Drugi przycisk myszy na nazwie widoku w lewym górnym rogu, z menu wybierasz siatkę czyli Wireframe albo EdgedFaces... i masz widok krawędzi, przy edycji verteksów będą widoczne. Eventualnie z prawego paska Display i eksperymentuj. Ewentualnie wyłączyć/włączyć modyfikator bryły (np EditPolly) na szczycie stosu modyfikatorów zwłaszcza nad meshsmoth... ewentualnie można jeszcze przetrzeć monitor:) mój jest zaflejony... ;)
Wielkie dzięki! Dokładnie to wygląda tak:
z listwy reactora: Create Deforming Mesh Collection
dodanie do kolekcji ciała postaci.
z listwy reactora: Create Cloth Collection
dodanie modyfikatora reactora cloth do siatki i umieszczenie w kolekcji.
Bardzo dużo liczenia...
I gotowe!!!
Dzięki Twojej podpowiedzi, kamil.ochel się udało. Dziękuję i plusik do reputacji:)
3ds Max 7:
Skalowanie zrigowanej postaci. Kości, skin modifier, IK Chains - wszystko dobrze, ale okazało się, że postać jest za niska / za mała...
Jak niedestrukcyjnie zmienić rozmiar postaci?
W 3ds max 7 chciałbym zrobić ubranie poruszające się z postacią - tzn odkształacające pod wpływem ruchów. KOnkretnie chodzi mi o coś w rodzaju tunika, płaszcz, suknia... itp. Czy jest to możliwe w starym dobrym Max 7?
Jeśli tak to bardzo proszę o pomoc... jeśli nie - tym bardziej... ;)