Skocz do zawartości

shatek

Members
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Gostynin

shatek's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Witam Potrzebuję dość pilnie zrobić model piłki nożnej. Znacie może jakieś tutoriale na ten temat? Piłka ma być widziana z dość bliska, także raczej zrobienie "żłobień" za pomocą bumpa czy czegoś takiego nie wchodzi w grę. Pozdrawiam, Shatek
  2. shatek

    Problem z Vray-displacement

    Kurde, właśnie chodzi o to, że NIE chciałbym używać modyfikatora, a jedynie mapy w slocie "maps" materiału VRay'a.
  3. Cześć. Mam malutki, aczkolwiek zanczący dla mnie, problem z V-ray displacement. Gdy dodaję teksturę nierówności do mapy diplacement (nie używam modyfikatora displacement) wychodzi mi kiszka jak na załączonym obrazku. Nie wiem dlaczego i nie wiem, jak zlikwidować te przerwy pomiędzy poszczególnymi face'ami. Może ktoś zna rozwiązanie? Próbowałem coś zmieniać w ustawieniach w rendererze (w opcji z tym związanej), ale nie przynosiło to oczekiwanych rezultatów. Obrazek: http://www.max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=18652&stc=1 Za pomoc z góry dziękuję, Shatek
  4. Witam. Na dzień dzisiajszy mam: - Athlon XP 2500+ - GForce FX 5200 - 768 MB Chciałbym zmienić procesor albo kartę graficzną tak, aby zwiększyła mi się szybkość renderowania. Macie może jakieś sugestie? Aha - i rzecz dosyć ważna :) - chciałbym zmieścić się w 500 - 600 złotych. Pozdrawiam, Jakub
  5. Hej! Mam pewien problem... A właściwie kilka: 1. jak stworzyć materiał metalu w Brazilu? Chciałem korzystać z Brazil chrome, ale efekty wychodzą nie po mojej myśli. Jest to zbyt świecące i za mocno odbija otoczenie. 2. czy można używać shag-fur\'a i depth of field brazila jednocześnie? Nie bardzo chce mi renderować wtedy futro. pozdrawiam shatek
  6. Mniej więcej o to mi chodziło, ale nie do końca... :) W pewnych miejscach (np. u góry) Twoja głowa jest nieco zniekszta.łcona, a czy można zrobić to tak, żeby nie była? 8^O Widziałem jakiegoś tutoriala nt. teksturowania i tam była tak doskonale rozwałkowana głowa, tyle że koleś nie pisał, jak to zrobić. Może kiedyś jeszcze znajdę tego tutka, to wtedy dam shota i będzie mi łatwiej :-)
  7. Chciałbym się dowiedzieć, jak można \"rozwałkować\" np. głowę tak, żeby była płaska. Nie chodzi mi (chyba) o textportera. Chodzi mi o to, żeby głowa była całkowicie płaska...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności