Skocz do zawartości

Kholos

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Kholos odpowiedział Kholos → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    dzieki za pomoc. juz wszysko mam :)
  2. Kholos dodał odpowiedź w temacie → w Teksturowanie / Texturing
    mysle ze wybralem odpowiedni dzial na moje pytanie:) moze ktos widzial na stronce albo ma u siebie na dysku swiatla ktorych bardzo potrzebuje. chodzi mi o cos takiego jak światła do mental raya takie np jak halogen który świecąc robi smuge swiatła albo taki reflektor. ma ktos cos takiego albo podobnego??
  3. Kholos odpowiedział Kholos → na odpowiedź w temacie → Rendering / Lighting / Shading
    nic nie zmienialem. przekopiowale z jednego kompa na drugi i na nowym dluzej sie robi. mysle ze mam jakos zle cos ustawione w maxie ale nie wiem co i jak zmienic.
  4. Kholos odpowiedział Kholos → na odpowiedź w temacie → Rendering / Lighting / Shading
    renderuje w mental ray. wiem ze windows wykrywa mi tylko 3,25 gb pamieci ale ja chyba mam cos zle ustawione renderowaniem w maxie. zmieniacie jakos ustawienia fabryczne. na poczatku wybralem drivery to openGL. i nie wiem co jeszcze mozna zmienic.
  5. Kholos dodał odpowiedź w temacie → w Rendering / Lighting / Shading
    witam ma taki maly problem. kupilem nareszcie nowy komputer zeby szybciej sie renderowalo w maxie. procek q9300 4 rdzenie 2,5mhz, 4gb ramu, 9600gt grafika. problem polega na tym ze wcale nie ma różnicy w czasie renderowania musze czekac po 2 albo 3h na render. moze mam cos zle ustawione w opcjach maxa?? czy jak pracuje na windowsie xp 32bitowym a nie na 64 to duzo jest roznica? jak ktos moze to niech napisze jak zwiekszyc wydajnosc renderingu. powiem jeszcze ze wszystkie inne aplikacje chodza bardzo szybko.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności