Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

S@dow

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. ostatnio zaczalem dlubac w maxie (znowu :) ) i takie cos wyszlo.Prosze o opinie i porady z gory thnx :
  2. Witam, mam pewien problem ze scenka ktora zrobilem.Otoz oswietlilem ja daylight'em poustawialem wszystko co mi bylo potrzebne i wyrenderowalem zwykly obrazek z widoku perspective : ale kiedy dodalem do sceny kamere,nadalem jej animacje i chcialem wyrenderowac z widoku kamery jako film mov. ustawiajac pal(video) wystapil blad typu "fatal mental ray error: couldnt allocate 245445535398 bytes..." no i nie wiem co i jak ;) Byl bym wdzieczny za pomoc i z gory thnx
  3. S@dow odpowiedział S@dow → na temat → Work in progress (WIP)
    maly upek wiem ze wiele brakuje do referki ale ostatnio malo mialem czasu na dlubanie w maxie ;) s3ro
  4. S@dow odpowiedział S@dow → na temat → Work in progress (WIP)
    nom uzywam mesmootha ^^ musze sprobowac smootha zobacze co i jak ^^
  5. S@dow odpowiedział S@dow → na temat → Work in progress (WIP)
    1004 poly ^^
  6. S@dow odpowiedział S@dow → na temat → Work in progress (WIP)
    dobra wysunolem troche jednak do przodu ochraniacze na policzki ^^
  7. S@dow odpowiedział S@dow → na temat → Work in progress (WIP)
    wiem ze moj helm nie jest do konca taki jak na referce ale ogladnolem sobie ponownie wczoraj 300 i zdecydowalem ze krztalt samego helmu bedzie bardziej taki jak tam mieli a dodam piorka odyn itp ^^ u mnie gora jest okragla a przod (czyt.od oczu w dol nie bo tak sobie postanowilem a nie bo nie umiem czy cos ;) ) a pozatym u ciebie jest za bardzo z przodu wysuniety helm musi byc dopasowany a nie ze bedzie mu spadal z glowy przy kazdym ruchu ^^
  8. S@dow odpowiedział S@dow → na temat → Work in progress (WIP)
    maly upek i od razu pytanie kieruje czy jest jakis latwy sposob na zrobioenie skratchu jak ja to nazywam a dokladniej chodzi o szrame pod jednym okiem ( ze np ktos mu ukruszyl mieczem) proboje caly czas sam to zrobic i zawsze sie cos kaszani ^^ z gory thnx za odpowiedz
  9. S@dow odpowiedział Apollo → na temat → Game Art
    no to przybliz na lepetyne i podaj siatke bo chcialem sobie popatrzyc ^^
  10. S@dow odpowiedział Apollo → na temat → Game Art
    tak wiec zapodaj siatke
  11. S@dow odpowiedział Apollo → na temat → Game Art
    zapodaj siatke chcialem sie przyjzec bo co do siatki jeszcze mi duzo brakuje i lubie ogladac czyjes dobre siatki ;) sorka za powtarzanie wyrazu siatak ^^
  12. S@dow odpowiedział S@dow → na temat → Work in progress (WIP)
    a no moze xD
  13. S@dow odpowiedział S@dow → na temat → Work in progress (WIP)
    1.troche zaokraglilem gore 2.dodalem ale tylko w tamtym miejscu jesli trzeba przez caly helm pociagnac edge'a to mnie poprawcie 3.nie wiem jak uwypuklic ten helm ;) probowalem extrude ale paskudnie wtedy wyglada ;)
  14. S@dow odpowiedział S@dow → na temat → Work in progress (WIP)
    maly update.Nie wiem czy zauwazycie zmiany w siatce ale pare polygonow usunolem nie wiem co jeszcze mozna w samej siatce helmu zmienic wiec nie zmienilem ^^
  15. S@dow odpowiedział S@dow → na temat → Work in progress (WIP)
    mam tylko 2 niestety nie udalo mi sie jak narazie znalezdz wiecej sensownych refek ;)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.