-
Blender + tekstura = nietypowy problem
spróbuję , zobaczymy co wyjdzie :P //edit: mara, dzięki, wyszło ;] serdeczne dzięki za pomoc :)
-
Blender + tekstura = nietypowy problem
Otóż jak w temacie mam nietypowy problem... pobrałem darmowy model Su-27 z turbosquid.com (w razie potrzeby linka podam ;p) i okazało się że model w pliku .lwo jest nieoteksturowany, a w folderze są tylko modele .lwo i .blend Kiedy otworzyłem model .blend w Blenderze to zauważyłem, że tekstura jest... I tutaj mam pytanie - skąd ta tekstura i czy można ją jakoś 'wyciągnąć'? ;p Robię jedną scenę dla właśnych potrzeb, więc nie jest wykorzystanie komercyjne = pobrałem darmowe modele, żeby nie było nieścisłości ;p macie może jakiś pomysł co zrobić żeby uzyskać teksturę? próbowałem normalnie zobaczyć w materiale ale nie ma nic oO
-
problem z dopasowaniem tekstur do modelu ;p
właśnie chyba po wyeksportowaniu tekstura jest bez uvm ;| w takim wypadku sam musiałbym uvm robić? oO
-
problem z dopasowaniem tekstur do modelu ;p
z BF2 (Battlefield 2) za pomocą Rexman's Tools
-
problem z dopasowaniem tekstur do modelu ;p
Może uznacie że nieco prosty problem... ;p Wyeksportowałem model z pewnej gry do 3DS MAX 9 i mam tekstury .dds Problem w tym, że nie mam pojęcia jak je dołączyć do modelu żeby wyglądał tak jak powinien... Czytałem tutoriale o Unwrap UVW, ale tam znowu jest odwrotnie, że tą teksturę trzeba stworzyć... nie mogę znaleźć tutoriali o dopasowywaniu gotowych tekstur do modelu... :| jakieś pomysły...? za wszelką pomoc bądź podpowiedź (która też jest pomocą ;P) z góry dzięki ;]
-
Bomba Nuklearna
taki kłębiący dym jest chyba raczej bardziej realistyczny... ? ( http://pl.youtube.com/watch?v=FTAY4SFpknU&NR=1 ) chodzi o eksplozję, duży ogień - raczej właśnie o to żeby się kłębił. a wciąż zatanawia mnie jak zrobić w FumeFX eksplozję nuklearną... (widziałem teraz falę uderzeniową w FumeFX + MAX) Pytanie 2: w testach FumeFX pokazywany był kurz 'opływający' jadący samochód... jak można zrobić taki efekt? ciemny kolor ognia i wiatr z boku?
-
Bomba Nuklearna
FumeFX mi się podoba... ale jak zrobić realistyczny dym? szukam tutoriali... ;p
-
Bomba Nuklearna
Mam pytanie, wie ktoś może jak zrobić eksplozję nuklearną taką jak w filmiku http://pl.youtube.com/watch?v=BSNj3n10vO8 (chodzi tylko o podobieństwo :P) w Afterburn? lub FumeFX, bez pluginów mam tutorial i jestem w trakcie kończenia efektu... z Afterburn i FumeFX jestem kompletnie początkujący, poczytałem trochę tutoriali i obejrzałem trochę videotutoriali... edit: czytałem, że przy innej eksplozji nuklearnej (3DS MAX też oczywiście) wykorzystano sticky particles...
hun7er
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta