miedzy mlecznym szklem, a sciana znajduja sie z gory i zdolu zrodla swiatla (vraylighty) :) pobawie sie wiec glossinessem i dam znac co wyszlo :) dzieki :)
a co do rozproszonej przezrozystosci... chce zeby swiatlo bylo bardziej rozproszone (to ktore jest za szklem) bo narazie jest bardzo skupione w okol zrodla swiatla, a ja chcialabym zeby ta sciana cala swiecila....
nie uzywaam 2sided bo mi jakies to ciemne strasznie wychodzi nawet jak zwiekszam multipler vryligtow.. ale poprawilm material tego szkla. niestety nie moglam podgladnac Twojwj scenki bo chyba mam starsza wersje maxa (max8) :(
w zalacznikach sa 2 renderki: ten skonczny z poprawionymmat szkla, i drugi, ktory wylaczylam w miedzy czasie ( z vraymtl2sided) bo za ciemne to szklo mi sie wydaje...
nie robie na 2sided bo mi cos to ciemne wychodzi i straaasznie dlugo sie renderuje. Poprawilam po prostu material tego szkla mlecznego. A niestety nie moglam sobie podejrzec twojej scenki bo mi sie nie otwiera.. pewnie mam starsza wersje maxa (max8) :)
nie robie na tym 2sided bo mi cos ciemne wychodzi :( a nie moglam tej Twojej scenki otworzyc bo mam chyba starszego maxa 8 :) noi podejrzec nie moglam ;)
ok, szklo wyglada juz calkiem niezle, ale teraz jeszze mam pytanko odnosnie tych swiatel.. bo zamiast sie jakos rozproszyc, to baardzo jasno jest tam gdzie zrodło swiatla i bardzo szybko ta intensywnosc swiatla znika, a ja bym chciala zeby to tk jakos bardziej plynnie przechodzilo :) mam z gory i z dolu vraylighty, ktore sa invisible :)