Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

palusik86

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. To jest wolanie o pomoc. Musze to skonczyc ten projekt jak naszybciej, a utkiwlem w tworzeni animacji. Jezeli jest ktos na forum, kto zna sie na rigowaniu, szczgolnie czworonogow, to prosze to bardzo prosze o pomoc!! Oto problem Zatem prosze o zmiane tamtu moderatora na: Problem z animacja kota Jak widac za zalaczonym obrazku, animacja tylniej nogi jest tolanie schrzaniona i nie mam pomyslu co dalej
  2. Nikt nie ma pomyslu? Chodzi o poprawienie szieletu przyczepionego do meshu, bez koniecznosci robinie wszystkiego od nowa. Nawet nie wiem czy mozna robic od nowa szkielet po polacznieu go z modelem.
  3. Mianowicie mam ladny szkielet kota, staram sie dostosowac wagi tak aby jak wiadomo, odpowiendnio znieksztalcala sie powloka, probledm w tym ze narzedzie Paint Skin Weights nie widzie jedne kości w konczynie mojego kota, ktora jest dosc wazna. Jak ja pominac w wagowaniu to kawalek nogi doslownie zostaje w miejscu w czasie animacji :p Jak zatem "pokazac" temu narzedzie ze ta kosc wplywa na odksztalcenie powloki ? I jeszce jedno pytanie, czy polecacie umieszczas siersc na moim modelu przed dopracowanie animacji ruchu ? Czy skonczyc animacje i dopiero siersc ?
  4. palusik86 odpowiedział palusik86 → na temat → Maya
    ale byle glupi... add divison mi sie zrobilo na calym obiekcie :( ale usuniecie tego poszlo sprawnie. niepotrzebnie panike sieje :P
  5. palusik86 odpowiedział palusik86 → na temat → Maya
    no jeszcze nie przegladalem tych tutkow ale nie sa dla czlowieka tylko dla czworonogow, bodajrze na koniu oparte:P zatem moze cos tam bedie w tej kwesti, ale dzieki za uwage:) myslalem bedzie prosciej:P NATOMIAS mam jeden problem zwiazany z Maya, nie bede zaczynal tylko sie podopne pod swoj watek:P MIanowice mialem reistal Maya, wlaczam moj model a tam co widze, poszarpane Edge, pofalowane :( Zamiast ladnego kociego pyska mam starego pomarszczonego emeryta :( i to na dodatek samo sie zrobilo. jest na to jakas rada procz zaczynania od poczatku co mi sie nie usmiecha po kilkanascie godzin stracilem ;(
  6. palusik86 odpowiedział palusik86 → na temat → Maya
    Dzieki za pomoc, znalazlem na DT te tutki i na nich bede bazowal, sa dosc porzadne. Zeby to jescze bylo darmo :p ale temu tez sie da zaradzic :) a tak na marginesie to polecam tutki z DT, widzialem z 10 i sa proste i dobre!
  7. palusik86 dodał temat → w Maya
    Witam Wymeczylem model Kota w maya, przed okladaniem go siercia chce dolozyc animacje ruchu, mysle o prostym chodzeniu. Nie zabardzo wiem jak sie za to zabrac, poniewaz model to w zasadzie jeden duzy obiekt z polygonow. nie chce gotowca czy cos ale kilka wskazowek jak i co, moze gdzie poczytac jak to sie robi z kotem :p Z gory dzieki za pomoc i pozdrawiam.
  8. palusik86 odpowiedział palusik86 → na temat → Maya
    Dalsza czesc problemu, zostal mi jeden face, object nie wiem co, ktory NIE nlazey do modelu, nie jest polaczony, i nie moge go usunac:( Ani w Obejct Mode ani w zadnym innym. Program mowi: "Some iteams can't be moved in 3d" o tym obiekcjie:( a musze go wywalic. Co smieszne nie nalezy do glownego obiektu (kota) ale razem z nim pokryty jest materialem. dziwne rzeczy. kolejna rzecz to musialem usunac face 2 i mam dziure w modelu:P no jak polaczyc Edge zeby stowrzyc z nich face
  9. palusik86 dodał temat → w Maya
    Robie model kota, problem powstal wtedy kiedy przyszlo do ogona, chcialem to zrobic za pomoca Extrude faces, zaznaczylem 4 facey i inestety kazdy w inna strone sie extrudowal a musza byc jako calosc. Zatem jak polaczyc np. 4 sasiadujace face w jeden, przy czym kazdy ma tam inne kat pochyleania..
  10. palusik86 odpowiedział palusik86 → na temat → Maya
    Jesli chodzi o zmianre rozdzielczosci tekstru to nie dziala. dalej tekstury wyswietlaja sie blednie. Nakladalem tez teksturre poprzez UV mapping (zrobilem sobie jakas tam w photoshopie) i tez jej nie widac:(
  11. palusik86 dodał temat → w Maya
    Jestem poczatkujacy w grafice i w Maya. Problem jest taki iz nadaje material obiektom, przypisyje jednolity kolor i jest ok. ale nagkladam teksture czy cokolwiek innego niz jedno lity kolor to obraz waruje, dostaje inne kolory niz trzeba, tekstru nie ma. ale zeby bylo zabawnie odpalam render view i widac to:/ byl bym wdzieczny za sugestie jak to zrobic aby dzialalo

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.