Skocz do zawartości

psychool

Members
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    wrocław

psychool's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Witam. Mam nadzieję, że nie dubluję tematu ale zwracam się do Was z pytaniem jak da radę rozwiązać problem renderowania kilkunastu scen korzystających z tych samych materiałów, studia, światła a roznia sie tylko modele. Jednym słowem chce wykonac packshot produktow. Mam 40 produktow i zastanawiam się jak najsprawniej przeprowadzić proces renderowania. Moze opowiem teraz jak robilem to do tej pory. Z racji ze 3dsmax nie popisuje sie stabilnosc swoich projektow i nie ufam mu to kazdy z 40 modeli ktore posiadam zapisany osobnym pliku max. ostatnim razem mialem dwadziescia pare i po prostu pewnego dnia plik juz sie nie otworzyl "3ds Max failed to open file" czy cos takiego - bez komentarza. Wracajac do sceny - sklada sie z: - modelu - studia - 2 spotow i jednego softboxu Do modelu przypisuje material z biblioteki. Proces renderowania wykonywalem do tej pory tak ze kolejkowalem w backburnerze 40 zadan i zostawialem na noc zeby wszystko wyrysowac.W zwiazku z tym ze pojawia sie pozniej potrzeba zmiany materialu lub swiatla szukam sposobu owa zmiane szybkim sposobem zastosowac do wszystkich modeli/plikow max i wywolac powtorke zadan z poziomu backburnera? Bo do tej pory wydawalo mi sie ze jesli zmienie wlasciwosci mateiralu w bibliotece i zapisze plik to powtornie wywolane zadanie w backburnerze uwzgledni zmiany. Jednak mylilem sie. Bede bardzo wdzieczny za WARTOŚCIOWE wskazówki i komentarze. Może nie poprawnie podszedłem do tematu? może inaczej zorganizowac proces renderowania? jestem otwarty na propozycje/dyskusje . z góry dziękuję za sugestie.
  2. psychool

    Importowanie w blenderze

    dzieki wielkie ! dobrze ze sa jeszcze tacy ludzie jak Wy
  3. psychool

    Importowanie w blenderze

    w takim razie pytanie brzmi co powinno sie tam znajdowac. jestem jeszcze w pracy ale moze sprobowalbym wrzucic tu, zainstalowac brakujace skrypty lub jakies biblioteki ?
  4. Witam . mam taki krotkie pytanie .... co musze zainstalowac do blendera lub co wplywa na ilosc mozliwych importowanych typow plikow? poniewaz mam blendera w domu zainstlowanego razem z pythonem. i moge importowac praktycznie wszystkie typy plikow. w pracy natomiast mam ta sama wersje blendera, pythona a moge importowac tylko dxf'y , stl i vmrl. no i pytanie czemu tak ? czy brak prawd administratora moze byc przyczyna ?
  5. witam. ostatnio chcialem zrobic chodnik ktory patrzac z gory prezentowalby sie w ten sposob Zeby to zrobic nie chcialem modelowac betonowych czesci itp. postanowilem wykorzystac mapy . Moj problem jednak polega na tym ze uzywjac materialu mental ray do zrobienia trawy wg tego tutorialu [url]http://www.jeffpatton.net/MR_Grass_Displacement.htm[/url] nie moge znalezc odpowiednika opacity w mapach materialu mental ray. w takim razie chcialem sprobowac przez material composite i polaczyc trawe ze standardowym materialem z nalozona teksstura posadzki i obciata przez mape opacity. konfiguracja materialu composite wygladala tak od gory pierwszy slot zawiera standardowy mateiral bez niczego pozniej slot z trawa zrobioina w mental ray material i na koniec tak jak mowilem zrobiona betonowa posadzka. ogolnie material wygladal niby dobrze tyle ze po wyrenderowaniu nie byl widoczny efekt displacement. jesli ktos wie jak to zrobic prosze o podpowiedz. albo niech mi ktos powie gdzie jest odpowiednik opacity w mental ray , albo jak w materiale arch&design wstawic height displacement. albo niewem . kurde brak mu juz pomyslu. czekam na propozycje. ok niby mi sie udalo . stworzylem mapy specjalnie pod displacement i diffus.e efekt jest taki w sumie jak chcialem ale mimo wszystko chcialbym wiedziec gdzie w materiale menntal ray'a jest odpowiednik opacity ?
  6. hehe co Ty myslisz ze strasznie mi na tym zalezalo zeby miec duze okna ? i do tego zeby okłamywać na necie hahaha. az mnie rozbawiles przed komputerem. dla rozwikłania TWOJEGO problemu , *nie chce zadac CI bolu" , zalaczam realna fote . i przykro mi. przepraszam ale tak mam na stancji. Mirach : dzieki za tutki , po przestudiowaniu lektury zglosze sie tu z renderami. tymczasem narka
  7. a propos okienka to "niestety" nie zmienię bo cały projekt jest robiony w skali i tak jest w rzeczywistości. skoro za ciemnawo to prosze o propozycje rozjaśnienia - probowałem wzmocnić skyportal lub gi . ale marny efekt. no chyba ze ja coś nie tak ustawiałem.
  8. witam. po raz pierwszy zabieram głos na forum wiec wiadomka stresik jest jak nic. apropo poniższego "wiidzimisie" - generalnie robiłem pokój dla ćwiczeń, nauczyć sie paru podstawowych rzeczy. poniżej macie rendery i proszę NIE TYLKO o komentarz ale i propozycje i wskazówki jak i co dostroić by było ładniej. soft -3d max silnik - mentalray p.s. pozdrowienia i uznania szacunku dla "Chudego"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności