Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

sn00zer

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Mam pytanie czy jest narzedzie które pozwala na optymalizacje siatki i redukcje trójkątów w modelu? Mój model składa sie z 4700 trójkótów a potrzebuje zeby składał sie z 4000. z góry dzieki za pomoc
  2. dzieki za odpowiedzi :) własciwie teksture wczytał bym osobno do opengl. Czy mógby mi kotś przybliżyć tzn podać jakiś tutorial enentualnie jak sie do tego zabrać.
  3. Witam Mam pytanie wi jaki sposób można w miare szybko i prosto stworzyc do tego teksture, tzn jak to zmapowc zeby tekstura była w jednym pliku, zeby można było to wczytać jako jeden models .3ds. Prosił bym jakiś tutorial i rady. Z góry wielkie dzięki.
  4. przepraszam za mój brak znajomości terminologi ale baiwe sie tym dopiero od 2 tygodni, tak chodzi mi o mapowanie, dzieki już wiem czego szukać :)
  5. dzięki, Reanimator był bym wdzięczny, tez mysle ze nie trzeba urzywac kości tylko poprostu wyeksportwoać wierzchołki wraz z tekstura do silnika, ale nie bardzo wiem jak to zrobić, jak byś sie dowiedzial był bym zobowiązany, a tak btw w jakiej firmie pracujesz? Mam jescze jedno pytanie jak bo nie moge znaleźc konkretnie na forum jak się przycina textury, tzn jak sie je planuje... Moze cos przegapiłem pewnie... ;)
  6. nie... chcę zrobić coś takiego: Tańczący szkielet. Szkielet powinien tańczyć na podłodze, prócz tego powinno po scenie poruszać się kilka różnokolorowych świateł (np. stożkowych) (coś a'la dyskoteka ;)). Wszystko musze zaimplementowąc sam.
  7. Nie wiem czy to odpowiedni dział ale spróbuje, mam pytanie dotyczace umieszczenie modelu zrobionego w 3d studio w aplikacji wykożystującej OpenGL/GLU/GLUT. Mam juz model wraz z teksturą, nie jestem pewien czy nalezy jescze coś zrobić w 3ds tak aby postać mogła poruszać kończynami. Czy ktoś dysponuje jakims sensownym tutorialem lub własnymi doświadczeniami. Byłbym wdzięczny za jaką kowleik pomoc. Pozdrawiam sn00zer

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.