-
przezroczyste tlo
Ja bym animacje zapisał do pojedynczych np png (tam zaznaczasz alpha channel) a potem skleił i podłożył co tam chcesz.
-
Wiz: willa
Mnie też sie podoba. Jakbyś chciał upierdliwą krytyke to możnaby w color mappingu przyciemnić jasny i rozjaśnić ciemny, ale to kwestia gustu. Gablota ma zajebiste reflektory.
-
nowy benchmark (max9+vray1,5 sp2)
wychodzi na to ze masz racje Hynol, dzieki. Tak na marginesie z tego co wyczytalem to task manager nie pokazuje dokladnie ramu i vm tylko jakos inaczej sobie to liczy, a np taki programik process explorer dokladnie ram,cpu,uuu duzo.... (moze sie komus przyda)
-
nowy benchmark (max9+vray1,5 sp2)
C2D8500 3,16GHz, 8GB A-DATA DDR2, radeonHD4850 1GB, XP64SP2,max09,vray1.5sp2 bez kombinacji 17.55min , po lekkim motaniu w maxie 15.21 A teraz moj problem: nie znalazlem czegos podobnego na forum wiec tu zapytam.max uzywa podczas renderu 100%procka i tylko 2,8GBramu (maksymalnie bo i mniej bywa). niewazne co bym zmienial w virtual memory (wylaczam a i tak jest, ustawiam na max 2GB a i tak robi sobie ile mu sie podoba) w windzie. probowalem w samym maxie static 7GB tez nie ruszylo go za bardzo. Jedynym odstepstwem jest jesli wrzuce rozdziale renderu na 3000px x tez duzo , wtedy dochodzi do 6-7GB uzycia(sprawdzam w task manager). Niestety i tak to 6GB jest w stosunku 2ram+4VM. Jesli ktos ma jakis pomysl lub przeoczylem cos na forum to bylbym wdzieczny.
-
Scena 3d : pokój
mam problem i może ktoś wie o co chodzi to jest z wyłączonymi światłami, overmat na vraylightmat z dirtmap ustawienia dirtmap a wyszło coś takiego (dlaczego nie ma zaciemnienia przy kanapie,stoliku itp?) dzięki za jakiekolwiek podpowiedzi
-
Scena 3d : pokój
kukua - tak to wygląda z góry, więc wydawało mi się że będzie bardziej realistyczne przez światło z pokoi (teraz jest troche zmiejszone).TV ciemniejsze ale przegiąłem z odbiciem. temporal - teraz jest IM+LC na bardzo wysokim poziomie jak dla mojego kompa (12h redender). Co do ambient occlusion pass to może jakaś podpowiedź, bo turtoriali większość pod mentala, a z tego co znalazłem do vray to jest kilka koncepcji(bez świateł albo dirtmap cośtam....).
-
Scena 3d : pokój
mały up
-
Scena 3d : pokój
ndru - co do lewitowania to też mam takie wrażenie a niektóre rzeczy są wręcz zatopione w podłodze; podłoga rzeczywiście sie zarysowała; zasłony to miały takie troche światłopuszczające (może za bardzo...); kaloryfer będzie narazie chęci nie starczyło; a co do hard shadow to chciałem ale... nie umiem.Jakieś podpowiedzi na ten shadow to byłbym wdzięczny (vray;IM+LC;store direct light w obu wyłączony....) Xiz0r - jak wyżej, a co do nudnawo to mógłbyś konkretnie? mało kubków czy ustawienie,kolory? Temporal - specjalnie dla ciebie świeżutko zrobione Dzięki, podpicuje i wrzuce. a tu linki bo sie coś krzaczy http://img74.imageshack.us/my.php?image=a1na2.jpg http://img504.imageshack.us/my.php?image=a2ls5.jpg REF - http://img182.imageshack.us/my.php?image=imgp0841jj8.jpg
-
Scena 3d : pokój
Witam, mam już pierwszy exterior za sobą to teraz próba pokoju. Pokój rozmiarowo taki jak rzeczywisty tylko umeblowanie zupełnie inne. Z góry dziękuje za komentarze.
-
WIZ3d: Mały domek upl
Dziękuje za odpowiedzi,zmobilizowały mnie do dalszego kombinowania. Światło to tylko Vraysun i rzeczywiście nie dogadywałem sie z nim za bardzo. Może na wizkach nie widać ale był mitchell-netravali a w enviroment standardowy kolor x0,8. Do reszty postaram sie zastosować jak najszybciej. Dzięki raz jeszcze i leci do WIP.
-
WIZ3d: Mały domek upl
Witam wszystkich, to jest moja pierwsza wizualizacja w życiu więc ciekawem jestem czy sie nadaje. Wykonanie Acad07,max8+vray. Z góry dziękuje za komenterze. UPLOAD: zmiany tu i tam, very low ustawienia bo drzewa łamią moje 1GB ramu i render się sypie. Pod ocenę oddaje, dzięki za komentarze. http://img75.imageshack.us/my.php?image=79875603xv5.jpg http://img75.imageshack.us/my.php?image=81707439ij6.jpg
joo
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta