Skocz do zawartości

vahanara

Members
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Warszawa

vahanara's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. F4, X... bardzo ważne klawisze:)! z tym x to ciągle zapominam:)
  2. Drugi przycisk myszy na nazwie widoku w lewym górnym rogu, z menu wybierasz siatkę czyli Wireframe albo EdgedFaces... i masz widok krawędzi, przy edycji verteksów będą widoczne. Eventualnie z prawego paska Display i eksperymentuj. Ewentualnie wyłączyć/włączyć modyfikator bryły (np EditPolly) na szczycie stosu modyfikatorów zwłaszcza nad meshsmoth... ewentualnie można jeszcze przetrzeć monitor:) mój jest zaflejony... ;)
  3. Wielkie dzięki! Dokładnie to wygląda tak: z listwy reactora: Create Deforming Mesh Collection dodanie do kolekcji ciała postaci. z listwy reactora: Create Cloth Collection dodanie modyfikatora reactora cloth do siatki i umieszczenie w kolekcji. Bardzo dużo liczenia... I gotowe!!! Dzięki Twojej podpowiedzi, kamil.ochel się udało. Dziękuję i plusik do reputacji:)
  4. 3ds Max 7: Skalowanie zrigowanej postaci. Kości, skin modifier, IK Chains - wszystko dobrze, ale okazało się, że postać jest za niska / za mała... Jak niedestrukcyjnie zmienić rozmiar postaci?
  5. W 3ds max 7 chciałbym zrobić ubranie poruszające się z postacią - tzn odkształacające pod wpływem ruchów. KOnkretnie chodzi mi o coś w rodzaju tunika, płaszcz, suknia... itp. Czy jest to możliwe w starym dobrym Max 7? Jeśli tak to bardzo proszę o pomoc... jeśli nie - tym bardziej... ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności