Witam. Tworzę scenę 3d do gry, no ale oczywiście ma za dużo poly i muszę podzielić model na fragmenty, abym mógł moją scenę wyeksportować z programu w 10 oddzielnych modelach :) A wiec jak nazwa się na funkcja i gdzie ja mogę znaleźć ?
Witam. Chciałem w modelu kanału zrobić otwór. Zrobiłem odpowiedni kwadrat i użyłem opcji Boolean. Niestety nie wiem dlaczego przez ten otwór mam takie puste szparki...
Przed: http://img126.imageshack.us/img126/6212/blxf0.jpg
Po: http://img212.imageshack.us/img212/4610/bl2oi0.jpg
Pozdro
1. Ten obrazek jest z google i chce tylko pokazać o co mi chodzi...
2. Wiem jakie są zasady modeli do gier bo już wiele wsadziłem w GTA
3. Ja nie chcę robić korytarzy... Proszę powiedzieć jak połączyć dwa cylindry lub tuby aby szło chodzić w środku....
4. A może ktoś by nakręcił filmik jak ktoś robi takie rzeczy :P
Witam. Od kilku dni próbuję wymodelować kanały do gry. Problem mam ze skrzyżowaniami tak jak jest tu:
W jaki sposób połączyć dwie rurki aby zrobić takie tunele, w których będę mógł się poruszać w grze? Jaką metodą? Macie jakieś pomysły? Pozdrawiam.
Nic nie działa.... Nawet unwrap nie działa! Ustawiam w tym inny plik tekstury, a i tak nadal jest ta sama... Coś to mapowanie sie psuje :/ Robiłem reinstal i nadal nic.....