hynol, ok, rzeczywiście. ale backface cull ma dziwny efekt, mianowicie powoduje że tylna część jest widoczna, ale czarna (mimo, że 2-side materiału w renderze działa poprawnie). tymczasem oglądałem sobie tutoriala lynda.com, a tam lektor zaznacza tylko opcję "2-side" z configure viewport i tylna strona w viewportach ma taki sam kolor/materiał.
pozdr
szkoda, że koledzy nie potrafią NIC doradzić, tylko troszkę bez sensu pobluzgać. po prostu nie chciałem zakładać nowego topic'a. jeżeli ktoś w szukajce wpisze force 2 side to znajdzie odpowiedź problem kolegi który założył wątek jak i mój.
pozdr
ps. czorny, kannu, ilość moich postów na forum ma dla mnie takie znaczenie, jak Wasze zdrowie.
pozwolę sobie podpiąć się pod wątek 2-side'a. w 3ds max8 mam problem z NURBS bo force 2-side nie daje żadnego efektu :( grafika to Radeon x800gto ze sterkami NGO 5.13. nie działa na DirectX 8.1 ani na DX 9. ktoś może spotkał się z takim problemem? dodam, że flip normals działa zgodnie z zamierzeniem.
pozdr
Jeżeli do 1500zł to nie ma chyba lepszej propozycji jak Radeon 8500 ale koniecznie by ATI!!! Żadne Gigabyte\'y, ani tego typu chińszczyzna. R8500 ma aktualnie najlepszą jakość obrazu, a w szybkości to Ti200
SweeS
GG#184571