Skocz do zawartości

Lonnger

Members
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Lonnger's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Witam, Jest to bardziej apel o zapomogę, bądź o wsparcie. Chodzi o to, że nie stać mnie na kupno tableta, a chciałbym spróbować pracę z nim. Jest tu wiele grafików, może ktoś z Was ma jakiegoś starego tableta, sprawnego, który siedzi tylko w szafie? Przyjmę każdego działającego - chciałbym się rozwijać, a finanse mi nie za bardzo pozwalają. Pozdrawiam
  2. Dziękuję za tutka i rzeczywiście... ja dawałem Auto... i to było przyczyną... dzięki:)
  3. Też tak próbowałem, ale poprzez taką zamianę ścianki przy animacji są zmniejszane tak by nie wychodziły po za obszar kostki.
  4. Witam Robię kostkę rubika w 3ds max 2010. W celu obrotu kostek zgrupowałem je (3x3x3). Przy edycji obiektu gdy zaznaczę kostki z jednej ścianki obracają mi się według jednej osi. W chwili jak dam "Auto Key" w celu edycji animacji, środek obrotu zmienia się - dla każdej kostki osobno w samym jej centrum. Jak zrobić by się jednak obracały ścianki. Pozdrawiam
  5. Witam Jestem zarejestrowany od dawna, ale tak naprawdę ostatnio się wziąłem za to bawić. Tak jak mój kuzyn Felx, będzie tydzień. To moja pierwsza praca. Pokój zrobiony na wzór z tutoriala, dorzucone trochę od siebie, a światła domyślne z Max-a (brak Vray). Jak można dobrać materiał na karnisz by był lekko przeźroczysty? Prosiłbym o ewentualne uwagi.
  6. Tego właśnie nie mam:/ nie wiem czemu To pomogło:) Dzięki Pozdrawiam
  7. Witam Piszę gdyż mam problem z renderowaniem w 3ds maxie. Poprzednio pracowałem na blenderze, lecz zaznaczam, że z grafiką 3d dopiero raczkuje. Mój problem wiąże się z ustawieniem kamery tzn jak ją należy ustawić by podczas renderingu obraz był widoczny z kamery a nie z widoków jednej z tych czterech pól na których pracuje. Pozdrawiam P.S. Szukałem wcześniej, wiem, że to strasznie głupie pytanie, ale naprawdę już nie mam żadnych pomysłów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności