Skocz do zawartości

sn00zer

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. sn00zer dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Mam pytanie czy jest narzedzie które pozwala na optymalizacje siatki i redukcje trójkątów w modelu? Mój model składa sie z 4700 trójkótów a potrzebuje zeby składał sie z 4000. z góry dzieki za pomoc
  2. dzieki za odpowiedzi :) własciwie teksture wczytał bym osobno do opengl. Czy mógby mi kotś przybliżyć tzn podać jakiś tutorial enentualnie jak sie do tego zabrać.
  3. Witam Mam pytanie wi jaki sposób można w miare szybko i prosto stworzyc do tego teksture, tzn jak to zmapowc zeby tekstura była w jednym pliku, zeby można było to wczytać jako jeden models .3ds. Prosił bym jakiś tutorial i rady. Z góry wielkie dzięki.
  4. sn00zer odpowiedział sn00zer → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    przepraszam za mój brak znajomości terminologi ale baiwe sie tym dopiero od 2 tygodni, tak chodzi mi o mapowanie, dzieki już wiem czego szukać :)
  5. sn00zer odpowiedział sn00zer → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    dzięki, Reanimator był bym wdzięczny, tez mysle ze nie trzeba urzywac kości tylko poprostu wyeksportwoać wierzchołki wraz z tekstura do silnika, ale nie bardzo wiem jak to zrobić, jak byś sie dowiedzial był bym zobowiązany, a tak btw w jakiej firmie pracujesz? Mam jescze jedno pytanie jak bo nie moge znaleźc konkretnie na forum jak się przycina textury, tzn jak sie je planuje... Moze cos przegapiłem pewnie... ;)
  6. sn00zer odpowiedział sn00zer → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    nie... chcę zrobić coś takiego: Tańczący szkielet. Szkielet powinien tańczyć na podłodze, prócz tego powinno po scenie poruszać się kilka różnokolorowych świateł (np. stożkowych) (coś a'la dyskoteka ;)). Wszystko musze zaimplementowąc sam.
  7. sn00zer dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Nie wiem czy to odpowiedni dział ale spróbuje, mam pytanie dotyczace umieszczenie modelu zrobionego w 3d studio w aplikacji wykożystującej OpenGL/GLU/GLUT. Mam juz model wraz z teksturą, nie jestem pewien czy nalezy jescze coś zrobić w 3ds tak aby postać mogła poruszać kończynami. Czy ktoś dysponuje jakims sensownym tutorialem lub własnymi doświadczeniami. Byłbym wdzięczny za jaką kowleik pomoc. Pozdrawiam sn00zer

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności