Skocz do zawartości

yahFX

Members
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    toruń

yahFX's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. yahFX

    cap holes ,modelowanie LP

    chodziło mi dokładnie o to co powiedział Indian, pozdrawiam :)
  2. witam, jak w 3dstudio połączyć 3 lub 4 zaznaczone vertexy w płaszczyznę ? istnieje taka funkcja jak "cap holes" lecz ona automatycznie łączy mi wszystkie "dziury" w siatce modelu , w dodatku nie tak jak bym chciał aby to wyglądało, zależy mi na połączeniu tylko tych punktów ,które mam wybrane w oknie widokowym, czy istnieje tu taka funkcja jak "bridge" łącząca 2 wybrane punkty w krawędź ,a 3 punkty w płaszczyznę (trójkąt) ?
  3. dziekuje za odpowiedzi, nie udało mi się włączyć jeszcze standardowego gizma ale już dzieki temu że znam panelik "axis constraints"nie muszę przynajniej zmieniać widoków a to już jest pomocne, podsyłam zrzut ekranu z ustawieniami gizma ,macie tu wszystko na widelcu to jakie mam ustawienia i zanzaczone rubryczki, może uda się wam z tego wywnioskować co mam nie tak odznaczone... dziekuje za odpowiedzi jeszcze raz i pozdrawiam !!!!
  4. witam ,używam 3dstudio od niedawna, musiałem się przerzucić z cinemy4D na to cudo i robię pewien model mniejsza o to jaki, mam taki problem że nie działa mi narzędzie transformacji (przesuń, obróć, skaluj) ,po zaznaczeniu obiektu próbuję użyć funkcji np. obróć i po kliknięciu w ikonkę obróć powinno mi się w widoku w środku obiektu pojawić narzędzie w kształcie kuli z możliwością obracania po osiach układu współrzędnych a nie pojawia mi się nic, jedynie najeżdzając kursorem na obiekt zmienia mi się jego wygląd na zakręconą strzełeczkę i mogę tym obracać obiekt tylko wokół jednej osi, jak chcę przekręcić go w inną stronę to muszę to zrobić z innego okna widokowego lub wcisnąć F12 i zmienić ustawienia manualnie, strasznie dużo z tym niepotrzebnych komplikacji i robota wydłuża się kilkakrotnie, próbuję w menu Customize / Customize user interface skonfigurować transform gizmo ,niby podlega temu klawisz X ale nic się nie zmienia w zachowaniu programu, powoli wpadam we frastrację gdyż prosta rzecz która powinna mi zająć najwyżej godzinkę trwa już kilka godzin i na prawdę już straciłem cierpliwość, proszę o pomoc ,może źle coś ustawiam ,która funkcja przyporządkowana jest właśnie temu narzędziu do transformacji (nie jestem pewien ale to chyba transform gizmo?) jak to włączyć abym mógł swobodnie obracać ,skalować i przesuwać obiekty ??? proszę o pomoc i pozdrawiam !
  5. ponawiam moje pytanie czyżby nikt nie wiedział jak zrobić ambient occlusion w 3ds maxie? ;) pozdrawiam i licze na pomoc, może namiar na jakiegoś tutoriala??? pzdr
  6. Witam, wcześniej działałem w Cinemie 4d, ale teraz uparłem się że skończę pracę całkowicie w 3dmaxie, w c4d Ambient Occlussion wystarczyło włączyć w redner settings, ale mam pytanie gdzie w maxie to zrobić lub jak uzyskać podobny efekt cieniowania ? Pozdrawiam PS. dodam że nie mam vraya, używam wyłącznie rendera maxa narazie....
  7. Witam, chciałbym dowiedzieć się, w jaki sposób w 3dmaxie wypalić na taksturach światła i cienie. Mam juz stworzoną scenkę low poly ,ustawione w niej zaawansowane oświetlenie, lecz teraz chciałbym "wypalić" tenże efekt oświetlenia na teksturach i stworzyć scenkę na tym samym modelu z "wypieczonymi" teksturami bez potrzeby używania zaawansowanych technik oświetlenia... Jakiej funkcji użyć by mi się pięknie wypiekły teksturki i ogólnie jak podejść do tematu, bo robię to pierwszy raz na potrzeby gier... Z góry dzięki za pomoc, załączam przykład jeśli to może pomoć. pzdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności