładzie. Zrobiłem stół z kulką na nim. Animuję kulkę. Nad tym wszystkim umieszczam plane-a któremu nadaje reactor cloth. Stół i kóleczka dostają reactor RB. Obrusik opada - kuleczka się rusza pod obrusem poruszając nim i wszystko działa fajnie. Kuleczce zaznaczyłem opcje Unyielding. Teraz chciałbym zrobić coś takiego, że kuleczka się nie rusza ale np w 100 klatce obrus zostaje ściągnięty ze stołu ześlizguje się z kuleczki i stołu. Przed przeliczeniem reactora zrobiłem animacje plane-a do 100 klatki się nie porusza po 100 do 150 jest przesunięty poza stół. , Schodzi ze stołu ale przenika przez stół i kuleczkę a nie ładnie się po nim ześlizguję. Co należy zaznaczyć, żeby ładnie się to animowało Mam nadzieję, że ktoś juz rozwiązał ten problem - wielkie dzięki za odpowiedzi. Udało się udało - jeżeli ktoś będzie miał taki sam problem - to proponuje nie wchodzić w reactor a jedynie w modyfikator clothe - odpowiednio ustawić parametry materiały - i kolizje z obiektami - a następnie stworzyć obiekt ciągnący za obrus połączony z nim przez wi-fi :) Surface I nastał nastepny problem - Panie i Panowie jak zrobić aby materiał (plaine) który jest ciągnięty przez 2 obiekt połączony surfacem nie rozciągał się? - (zaczepia sie jakby na obiekcie na ktorym lezy i tam zostaje a 2 jego czesc mega sie rozciaga) W object properties juz caly dzien siedze i dalej sie rozciaga. Jakieś propozycje ?
  7. czy jest jakas mozliwosc otworzenia plikow z 3ds max 2009 w 3ds max 9? dostalem pliki z 2009 i wyskakuje blad - slyszalem ze jest taki problem, ale moze juz go ktos jakos rozwiazal
  8. witam mam problem z animacja obiektu obiekt mam zrobiony w maxie i moge go animowac ale jak importuje go do innego pliku maxa gdzie wszystko lacze w calosc to juz nie moge go animowac - nie tworzy mi klatke kluczowych ... - pomozecie ?
  9. mateusz1985

    Choinka

    mi to narazie nic nie wychodzi
  10. mateusz1985

    Choinka

    witam macie moze jakis pomysl jak wymodelowac choinke?? jestem poczatkujacym - z boxa to chyba za duzo ciecia probowalem z polaczen saphire i dodac włosy ale wychodzi cos włochate moze macie jakies sprawdzone pomysly swieta ida trzeba choinki zaczac produkowac
  11. witam witam - udalo mi sie rozswietlic pokoj ale mam kilka pytan co zmienic zebym nie mial takiego dziwnego czegos pod stolikiem ?? oczywiscie na sam koniec za oknem bedzie piekny sloneczny dzien
  12. no wcale nie jest tak ze tylko naciska render - siedze i dlubie w tym GI ale strsznie dlugo trwa renderowanie tego a przedewszystkim photon emission - da sie to jakos skrocic a co do samego GI moze mi cos doradzicie ---- mam w kazdym oknie po mr area omni - ustawienia Energy - 500000 GI Photons - 7000000 ale dalej jak daje na test photonow to prawie caly ekran mam niebieski tylko przy oknie mam czerwono - zielone GI mam ustawione: multiplayer - 1 max num photon per sample - 5000000 max smple radius - 5 co czynie źle ???
  13. witam - nareszcie udalo mi sie cos zrobic z GI prosze o instrukcje co dalej moze jakos inaczej parametry poustawiac itp i co dalej robic zeby tekstury byly ladniejsze - chodzi mi oto zebyscie mnie nakierowywli w ktora strone isc - co czytac. Pozdrawiam i dzieki z gory
  14. cos tam sie dowiedzialem o GI - ale ciezko mi jest znalesc materialy oprocz F1 moze macie jakies namiary na oswietlenie powiazane z GI
  15. Witam - jestem początkującym wiec prosze o wsparcie siedze dopiero tydzien nad maxem - zaczalaem od swojego pokoju narazie nie ma tam duzo szczegulow ale zatrzymalem sie aby poznac lepiej oswietlenie i teksturowanie niestety nie wychodzi mi to za dobrze prosilbym o wsparcie co to oswietlenia jak i testurowania np poprawienia podlogi itd
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności