1)rozpoczalem kolejny projekcik mianowicie kaplice. Chce by cala byla zrobiona kamieni/cegiel. Problem mam z ich wymodelowaniem (przypomne siedze w 3ds m'x w sumie pare godzin). Myslalem by zrobic kawal skaly z modyfikatorem Noise ale nie wyszlo. Wtedy zrobilem 20 zwyklych box i recznie wymodelowalem tylko przod i lekko gore w Editable Mesh. 20 roznych box wydawalo mi sie dobra iloscia ale nadal strasznie wyglada to sztucznie przez to, ze kazdy kamien jest w ksztalcie box'a. moze macie jakies rady na dobre ich wymodelowanie?
2) Mam czasem problem z materialami. Przy robieniu zwyklego wozu na siano czy co tam, musialem oczywiscie zrobic ośke na kola. Przypisalem jej material metalu, ale wygladal paskudnie. Byl chamsko rozciagniety na calej dlugosci.
3) Jak sie robi wlasny material? wystarczy link do tutka
pozdrawiam Dallahpl