no tak tylko tutaj wchodzi dynamika której nie chcę :P
udało mi się częsciowo rozwiązac ten problem ale mam kolejny z visibility. tak aby obiekty pojawialy sie i zaraz opadały
http://www.mediafire.com/?dkt1chales4b6cv
Witam!
Najpierw filmik:
[video=youtube_share;p5zkj_IS6Gw]
Czy da sie coś takiego zrobić siedze juz kilka dni i nie potrafię odnależć rozwiązania chodzi mi o to aby zrobić animacje FALLOFF'a tak jak SWEEP NURBS, niestety nie mogę go podłączyć jako SOURCE. w animce chodzi o to aby wszystkie boxy spadły na dół z trigerem czasowym (oraz nie wracały co wystapiło w przypadku falloff'a boxa. może jest inny łatwiejszy sposób?
Dzięki!
Odnalazłem przyczyne problemu. scene mialem oświetlona VrayMtl i miałem nie zaznaczona opcje Direct Illumination Subdivs dlatego swiatła generowały takie dziwne efekty
Hej!
Chciałbym spróbować zrobić animację w której człowiek wyskakuje z piasku a ten piasek zachowuje sie jak piasek czyli lekka mgiełka opadanie ziarenek itp. wstępnie mam taka testowa animację i teraz zastanawiam się jak to zrobić najlepszym sposobem.
Chodzi o to że z samego początku ma być na nim usypana górka piasku a podczas kiedy on dynamicznie się podnosi wszystko sie rozsypuje.
Czy wie ktoś jak coś takiego zrobić?? może widzieliście jakies podobne kursy z których mógłbym skorzystać??
Pozdrawiam!
[video=youtube_share;3yjmPoBp_eQ]
A poniżej MOJE INSPIRACJE:
[video=youtube_share;Txnf4s7eWs0]
[video=youtube_share;URm9EMrhWF8]
[video=youtube_share;x4NFga4_xf4]
Chciałbym ożywić trochę twarz mojego modelu który przedstawiam poniżej:
[ATTACH=CONFIG]89512[/ATTACH]
Pierwsze pytanie to takie czy w ogóle ta siatka ma jakikolwiek sens, czy to jakaś totalna tragedia??
Kolejne dotyczy techniki animacji sądzę że najlepszy w tym przypadku będzie morph. Chodzi mi o animacje płaską, czyli usta będą poruszać się tak jak w Southparku: http://www.youtube.com/watch?v=lhWIWNo8TmA.
Super robota!
Niestety działają tylko filmy z YT więc obecnie nie ma możliwości podglądnięcia jak to zrobiłeś.
Najbardziej interesuje mnie rig twarzy chciałbym dodać taki rig do swojej postaci tak aby oczy i usta wyglądały jak nadruk a u Ciebie taki efekt własnie jest. Czy mógłbyś wrzucić jeszcze raz screeny które padły???
Pozdrawiam!
Witam!
Czy jest możliwe zrobienie kopi obiektu jako referencja tak aby dokładnie zmienial wszystko prócz pozycji? czyli jesli bede teksturował jeden to na wszystkich bedzie ta zmiana, jak nadam material itp to bedzie to na wszystkich. Reference dziala tylko na modyfikatory i siatke.