Skocz do zawartości

Robo

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Robo odpowiedział odpowiedź w temacie → Modeling
    Zaznacz obiekt i naciśnij alt+x wtedy obiekt w viewporcie stanie sie przezroczysty.
  2. właśnie o taką odpowiedź mi chodziło dzięki idzie reput ale mam jeszcze jedno pytanie. Można zrobić tracking kamery w combustionie ?
  3. No więc tak. Dajmy na to że mamy scenę w której jest stół i kamera objeżdża go dookoła i chcemy wkomponować w tą scenę za pomocą Combustiona kubek 3d. Dobra wszystko jest ok wiem, że musze zimportować sekwencje RPF potem ztrakować kamere i dobrze wkomponować kubek ALE. Nie wiem jak zrobić to żeby kubek obrcał sie razem z kamerą czyli zeby po prostu kamera objezdzala go dookoła. No bo przecież Nie bede na ślepo próbował odwzorować ruch prawdziwej kamery za pomocą wirtualnej. Proszę o odpowiedź albo przynajmniej jakąś podpowiedź. Pozdrawiam.
  4. Robo odpowiedział Kolin101 → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Duży przycisk z kluczem na dole maxa. Można też uruchomić opcję automatycznego zatwierdzania klatek przyciskiem Auto key.
  5. Robo odpowiedział Robo → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    A można tak zoptymalizować siatkę żeby była jak z maxa? Sorry, że tyle pytań, ale muszę wreszcie to wszystko zrozumieć :D
  6. Robo odpowiedział Robo → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    No ok. Mówicie, że problem jest w siatce. Ale jak są pluginy takie jak Polygon Cruncher to one chyba załatwiają sprawę ?
  7. Robo odpowiedział KLICEK → na odpowiedź w temacie → Videotutorials
    Będą jakieś mirrory ? ;/ Bo żaden nie działa :(
  8. Robo odpowiedział Robo → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Dziękuje bardzo :D Teraz już rozumiem i właśnie takiej odpowiedzi oczekiwałem więc rozdam po repucie ;)
  9. Robo dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam. Grafiką zajmuję się około 5-10 dni. Myślę, że jak na ten czas dobrze sobie radzę. Ale od czasu kiedy zobaczyłem Zbrusha męczy mnie jedno pytanie... Niektórzy mówią, że Zbrusha używają do "wykończeniówek". Ale zauważyłem, że da się tworzyć np: twarze o wiele szybciej i mniej skomplikowanie niż w Maxie. Nie wiem jak jest z innymi obiektami. I tutaj pojawia się pytanie. Po co się męczyć w maxie skoro o wiele prościej można zrobić to w Zbrushu? Wam tym doświadczonym to pytanie może wydawać sie śmieszne, ale ja nie mogę przez nie spać :D

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności