Skocz do zawartości

kubicka.basia

Members
  • Liczba zawartości

    60
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

kubicka.basia's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. kubicka.basia

    rendering linearny

    hehe super, dzieki :*
  2. kubicka.basia

    rendering linearny

    nie wiem jak to sie nazywa własnie ;) bo pod render liniowy ciagle znajduje własnie VrayEdgesText ;) zalaczam jeszcze jeden przyklad ;)
  3. Witam :) Mam pytanie :) Jak zrobić taki renderek linearny jak w evermotion??? jak w zalaczniku niżej :)
  4. dzieki :) :):):)
  5. w ostatniej fazie renderu robi mi sie na niebiesko :( nie wiem ktora funkcja za to odpowiada....:/ prosze pilnie o pomoc :)
  6. Cześć,

    Materiał to zwykły vRaymat, z dużym glossem w refraction.

    Światełka to vray lighty, ale co do samego szkła to uzyskałem je głównie w postprodukcji (blur i korekcja levelów).

     

    Wyrenderuj sobie maske szkła swojego, wrzuć do photoshopa i zbluruj.

    Pozdrawiam :)

  7. kubicka.basia

    szklo mleczne

    pokabinowalam i efekt jest znikomy....
  8. kubicka.basia

    szklo mleczne

    miedzy mlecznym szklem, a sciana znajduja sie z gory i zdolu zrodla swiatla (vraylighty) :) pobawie sie wiec glossinessem i dam znac co wyszlo :) dzieki :)
  9. kubicka.basia

    szklo mleczne

    a co do rozproszonej przezrozystosci... chce zeby swiatlo bylo bardziej rozproszone (to ktore jest za szklem) bo narazie jest bardzo skupione w okol zrodla swiatla, a ja chcialabym zeby ta sciana cala swiecila....
  10. kubicka.basia

    szklo mleczne

    ooo sorry za powtarzanie sie, ale cos mi net przycinal i mylalam ze ni ne wyslalo wczesniejszych postow :D
  11. kubicka.basia

    szklo mleczne

    nie uzywaam 2sided bo mi jakies to ciemne strasznie wychodzi nawet jak zwiekszam multipler vryligtow.. ale poprawilm material tego szkla. niestety nie moglam podgladnac Twojwj scenki bo chyba mam starsza wersje maxa (max8) :( w zalacznikach sa 2 renderki: ten skonczny z poprawionymmat szkla, i drugi, ktory wylaczylam w miedzy czasie ( z vraymtl2sided) bo za ciemne to szklo mi sie wydaje...
  12. kubicka.basia

    szklo mleczne

    nie robie na 2sided bo mi cos to ciemne wychodzi i straaasznie dlugo sie renderuje. Poprawilam po prostu material tego szkla mlecznego. A niestety nie moglam sobie podejrzec twojej scenki bo mi sie nie otwiera.. pewnie mam starsza wersje maxa (max8) :)
  13. kubicka.basia

    szklo mleczne

    nie robie na tym 2sided bo mi cos ciemne wychodzi :( a nie moglam tej Twojej scenki otworzyc bo mam chyba starszego maxa 8 :) noi podejrzec nie moglam ;)
  14. kubicka.basia

    szklo mleczne

    jesli to jest opcja cutoff w samplingu to niestety jej nie posiadam :(
  15. kubicka.basia

    szklo mleczne

    ok, szklo wyglada juz calkiem niezle, ale teraz jeszze mam pytanko odnosnie tych swiatel.. bo zamiast sie jakos rozproszyc, to baardzo jasno jest tam gdzie zrodło swiatla i bardzo szybko ta intensywnosc swiatla znika, a ja bym chciala zeby to tk jakos bardziej plynnie przechodzilo :) mam z gory i z dolu vraylighty, ktore sa invisible :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności