Hej mam pytanie. Jak rozdzielić widoki w Wingsie na front, left itp.? Bardzo mi to potrzebne ponieważ chce modelować na podstawie blueprintów i nie wiem jak ustawić te widoki.
Tych loopów jest tyle bo się wzorowałem na tym co robił autor tutoriala. Niedługo postaram się poprawiać wszystko według waszych wskazówek, dorobić nogi i wrzucę update.
To nie będzie baza w Zbrushu, ponieważ wychodzę z założenia że zanim się wezmę za Zbrush'a to chcę dobrze posługiwać się 3ds Maxem. Chciałbym zrobić noge, konkretnie stopę. Poprostu mam ekstrudować i tyle czy macie może jakieś jeszcze inne wskazówki??
Hej ostatnio zabrałem się za robienie takiego potwora. W związku z tym, że same etapy modelowania są bardzo powierzchowne więc zwracam się do was o pomoc.
Ogólnie powiedzcie mi co mogę poprawić na tym etapie. Nie długo dorobię paszczę z mackami oraz nogi.
Hej mam problem z powyższym modyfikatorem. Właściwie pierwszy raz zdarza mi się coś takiego do zmiany maxa. Otóż gdy robię jedną część to chcę dodać symetryczną część po drugiej stronie. I gdy próbuje to robić zaznacząjąc osie x, y lub z to wtedy jakby jedna połówka wtapia się w drugą i tak dalej. Tak samo się dzieje gdy wciskam opcję filip. Co się dzieje?