Curry_
Members-
Liczba zawartości
11 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
olsztyn
Curry_'s Achievements
Newbie (1/14)
10
Reputacja
-
A witam, witam :) No właśnie shadery to nie jest moja mocna strona. Szczerze mówiąc to nie mam o nich pojęcia. Próbowałem znaleźć jakieś materiały w necie, tutoriale albo coś i nie za wiele jest. Ale coś tam próbuję z Vray'owskim FastSSS2. Nie stwierdzę, konstruktywna krytyka jak najbardziej pożądana :) Np. pomysł z nieuśmiercaniem super. Ale od początku bo się pogubię. Że PH nie było w 3 części to wiem, aczkolwiek bardzo mi się podoba ta postać a i bardzo mi się podoba postać heather. Filmik ma być w klimacie Silent Hill, nie bezpośrednio nawiązywać do którejś z części. Pozatym heather z mojego modeli jest ewidentnie "starsza" :) więc kto wie, może i PH ją znalazł. Co do pościgu to tak w przenośni było. Chodzi o to że ona ucieka, dobiega do jakiegoś pomieszczenia (ślepa uliczka), zamyka się i czeka, a tu bum, dobija się PH. Generalnie coś jak w filmie (scena jak z tą policjantką uciekały). Zdaję sobie sprawę że z tym jego nożem PH porusza się w tempie spacerowym :) Z nieuśmiercaniem super pomysł. Szczerze przyznam że nie grałem za wiele w SH3 (jakoś ta część mi nie podeszła. za dużo strzelania. Ale heather lubię :D ) i nie wiem jak się skończyło ani o co chodziło, ale pomysł z wybudzeniem się z koszmaru jest super. Już dodany do scenariusza :) Co do brwi? na tym zdjęciu nie ma takich brwi : http://img852.imageshack.us/img852/7702/gamesilent.jpg Kwestia zdjęcia. To twoje jest akurat z gry. To co ja wrzuciłem jest z artworka jakiegoś. Anyway. Prace dalsze idą powoli, z powodu braku czasu. Zwłaszcza, że jak już mam wolny czas to sobie myślę "może by tak mgr zacząć pisać" ( o tworzeniu gier piszę BTW :D ) i w rezultacie ani nie robię filmu (bo przecież praca ważniejsza) ani pracy (bo mi się nie chce) :P Tak czy inaczej heather już prawie skończyłem (poza tym nieszczęsnym shaderem). Będę się brał za przeróbkę Pyramid Head'a bo w tym co jest to mi się podoba tylko Head :D A na dniach wykombinowałem jak w 3ds maxie (który ze swoim nędznym cloth'em, wysypującym się przy najmniejszej kolizji, zdecydowanie nie jest softem do takich efektów) zrobić efekt przejścia do otherworld'u. Kiedyś tam zrobiłem wersję z animowanym noisem (animowany lo/hi level od min do max): A przedwczoraj wykombinowałem jakby to zrobić z cloth'em, tak jak to było zrobione w filmie. Mniej więcej bo ograniczenie 3ds max'owego clotha nie pozwala na jakiś lepszy efekt: Na razie tyle. Jak coś dojdzie to dopiszę.
