Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Codenamed

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Zgodnie z obietnicą ukończona Joan of Arc: Usta i nos jak zwykle najtragiczniej wyszły, choć zdaje mi się, że kąciki wyglądają troszkę lepiej. Proszę o ostrą krytykę i wytknięcie poważniejszych błędów :) EDIT: huh, właśnie się zorientowałem, że w moim drugim modelu korzystałem właśnie z referencji z Joan of Arc, tylko trochę przekolorowanej o.0 - stąd takie podobieństwo obydwu modeli.
  2. Mam teraz dość ograniczony czas, dlatego nie wszystkie głowy będę kończył, a jedynie robił same twarze. Poniżej taka szybka próba (trochę ponad pół godziny), starałem się tu załapać sposób, w jaki prowadzi się edge loopy. Znalazłem taką referkę i próbowałem od ręki coś wymodelować. Wyszło jak wyszło ale przede wszystkim zauważyłem, że coraz gorzej mi te usta wychodzą :/ Nie mam pojęcia jak poprowadzić te loopy wokół kącików, naoglądałem się trochę siatek ale tego miejsca ni w ząb nie rozumiem :/
  3. ten ostatni model byl robiony ze zdjecia ojca, którego bądź co bądź uważam za przedstawiciela homo sapiens :D Inna sprawa, że doświadczenia jeszcze nie mam przez co go spaprałem ale co tam ;) Tymczasem taka nieudana próba, miałem tego nawet nie pokazywać ale co tam: Pomyślałem, że wymodeluje coś jak powiedział Hagelades korzystając tylko z frontalnej referencji ale jak widać trochę nie wyszło. Zacząłem również modelować główkę z tutoriala na 3dtotal (Joan of Arc) jak poradził Levus, z początku szło nawet przyzwoicie, zacząłem trochę paprać jak doszedłem do szczęki a potem już było tylko gorzej więc dałem sobie spokój. Może jutro znów spróbuję.
  4. Wiem, że jest tu o wiele więcej do poprawienia, ale te dwie rzeczy nawet mi się rzucają w oczy, a to znaczy, że są porządnie spaprane ;) I czy mógłbyś być trochę bardziej specyficzny - o moją 'potencjalna' depresję nie ma się co bać :) - co, gdzie, jak, żebym miał jakiś punkt zaczepny. Tymczasem takie coś mi wyszło: Edit: Dzięki za odpowiedź, wbrew pozorom wierzchołki wokół ust nie są zespawane, co do oka racja, aczkolwiek wzorowałem się tam na powyżej podanej książce (gdzie jest to tak zrobione). Zbaczając z tematu - przeglądam od jakiegoś czasu forum i w wielu miejscach natykam się na stwierdzenie 'trójkąty są be', oraz że powinno eliminować się je na rzecz czworokątów - ten sam problem - W książce występują one dość często. Zdaję sobie sprawę, że książka zbyt głęboka może nie jest i nie wprowadza w tajniki zaawansowanego modelowania, czy anatomii (choć uważam, że dla początkującego przydatna jest w pewnych aspektach), ale chętnie usłyszałbym kogoś opinię na ten temat.
  5. Dziękuje za komentarze, poniżej efekty dalszej pracy... Taka próba zmapowania modelu i nałożenia tekstury, pomyślałem, że też poćwiczę przy okazji. A tutaj nowy model, tym razem modelowany ze zdjęcia: Ponowanie proszę o krytykę oraz porady, wiem że na pewno coś jest źle z uchem oraz kącikami ust ale nie wiem za bardzo jak to poprawić.
  6. dzięki za porady, na pewno skorzystam tymczasem prezentuję następny model:
  7. Model oparty jest na referencji dołączonej z książką:
  8. Witam, Jestem początkujący w środowisku grafiki 3d, używam Blendera i aktualnie próbuję nauczyć się modelowania ludzkiego ciała (na razie samej głowy). Rozpocząłem naukę od książki Blender: Podstawy modelowania wydawnictwa Helion. Oto co mi wyszło po około 5 godzinach pracy: Byłbym wdzięczny za porady i krytykę odnośnie tego co i gdzie jest nie tak (zdaje sobie sprawę, że jest tego dużo). Pozdrawiam

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.