Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Batonsznikers

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Batonsznikers odpowiedział Batou → na temat → Wolne dyskusje
    Industrial/electro
  2. Batonsznikers odpowiedział odpowiedź w temacie → 3ds max
    A mi fotel jakoś "po prostu" wpadł do głowy
  3. Batonsznikers odpowiedział odpowiedź w temacie → 3ds max
    Zdziwiło mnie, że dużo ludzi na początku zaczyna właśnie od wymodelowania fotela ; ]
  4. Batonsznikers odpowiedział Batonsznikers → na temat → 3ds max
    Właśnie chciałem sprawdzić to dzisiaj i zauważyłem, że polygony mi się jakoś dziwnie poustawiały, więc byłem ciekaw :]
  5. Witam. Czy ktoś mógłby wytłumaczyć "łopatologicznym" językiem czym różni się editable poly od edit. mesh ?
  6. Witam. Mam strasznie banalny (dla Was) problem. Dopiero zacząłem bawić się w animowanie i np. tworzę animację śniegu. Naciskam na "Play animation" i widzę jak w widoku "perspective" wszystko ładnie działa. Problem leży w tym, że nie umiem tego zapisać do avi. Szukałem na różnych forach i nic. Pod F1 napisane jest tylko, jak to zapisać do XAF. edit. Ok, udało się ; ] Jako, że nie chciałbym robić nowego wątku, to chciałbym się jeszcze dowiedzieć, jak to zrobić, aby animacja trwała dłużej niż 3 sekundy ? W sensie, czy da się np. przedłużyć ten pasek w 3D Studio ze 100 do np. 1000 ?
  7. Batonsznikers odpowiedział Batonsznikers → na temat → 3ds max
    MaGuu: renderuję z widoku kamery, a nie z okna top ; ]
  8. Robię prostego boxa, plane'a, czy cokolwiek innego, ustawiam kamerę na odpowiednią perspektywę i po wyrenderowaniu otrzymuję "płaski render" (nie wiem, jak to nazwać). Np. robię plane'a: http://img101.imageshack.us/my.php?image=problem2jv6.jpg I po wyrenderowaniu otrzymuję coś takiego: http://img237.imageshack.us/my.php?image=problempp8.jpg
  9. Batonsznikers odpowiedział Batonsznikers → na temat → 3ds max
    Piksar: właśnie chodzi o to, że ustawiłem nawet te klucze. Wszystko dokładnie wg. tutoriala, sprawdzane kilka razy i dalej nie działa.
  10. Batonsznikers dodał temat → w 3ds max
    Nie wiem, czy to jest odpowiedni dział na te pytania, więc w razie czego proszę o wybaczenie. 1. Umiem już w miarę modelować, texturować, etc. oświetlenie robić. Teraz chciałem zająć się "animacją". Znalazłem na stronie głównej tutka o ruchu kamery (czy jak to się nazywa), robię wszystko według tutoriala, a kamera dalej pozostaje w miejscu. (http://www.max3d.pl/tut.php?id=141) 2. Skąd wziąć render V-Ray, czy coś takiego ? U mnie w opcjach renderowania jest tylko Mental Ray.
  11. Witam. Jestem nowy, więc proszę o wyrozumiałość. Dopiero rozpocząłem pracę z 3ds Max 9 i mam dwa problemy. Stworzyłem box o jakichś tam wymiarach i nakładam na niego texturę. W tym widoku 3d nie widać tej textury, a wszystko działa kiedy to renderuję. Jak zrobić, aby ta textura również była wyświetlana w tym małym oknie ? Robię następnego boxa i umieszczam go w "suficie" mojej poprzedniej kostki. I jak to wyciąć, żeby była "dziura" w tym suficie ? Dobra, rozwiązałem już problem z wyświetlaniem textur.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.