-
Witam. Dawno mnie nie było i dawno też nie pracowałem nad tym projektem. W zasadzie zaraz po tym ostatnim update prace zawiesiłem. Szkoła i inne tam pierdoły. Teraz mam trochę czasu i wróciłem do projektu. Posiedziałem chwilkę nad modelem Heather. Model jest nowy. Tamten stary gdzieś mi wcięło. W sumie za wiele tam zrobione nie było. Tak czy inaczej model ciała i jego wstępne tekstury gotowe. Jest to można powiedzieć wersja alpha.Wrzucam parę wstępnych renderów. Będę aktualizował progres z czasem. Prejekt ten to taki zapychacz czasu więc robię go sobie w wolnych chwilach jak mam za dużo wolnego czasu. Anyway, rendery: To na razie tyle ;)
-
No witam Od jakiegoś czasu w wolnych chwilach nudy majstruję filmik w klimatach Silent Hilla. Praca idzie bardzo wolno, bo nie bardzo mam czas. tak czy inaczej coś tam montuję powolutku i stworzyłem ten temat coby zamieszczać coś co jakiś czas z postępów moich :) Może coś ktoś w trakcie doradzi, skrytykuje lub pochwali nawet :) Fabuła (UWAGA SPOILERY :D ) Filmik traktuje (będzie traktował) mniej więcej o tym, że budzi się bohaterka główna (bazowana na heather z SH3) w jakimś kanale, nie kuma bazy gdzie jest, znajduje latarkę i rusza wzdłuż. Na końcu jest umarlak jakiś przywiązany do kratownicy wentylatora np. drutem kolczastym. Obok drzwi>próba otworzenia>fail. Nagle syrena, ciemność> transformacja to otherworld'u. Panna lata zmieszana o co kaman. Podejrzany dźwięk> patrzy na umaralaka z wcześniej> umarlak żyje> spada na ziemię> "kieruje w nią pnącza drutu kolczastego" jakby żeby ją złapać (że niby jak pędy się wiją po ziemi. Podobny motyw w SH Movie). Panna przestraszona ucieka. I ucieka. I jeszcze dalej ucieka. Przystaje żeby odsapnąć, odwraca się czy ją tamten nie goni. Nie goni:) odwraca się w drugą stronę>a tu Pyramid Head. Panika i wogóle. PH bierze zamach swoim "nożem". Panna unik. ucieka. PH goni. Jakaś tam scena pościgu. Metalowe drzwi>banna wchodzi> rygluje od środka> PH przebija nożem> próbuje się dostać do środka> fail. Panna ucieka dalej> pomieszczenie jakieś duże, na środku podest z jakims tam pomnikiem czy cuś. podchodzi, ogląda, zastanawia się. Nagle od tyłu PH bum:) beheading czy cuś w tym stylu. PH zabiera zwłoki> odchodzi w ciemność. No i generalnie wszystko okraszone klimatem SH. Progres puki co: -w 99% zrobiony model Pyramid Head'a. praktycznie zostało mi tylko opacity mask zrobić dla płaszcza i PH gotowy. -model Heather. Bazowana na modelu z SH3. Model redefined. Zostały tekstrury i szlif. -model pomieszczenia nr 2 gotowy -model pomieszczenia nr 1 w fazie konceptu -animacja - na razie tylko testy na zachowanie się ubrań i ogólnie zachowanie modeli w animacji. Tak więc będe co jakiś czas zamieszczał progres mojej pracy. Nie będzie on pewnie mega szybki bo mam masę rzeczy ostatnio na głowie. (chociaż ostatnio znajduję coraz więcej czasu na 3d o dziwo). Tak czy inaczej jeśli ktoś ma jakieś sugestie odnośnie wykonania, modelów, fabuły nawet, to dawajcie. Otwarty jestem na wszelkie sugestie i rady :) A na razie zamieszczam próbny render z pomieszczenia nr2 (z animowanymi wentylatorami i mgłą wygląda dużo lepiej), Próbny render Pyramid heada i próbny render modelu heather (na razie tylko model). No i oczywiście Wall peeling effect wykorzystany będzie przy przejściu to otherworld ( ). Tylko że nie ten, tylko nowsza wersja go. Wersja z wykorzystaniem cloth'a. Na razie nie mam wersji do pokazania wle wygląda podobniej do tej z filmu. To na razie tyle. Do następnego... PS. dodam tylko że tekstury w pomieszczeniu są wszystkie przykładowe, dlatego jest za kolorowo. I również światło jest zdecydowanie za jasne. Finalnie będzie to kolorystycznie do SH. to są tylko testy.
-
Witam Odgrzebałem ostatnio sceny z projektu który kiedyś zacząłem ale z powodu braku czasu jakoś zapomniałem o nim i tak projekt został porzucony. Generalnie głównie testowałem endorphina i RealFlow'a, ale i ogólnie coś tam próbowałem animacji, modleowania i teksturowania. Modele postaci z Counter Strika a model samochodu sam nie wiem skąd. Reszta moja :) Za dużo tego nie ma ale efekt Krwi wyszedł wydaje mi się w miarę fajnie więc wrzucam. http://www.youtube.com/watch?v=LzqV0U0QcwM
-
hmmm... zapomniałem hasła do profilu a jak w końcu sobie przypomniałem to napiszę coś :) Szału nie ma :D takie rzeczy to się robi po 5 minutach w After effectsie nie mając wcześniej z nim kontaktu. nic tu nie ma. zwykłe "keyowanie" skali i maski. no ale jak na początek... polecam Video Copilot również. Na początek są rewelacyjne. Jak już się podłapie wszystko co Andrew wyczynia to już później samemu można cuda robić.
-
no dokładnie to animowane są levele tego noisa. faza noisa jest cały czas ta sama. aczkolwiek do całego efektu użyty był tylko noise. do diffuse, opacity i displacementu. co do robienia tego w scanlinie to fakt faktem może i by było szybciej (aczkolwiek z cieniami i wogóle to nie wiem czy tak strasznie szybciej by było) ale pozatym efekt był by daleki od tego osiągniętego przy użyciu Vraya. już sam VrayDisplacement jest dużo lepszy niż ten standardowy. a to akurat w miarę kluczowa sprawa. a co do czasu to mi tam rybka bo to i tak sie w tle renderuje a kompa mam w pasywie chłodzonego więc nie przeszkadza mi jak w nocy chodzi bo go nie słyszę :D a jednak Vray to Vray .
- 4 odpowiedzi
-
WItam. kiedyś dawno się zrejestrowałem ale jakoś zapomniałem o tym forum. i właśnie sobie przypomniałem :D i na powitanie pomyślałem że zarzucę animację (w sumie nie wiem czy to animacja bo tylko kamera jest animowana, ale wiadomo o co chodzi) którą ostatnio zrobiłem. grałem w silent hilla i zobaczyłem motyw z obdzieraniem ścian z farby i transformacji do "innego świata" (?). pomyślalem sobie fajny motyw i pokombinowałem troche w 3d maxie a że wyszło nawet fajnie to sie pochwalę. czas robienia animacji ok 30 minut. rendering w Vrayu 21 h (chyba jakoś tak. dokładnie nie pamietam. na pewno ponad 20). polecam oglądać w HD, bo renderowałem w 1280x720. zapraszam do obejrzenia innych moich filmików. wszystkie z dziedziny 3d. pozdrawiam Curry_
- 4 odpowiedzi
-
Witam wszystkich! jestem nowy na forum i od razu mam problem:) muszę zrobić na środę filmik na zalicznie. już mam obiekty tylko musze je animować jeszcze. mam ufoludka biped. elegancko się rusza i wogóle. i mam ufo. i problem polega na tym że ten ufoludek nie chce siedzieć w tym ufo:) znaczy się jak zaznaczę biped i ufo i przesunę gdzieś indziej to na starcie i końcu ruchu jest ok ale podczas ruchy ludek idzie sobie a ufo sobie gdzieś indziej. wygląda to co najmniej kiepsko. da się jakoś przykleić tyłkiem tego ludka do ufo? jakoś zgrupować czy cuś? chodzi o to że przesówam ufo a ludek zawsze siedzi w tym ufo na siedzeniu a ludkiem mogę ruszać normalnie ( zamachac ręką podczas ruchu np). drugi problem (mniej ważny. pierwszy to priorytet). ten ludek ma oczy. to kule są i jak chcem je obrócić to nie obracają się wokół środka kuli tylko oś jest trochę przesunięta ku przodowi co powoduję konieczność korekcji za każdym obrotem ustawienia oka. da się jakoś edytować tą oś wokół której się obracają przedmioty? Proszę bardzo o pomoc. jak ktoś mi pomoże to stawiam flaszkę:) najlepiej jakby ktoś kumaty odezwał się na gadu do mnie (1287559). będę bardzo wdzięczny. czas mnie goni. proszę o pomoc. PS. i jeszcze takie głupie pytanie. jak zrenderować scenę?! znaczy się żeby mieć np plik AVI o jakości rendera żeby go puścić w odtwarzaczu. niżęj foto poglądowe tego ufa:)