Na początku zaznaczam, że jestem BARDZO początkujacy w 3DS Max. Chcę wykonać animację silnika samochodowego, mam już zrobione modele w Inventorze i chciałbym to teraz zanimować w 3DS Max.
Z importowaniem do 3DS nie ma problemu. Problem mój polega na tym, że nie wiem jak pozycjonawać obiekty w 3DS i jak nadawać więzy wzajemnego położenia obiektów względem siebie. Jak wiadomo w silniku tłok w cylindrze musi sie przesuwać ruchem posuwisto-zwrotnym a wał obrotowym i muszę to jakoś powiązać, a nie wiem jak.
Potem pewnie dojdzie problem kamer, oświetlenia i tła, ale tym będę zajmował sie później.
Wiekszość tutków i książek opisuje to w taki sposób, że nic z tego nie wiem. Wiem, jak tego typu powiązania wykonać w Inventorze i w Catii 5 (w tym siedzę na codzień), ale 3DS to dla mnie novum i prosiłbym w tym względzie o pomoc. Może ktoś ma jakiś tutorial, który opisuje pozycjonowanie i wiązanie obiektów.