Skocz do zawartości

Xeor

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Xeor odpowiedział Xeor → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Przejrzałem każdą opcję, ale tam nie doszedłem. Dziękuję! :)
  2. Xeor dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Siadłem po prawie dwóch latach ponownie do 3d maxa, i prawie zwariowałem. Posiadam wersję 2009 design. Pytanie banalne, ale nie mogłem znaleźć odpowiedzi przez dłuższy czas, jak wyłączyć wyświetlanie FACE, nie chcę żeby na każdym obiekcie robiły mi się te trójkąciki "podzielone polygony na pół" chcę to ukryć, na każdym tutorialu tego nie widać, jak to wyłąćzyć Panowie bo jest to uciążliwe. :/
  3. Xeor odpowiedział Xeor → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Ale ja nic nie wyciołem, obiekt jest cały, tylko modyfikator proboolean jest i chcę go anulować.
  4. Xeor dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Witam, przez pomyłkę użyłem PRObooleana zamiast booleana i teraz jak konwertuję do mesh lub poly to mi zostaje tylko jeden kawałek siatki i nic poza tym. Jak anulować probooleana?
  5. Xeor dodał odpowiedź w temacie → w V-Ray
    Witam, pisałem już z zapytaniem w tym temacie: http://max3d.pl/forum/showthread.php?p=635531 Kolega podpowiedział Mi, aby użyć Vray Displacement Mod lecz zupełnie nie potrafię go skonfigurować. Mógłby ktoś doradzić, lub chociaż wytłumaczyć do czego jest dana wartość w modyfikatorze Vray Displacement Mod?
  6. Xeor odpowiedział Xeor → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    Ok dzięki i przepraszam za pomylenie działów.
  7. Xeor dodał odpowiedź w temacie → w Teksturowanie / Texturing
    Witam, gdy nałożę teksturę renderuje tekstura jest płaska, ściągłem ten gotowy materiał sądząc, że będą wypukłości. Możecie mnie nakierować jak osiągnąć taki efekt: http://www.vray-materials.de/all_materials.php?mat=755
  8. Xeor odpowiedział Xeor → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Nie wiedziałem że tam polygonów nie może być. Już działa wszystko dzięki za pomoc. ;)
  9. Xeor dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Wymodelowałem Sobie jedną połówkę serca. Skopiowałem Mirriorem i złączyłem Attachem w jeden obiekt. http://img513.imageshack.us/my.php?image=sercemm4.jpg ale nie potrafię połąćzyć tych dwóch w jeden, weld nie chce złapać tych vertexów. Jak zaznaczam dwa nie łapie. Łapie tylko te z tej samej połówki. Co zrobić?
  10. Xeor odpowiedział Xeor → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Niestety nie ma, dzięki wielkie za pomoc.
  11. Xeor dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    http://mystical.pl/dane/problem.jpg Coś Mi się stało z górnym paskiem narzędziowym, macie jakieś lekarstwo?
  12. Xeor odpowiedział Xeor → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Wiedziałem, że to banalne. Dzięki wielkie, kiedyś trzeba zacząć. ;)
  13. Xeor dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Witam serdecznie, po uruchomieniu 3dsmax'a mam 4 podglądy. W ostatnim wyświetlają Mi się tekstury, lecz w 1,2,3 podglądzie mam tylko linie zakreślające kształt obiektu. Szukałem na forum i na google, lecz nic nie znalazłem. Proszę o pomoc.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności