Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

rx7

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Dzieki CgBartosz i Lewus za podpowiedzi... Co do skryptów to jest mi on potrzeby do animacji a nie do stworzenia modelu. Wygeneruje plik (poprzez pośredni program) z danych telemetrycznych gry Live for Speed o formacie skryptu który chce użyć by "ożywić" platformę i analizować ta animacje... Z 3dMaxa jestem trochę cienki ale dzięki waszym poradom mam jakieś punkty zaczepienia aby coś zmajstrować... spróbuje coś wykombinować w weekend
  2. Witam, Planuje budowe symuatora wykorzystującego siłowniki. Zanim zabiorę się do budowy sprzetu chciałbym miec mozliwośc symulacji ruchów podając parametry siłowników w pliku (musze przeanalizować symulację ruchu eksportując dane z Gry) Wiem ze 3D Max nadaje sie do tego i dlatego proszę o pomoc. Mam problem z stworzeniem działającego poprawnie prostego modelu platformy z siłownikami. Nie wiem tez czy plik w MaxScript jaki stworzyłem by ozywic model jest poprawny. Na razie wygląda on tak (poniżej) i jakoś działa ale nie wiem czy nie powinien miec innej formy... animate on ( at time 0 $tlok.pos = [0,0,0.0000] at time 0 $tlok1.pos = [10,0,0.0000] at time 0 $tlok2.pos = [5,-10,0.0000] at time 1 $tlok.pos = [0,0,1.000] at time 1 $tlok1.pos = [10,0,1.4134] at time 1 $tlok2.pos = [5,-10,0.8113] at time 2 $tlok.pos = [0,0,4.3133] at time 2 $tlok1.pos = [10,0,2.1289] at time 2 $tlok2.pos = [5,-10,0.9845] ) itd Gdzie tlok, tlok1, tlok2 to poszczególne tłoki a Z jest parametrem wysuwu tłoka Prosty model który stworzyłem jakoś działa (zrzut ekranu modelu w załączniku) ale nie potrafię "połączyć elastycznie" siłowników z platformą (górną) tak aby wysuwając się zmieniały ona położenie platformy. Kombinowałem trochę z hierarchią w Schematic View ale brakuje mi wiedzy zeby połączyc elastycznie platformę z siłownikami. W Solid Egde ktorego czasami uzywam jest cos takiego jak RELACJE. Nadaje się je pomiedzy poszczególnymi (np połączonymi elementami) i sprawa jest prosta. W 3DMax doszedłem do czegoś takiego jak DUMMY (obiekty pomocnicze) ale nie wiem czy nie błądzę... Jak to jest w przypadku 3DMax... prosze o pomoc... Załączam zrzut ekranowy modelu jaki wyskrobałem (trochę prymitywny i brzydki ale nie o to chodzi). Proszę o sugestie jak powinien wyglądać plik ms dla siłowników oraz jak połaczyc górna część siłowników z platformą aby model poprawnie działał.
  3. MOZE :) Co sugerujesz??? Rigging & Animation ?
  4. Czyżby mój problem był aż tak skomplikowany, ze nikt ni jest w stanie mi pomóc? A może jednak ktoś podpowie mi co nie co? Jak wspomniałem w poprzednim poście zrobiłem model a;e nie wiem jak połączyć (elastycznie) platformę z siłownikami. Kombinowałem trochę z hierarchią w Schematic View ale brakuje mi wiedzy zeby połączyc elastycznie platformę z siłownikami. W Solid Egde ktorego czasami uzywam jest cos takiego jak RELACJE. Nadaje się je pomiedzy poszczególnymi (np połączonymi elementami) i sprawa jest prosta. Doszedłem do czegoś takiego jak DUMMY (obiekty pomocnicze) ale nie wiem czy nie błądzę... Jak to jest w przypadku 3DMax... prosze o pomoc...
  5. Witam, Planuje budowe symuatora wykorzystującego siłowniki. Zanim zabiorę się do budowy sprzetu chciałbym miec mozliwośc symulacji ruchów podając parametry siłowników w pliku (musze przeanalizować symulację ruchu eksportując dane z Gry) Wiem ze 3D Max nadaje sie do tego i dlatego proszę o pomoc. Mam trywialny (dla mnie duzy) problem z stworzeniem działającego poprawnie prostego modelu platformy z siłownikami. Nie wiem tez czy plik wsadowy w MaxScript jaki stworzyłem jest poprawny. Na razie wygląda on tak (poniżej) i jakoś działa ale nie wiem czy nie powinien miec innej formy... animate on ( at time 0 $tlok.pos = [0,0,0.0000] at time 0 $tlok1.pos = [10,0,0.0000] at time 0 $tlok2.pos = [5,-10,0.0000] at time 1 $tlok.pos = [0,0,1.000] at time 1 $tlok1.pos = [10,0,1.4134] at time 1 $tlok2.pos = [5,-10,0.8113] at time 2 $tlok.pos = [0,0,4.3133] at time 2 $tlok1.pos = [10,0,2.1289] at time 2 $tlok2.pos = [5,-10,0.9845] ) itd Gdzie tlok, tlok1, tlok2 to poszczególne tłoki a Z jest parametrem wysuwu tłoka Prosty model który stworzyłem jakoś działa (zrzut ekranu modelu w załączniku) ale nie potrafię "połączyć" siłowników z platformą (górną) tak aby wysuwając się zmieniały ona położenie platformy. Załączam zrzut ekranowy modelu jaki wyskrobałem (trochę prymitywny i brzydki ale nie o to chodzi). Proszę o sugestie jak powinien wyglądać plik ms dla siłowników oraz co zrobić aby model poprawnie działał. PS. z rysowaniem trochę lepiej sobie radze w Solid Edge :) (zrzut w załączniku) ale tam nie jestem w stanie sterować modelem przy pomocy skryptów wiec stad padł wybór na 3D Max

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.