Skocz do zawartości

Ponciusz

Members
  • Liczba zawartości

    89
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Opole

Ponciusz's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

16

Reputacja

  1. Ponciusz

    falloff po spline

    Dokładnie o to chodziło dzięki!
  2. Ponciusz

    falloff po spline

    no tak tylko tutaj wchodzi dynamika której nie chcę :P udało mi się częsciowo rozwiązac ten problem ale mam kolejny z visibility. tak aby obiekty pojawialy sie i zaraz opadały http://www.mediafire.com/?dkt1chales4b6cv
  3. Witam! Najpierw filmik: [video=youtube_share;p5zkj_IS6Gw] Czy da sie coś takiego zrobić siedze juz kilka dni i nie potrafię odnależć rozwiązania chodzi mi o to aby zrobić animacje FALLOFF'a tak jak SWEEP NURBS, niestety nie mogę go podłączyć jako SOURCE. w animce chodzi o to aby wszystkie boxy spadły na dół z trigerem czasowym (oraz nie wracały co wystapiło w przypadku falloff'a boxa. może jest inny łatwiejszy sposób? Dzięki!
  4. Ponciusz

    plamy w scenie nocnej

    Odnalazłem przyczyne problemu. scene mialem oświetlona VrayMtl i miałem nie zaznaczona opcje Direct Illumination Subdivs dlatego swiatła generowały takie dziwne efekty
  5. Staram się wyrenderować scenę w nocy ale przy słabym oświetleniu powstaja mi dziwne defekty. Jak moge pozbyć się tych plam??? Poniżej moje ustawiena:
  6. Dzięki teraz mogę się pobawić.
  7. Dlaczego sądzisz ze to proste w TP?? w takim razie jak to zrobić w TP??
  8. 3dstudio max
  9. Hej! Chciałbym spróbować zrobić animację w której człowiek wyskakuje z piasku a ten piasek zachowuje sie jak piasek czyli lekka mgiełka opadanie ziarenek itp. wstępnie mam taka testowa animację i teraz zastanawiam się jak to zrobić najlepszym sposobem. Chodzi o to że z samego początku ma być na nim usypana górka piasku a podczas kiedy on dynamicznie się podnosi wszystko sie rozsypuje. Czy wie ktoś jak coś takiego zrobić?? może widzieliście jakies podobne kursy z których mógłbym skorzystać?? Pozdrawiam! [video=youtube_share;3yjmPoBp_eQ] A poniżej MOJE INSPIRACJE: [video=youtube_share;Txnf4s7eWs0] [video=youtube_share;URm9EMrhWF8] [video=youtube_share;x4NFga4_xf4]
  10. A może ktoś wie jak uzyskac taką koncepcje plastyczną??
  11. Jaką technika wykonana jest taka animacja czy to jest 3d czy 2d? jesli 3d to jak uzyskać taki efekt i w jakim silniku renderującym?
  12. jaka metoda animacji jest latwiejsza i wygodniejsza na Bones ręcznie czy CAT bones??
  13. Chciałbym ożywić trochę twarz mojego modelu który przedstawiam poniżej: [ATTACH=CONFIG]89512[/ATTACH] Pierwsze pytanie to takie czy w ogóle ta siatka ma jakikolwiek sens, czy to jakaś totalna tragedia?? Kolejne dotyczy techniki animacji sądzę że najlepszy w tym przypadku będzie morph. Chodzi mi o animacje płaską, czyli usta będą poruszać się tak jak w Southparku: http://www.youtube.com/watch?v=lhWIWNo8TmA.
  14. Super robota! Niestety działają tylko filmy z YT więc obecnie nie ma możliwości podglądnięcia jak to zrobiłeś. Najbardziej interesuje mnie rig twarzy chciałbym dodać taki rig do swojej postaci tak aby oczy i usta wyglądały jak nadruk a u Ciebie taki efekt własnie jest. Czy mógłbyś wrzucić jeszcze raz screeny które padły??? Pozdrawiam!
  15. Witam! Czy jest możliwe zrobienie kopi obiektu jako referencja tak aby dokładnie zmienial wszystko prócz pozycji? czyli jesli bede teksturował jeden to na wszystkich bedzie ta zmiana, jak nadam material itp to bedzie to na wszystkich. Reference dziala tylko na modyfikatory i siatke.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności