Skocz do zawartości

steve

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. steve odpowiedział Aethersis → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    Jest jeszcze glu3d, tańszy od realflow ale daje moim zdaniem gorsze efekty.
  2. Witam Realizuję projekt w którym duży zbiór obiektów porusza się po określonej trajektorii (zbiór składa się dla uproszczenia np ze sfery, sześcianu i ostrosłupa). Obiekty nie mają lecieć po ścieżce jeden za drugim tylko lekko rozproszone wokół ścieżki. Zadanie wygląda na dość proste ale napotkałem na dwa podstawowe problemy, których nie potrafię rozwiazać.. Pierwszy to kolizje obiektów między sobą. Test przeprowadziłem używając splajnu o określonym kształcie, PathFollow i emitera SuperSpray (czyli mogłem użyć tylko jednego rodzaju bryły jako wzoru cząsteczki). I tu już kłopot >cząsteczki przy włączonej opcji kolizji, ustawionej odpowiednio skali w scenie, nadal miejscami się przenikają!! Drugi to jak stworzyć taką gromadę z paru różnych brył? czy mogę puścić po jednej ścieżce 3 "strumienie" z SuperSpray na raz żeby się nawzajem nie przenikały (znowu problem kolizji)? Może jest na to jakiś wypróbowany sposób.. Program to 3ds max 2009. Pozdrawiam
  3. steve odpowiedział _LoGaN_ → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    mam ten sam problem.. opisałem go w innym poście.. http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=50794 Jedyne co mogłem zrobić to wyrenderować kawałkami "render region", max 2009 daje taką możliwość.
  4. steve odpowiedział odpowiedź w temacie → 3ds max
    AA i sorki zapomniałem 3dsMax 2009 x64
  5. steve odpowiedział odpowiedź w temacie → 3ds max
    Ja się dołączę do wątku bo mam podobny problem.. W Mental Rayu gdy chcę renderować pow ok 3000 pix wywala mnie z maxa z tabelką Mental Ray error.. przy mniejszych rozdzielczosciach działa bardzo sprawnie. W dodatku zupełnie nie działa opcja Hair&Fur > wyrzuca tabelkę >file opening error ??!! Komp to Mac z 2 procesorami Intela (każdy po 4 rdzenie), 8 GB Ram, Vista x64. Aa i pytanie dodatkowe, bo może związane z poprzednimi problemami: czy Volume Light działa w Mental Ray? bo u mnie nie działa :(

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności